همه از انحصار گرایی رییس جمهور شاکی هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۵    ۱۳۹۶/۷/۶ کد خبر: 139303 منبع: پرینت

بررسی شورای سازمان ملل از اوضاع وضعیت افغانستان نگران کننده است. ناراضی بودن چهر های سیاسی تشکیل ایتلاف ها را هم زاده مخالفت این چهره ها با حکومت می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج سخنگوی ایتلاف نجات افغانستان در برنامه «حاشیه خبر» گفت: همه جریان ها و افراد از تصامیم فردی رییس جمهور و یا تصامیم چند نفر از این شاکی هستند که بر شما پوشیده نیست. یونیما هم که این گزارش را که داده است، کارکرد حکومت را بررسی کرده است و واقعیت های موجود افغانستان را انعگاس داده است. اینها تایید می کنند که مخالفت ها در میان جریان های سیاسی و شخصیت های طراز اول و تاثیرگزار افغانستان وجود دارد.

ته ینج می گوید: در حال حاضر جنرال دوستم به دلیل همین انحصارگرایی ها طرد شده است. معاون اول خودش به جبهه جنگ می رود که این در تاریخ کشور بی سابقه است. وی خود در جبهه حضور پیدا می کند که دشمنان نظام را قلع و قمع کند اما برنامه های وی حمایت نمی شود. بر عکس در مقابل آن توطیه ها و دسایس مختلفی دامن زده می شود که می گویند جنرال دوستم قوم گرایی می کند ملیشه سازی می کند و نسل کشی می کند. همه اینها انحصارگرایی رییس جمهور را می رساند که برای کشور بسیار آسیب زننده بوده و هست.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
ایتلاف نجات
نظرات بینندگان:

>>>   ع راضی است اتمر صاحب راضی است سکرترش رحیمی راضی است مه راضی هستم

>>>   در انفجار ماین مقناطیسی در ساحه چنداول مربوط حوزه اول امنیتی شهر کابل یک واسطه رنجر حریق گردیده‌است.
نجیب دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله به رادیو آزادی گفت که این انفجار حوالی ساعت شش و نیم شام امروز رخ داده‌است

>>>   از همان روزی که غنی کوچی بیشرمانه اعلان کرد که این عادلانه نیست تمام زندانیان بگرام گویندگان یک زبان خاص باشند ماهیت این فاشیست قومی معلوم گردید۰ تمام آن تروریستان زندانی در بگرام را رها کرد چون پشتون بودند۰ حالا گندیکه از ریاست امور که زیر مدیریت مستقیم خود این کوچی بیفرهنگ قرار دارد بلند شده در حقیقت نمونه کوچکی از کار های خود این خائن است که توسط دستیاران دلخواهش تطبیق میشدند و میشوند

>>>   پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   Yar
ابرقدرتها در طول تاریخ یا چشم به منابع نفتی و سایر منابع طبیعی شما داشته اند یا چشم به اشغال کشور شما به همراه منابع طبیعی اش.

>>>   و بعد اینکه ،چرا نجیب را ،قبیله ،شهید میخوانند.
چرا که در برابر یک فارسی زبان بنام مسعود قرارس میدهند.
و چرا نادر را شهید و حبیب الله را شخصی بغاوت پیشه مبخوانند.
برای اینکه نادر را هزاره کست و سلاخی شد و حبیب الله در برابرش قرار داشت.
و بسیار مواردی دیگری که پشتونها در تاریخ معاصر کسانی از خودره در برابر فارسها قرار دادند.مثل طالب که در برابر مجاهد قرار گرفت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است