سفیر آمریکا با گلبدین حکمتیار به توافق رسید
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۴۶    ۱۳۹۶/۷/۶ کد خبر: 139306 منبع: پرینت

پس از چندین مذاکره تلفنی لارنس با حکمتیار، «هوگو لارنس» سفیر آمریکا در افغانستان به دیدار «گلبدین حکمتیار» رهبر حزب اسلامی رفت و در باره مسایل سیاسی روز از جمله طالبان و انتخابات آینده با حکمتیار مذاکره کرد.

حکمتیار از عدم اجرایی شدن مواد توافقنامه صلح با حکومت افغانستان به سفیر امریکا شکایت کرد و از او خواست اشرف غنی را وادار کند تا به مفاد توافقنامه صلح عمل کند.

در این دیدار سفیر آمریکا از رهبر حزب اسلامی خواست تا طرح و پیشنهاد های خود را برای انتخابات آینده با آنان در میان بگذارد و حکمتیار پذیرفت تا هرچه زودتر طرحی را آماده کرده و به سفیر امریکا تحویل دهد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیر آمریکا
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   از این معلو م شد که گلبدین هم از جمله خاینن وطن و در زیر پتر اسلا م امده بود و حا لا این روی سیاه کفری افشا شد
حیف که این ....ن مردمان بی سو اد قرا و قصبات کشور ما را به بها نه اسلا م فریب داده بود و این چهره کفری باید به همه وطنداران افشا گردد
که وی هم یک امریکای است چون در زما ن

>>>   خوب است، هرکس بادار خود را می شناسد و نزدش شکایت می کند و از بادار اجازه می گیرد. بعد ادعا می کند که با مردم افغانستان است.

>>>   اگر چند سال دیگر هم زنده باشد روی شاه شجاع را سفید میکند

>>>   نوکروبرده زر خرید امریکا وانگلیس وباقی سر دمداران جهان. در خدمت همه بادارانش بازهم قشقه تازه کرد .

>>>   این هردو بایدبروند درعربستان سوگند یاد کنند بعد معامله کنند

>>>   جان بیادر حالا فامیدی که..... پنجم ... دیگران وقت ها پیش میدانستن که این قوم برای بربادی وطن ما کمر بسته اند که از عبدالرحمان جلاد شروع شده و تا امروز هم پلان های همان کثیف را عملی میکنند و داغ دیده ها در خواب غفلت و هر روز در چک چک زدن اند و پول اندوزی میکنند که روزی این پول ها هم به درد شان نمیخورد جز از دست دادن عزیزان شان که یک نمونه اش هم امروز بود و این اولین و آخرین نیست که باید بیدار شویم.
خارکش

>>>   اگر این خبر راست باشد سفیر امریکا حیثیت خود و کشورش را زیر
پا کرده .
ناجیه شمس

>>>   این کاکا خاصیت های طفلانه دارد گاهی دیده باشید که یک طفل سر دسترخوان قهر میکند نان نمیخورد و میرود در یک گوشه مشغول گریه و ناله میشود و در جریان گریه هم به خاطرجلب توجه مشل موتر های باربری یگان ریز هم میدهد مگر وقتی دسترخوان جمع شد و همه پی کار خود رفتند باز این لجوج گرسنه سراغ دیگ و کاسه میرود و از غذا های باسی و پسمانده شکمش را سیر میکند. این کاکا را یک وقت به امریکا دعوت کردند نرفت و هر جا رسید به رفتگان بد و بیراه گفت و باردیگر وقتی کمونست ها تسلیم شدند نیامد جنگید کابل را ویران کرد تا بالاخره در نفس های آخر دولت مجاهدین به کابل آمد و گلم دولت را جمع کرد و در نهایت در کنفرانس بن شرکت نکرد و 16سال کم و بیش ویرانی و جنایت کرد تا بالاخره دو خواهر مارا روی دار سفارت امریکا کرد و آمد کابل و با لی مایه ترین کمونست مثل اتمر پیمان تسلیمی امظا کرد و در نهایت با ریگان ملاقات نکرد مگر حا لا با ملاقات نامزد سفیر دلش را تسلی میدهد شما بگویید این همان طفل لجوج نیست که سراغ نان باسی رفته است و یا شاید هم کفش دادشانی کارش را کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است