ننگ بر شما که دنیا و آخرت تان را یکجا باخته اید
سرسپردگی و کوردلی اعضای افراطی که دست شان را به خون زنان و کودکان عزادار حسینی در تکیه خانه ها و مساجد و سرک ها آلوده می کنند؛ به حدی است که حتی نمی دانند در ازای آن، چه مطالبه ای باید از باداران غربی خود داشته باشند 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۰    ۱۳۹۶/۷/۸ کد خبر: 139347 منبع: پرینت

در روزهایی که در تمامی کشورهای اسلامی جهان رنگ و بوی عزاداری و سینه زنی و روضه خوانی برای سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی به چشم می خورد و به گوش می رسد؛ افغانستان در تکیه خانه ها، مساجد و سرک های خود همچنان شاهد انتحار و انفجار است.

وقاحت و بی شرمی طالبان و داعش و دیگر تندروهای بنیادگرا و تروریست های خونخوار به جایی رسیده است که در ماه محرم الحرام و در روزهای بزرگ عزاداری مومنان و مسلمانان برای آزادگان و بزرگانی که دین را نجات دادند؛ دست از کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع برنمی دارند و جوی خون به راه می اندازند.

کسانیکه داعیه ی واهی و پوچ مقابله با غرب زدگی و بنیان نهادن دوباره ی اسلام محمدی را دارند؛ چنان از آخورهای تغذیه کننده و منابع تسلیحاتی خود اطمینان دارند که حتی به خود زحمت نمی دهند در این ایام حرام جنگ و خونریزی، دست از کشتار غیر نظامیان و بی گناهان بردارند.

ضمن عرض تسلیت و تاسف عمیق به سردمداران این گروهک ها که چنان شستشوی مغزی شده اند و خرافه و باطله ها را وارد مخیله ی خویش نموده اند که دیگر حقیقت را از دروغ تشخیص نمی دهند و در راستای تحقق مطالبات ضد دینی و ضد حقوق بشری غرب گام برمی دارند؛ باید گفت: شما وارثان بر حق و خلف شمر بن ذی الجوشن، ابن مرجانه، عمر ابن سعد و یزید هستید که حتی در ازای وعده های به مراتب پوچ تر و بی ارزش تر، کمر همت به قتل و کشتار مسلمانان در این ماه های حرام الهی بسته اید و دنیا و آخرت تان را یکجا باخته اید.

اگر بخواهیم قیاسی مع الفارق میان آنچه در این سال ها و این روزها بر مردم مسلمان و عمدتا شیعیان افغانستان می گذرد با احوالات امام حسین (علیه اسلام) و یارانش در روزهای تاسوعا و عاشورا در 1400 سال قبل داشته باشیم؛ باید گفت وعده های تطمیع لشکریان یزید و شمر نسبت به گروهک های تروریستی کنونی به مراتب در دسترس تر، بزرگ تر و وسوسه انگیز تر بودند و همگان می دانستند که برای چه در کربلا حاضر شده اند و آب بر روی ائمه و اولیای الهی بسته اند اما...

اما غفلت و ناآگاهی و سرسپردگی و کوردلی اعضای افراطی که دست شان را به خون زنان و کودکان افغانستانی و عزادارن حسینی در تکیه خانه ها و مساجد و سرک ها آلوده می کنند؛ به حدی است که حتی نمی دانند در ازای آن، چه مطالبه ای باید از باداران غربی خود داشته باشند و براستی که ندای امام معصوم خطاب به ایشان است: هیهات من الذلة!

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امام حسین
عاشورا
نظرات بینندگان:

>>>   لبیک یا حسین

>>>   آنهـــا اشـــرار هستند برای اسرائیلستان مزدوری میکنند وکلدارمیگیرند ، حالا وظایف ریاست های امنیت ملی ریاست تروزم وزارت داخله ریاست های بیشمار کشف و استخبارات کنترول ساحوی فلان وفلان چی است ؟
اینها برای چی معاش میگیرند ؟ نتیجه کار شان چیست؟

>>>   یک سوال از آندسته وطنداران افغان ما که خیلی شایق رفتن به بهشت و ازدواج با حور های بهشتی هستند ، چرا راه هایی را که اطمینانی تر به بهشت میرسد انتخاب نمیکنند مثلا خدمت به خلق خدا ؟ چرا راه های مشکوک مثل قتل انسانهای بیگناه به خصوص شیعیان که مسلمان هستند و بر خلاف وهابی ها که با خانواده پیغبر دشمنی مینمایند، با پیغمبر اسلام همه ساله غمشریکی میکنند و به شهادت نواسه اش ناراحت میشوند و نمیگذارند که ظلم ستیزی حسین فراموش شود را برای به بهشت رفتن انتخاب میکنند؟ البته مطمئن باشند که به قتل رساندن شیعیان قطعا از طرف خدا بازخواست میشود و قاتل یا قاتلین را خداوند مجازات مینماید .
اینها باید بدانند اگر انسان غیر مسلمان مثل یهود ، نصارا و بودایی را هم بیگناه به قتل برسانند نه تنها بهشتی در کار نیست که صد در صد جهنم انتظار شانرا میکشد . امید است بیشتر از این فریب عربهای وهابی را که شب و روز غرق در شهوات اند نخورند.
سوال دیگر از تمامی هموطنان اینست که : در کشور ما اقوام سنی مثل تاجک، ازبیک ، ترکمن ، بلوج و و و حتی هزاره های سنی زیاد استند که یکتعداد شان به اون شاهان و شهزادگان عیاش سعودی و اون ملا های وهابی شهوت پرست شان که گاه گاهی فتوا های خنده آور هم میدهند احترام دارند اما چرا فقط وطنداران افغان ما از آنها پیروی و اطاعت نموده و علاقه مند به قتل و خونریزی و حملات انتحاری هستند ؟ آیا این خصلت ارثی است و مربوط به ژن های قومی و نژادی شان است؟ آیا اینها با اعراب وحشی کدام ارتباط خونی دارند؟ اگر کسی میداند لطف نموده توضیح بدهند . محمد عثمان صالح

>>>   دربعضی از منابع معتبر تاریخی جهان درج شده است که هزاره از نسل مغول و چنگیز خان میباشند. نظر به تحقیقات جنیتیکی که انجام شده است(جنy)هزاره ها کاملاً با مغول ها همخوانی دارند.
بنأ ما ار اکادمی علوم افغانستان خواهشمندیم تا با تحقیقات جنیتیکی درین باره توسط متخصصین ژنیتیکی،به این موضوع یک پاسخ روشن بدهند، تا سؤ تفاهمی که در باره آنها وجود دارد،واضح شود.
این موضوع خیلی آسان است:
یک گروپ دانشمندان ژنیتیکی به مغولستان مبروند و نمونه آب دهن مردم آنجا را میگیرند و بعد می آیند له افغانستان و دربنجا نیر نمونه آب دهن هزاره ها را میگیرند و در لابراتوار تحقیق میکنند و نتیجه معلوم میشود.
امید وارم نشر شود تا در زمینه تحقیق صورت بگیرد و دروغ بودن و یا راست بودن آن معلوم شود.

>>>   Raheel
جنگ طالب را هرکس هرچه تعبیر کند، برای من طالب وسیله ییست در دست فاشیزم برای ویرانی مناطق غیر پشتون و جلوگیری از زندگی و پیشرفت شان. مثالش را از فراه تا بدخشان خود بیابید.

البته به پاس خاطرآنهایی که یاد گرفته اند رنگ خاکستری را نیز بشناسند و به موجودیتش اعتراف کنند، می گویم که این جنگ جنبه ها و کارآمدها و عاملین داخلی و خارجی دیگری نیز می تواند داشته باشد، اما اصلی ترین مسالۀ جنگ برای آنهایی که ویران می شوند و نالان می شوند و از خانه های شان برون رانده می شوند و وسایل زندگی و معیشت شان از آنها گرفته می شود، مساله قومیست و حکومت فاشیست غنی و دستیاران و همدستان نو و کهنه اش همه در پشت آن قرار دارند.

غوربند تازه ترین مثال است. تنها تاجیکان غوربند اند که مورد حمله قرار می گیرند. پشتون غوربند اگر دولتی باشد یا غیر دولتی محفوظ و مصوون است.

من به اعتراض آنهایی که حرفم را قومی تلقی می کنند کاری ندارم. اما از آنها اینقدر می خواهم که به وجدانهای شان رجوع کنند و بگویند که آیا مساله شکل قومی ندارد؟

>>>   Khorosoni heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
یک خبر خوش وامیدوارکننده برای بشریت...!!!
وزارت دفاع اعلان کرد که : در طول ده روز عملیات قوای هوای وبحری روسیه یعنی از تاریخ 19 تا 29 سپتامبر، در سوریه 2359 تروریست نابود شده اند و 2700 آنها مجروح گردیده اند.
امریکا درطول 16 سال اش درافغانستان اینقدر جنایت کار طالب را نکشته است.

>>>   Nasir Khalid
دوستان واقعی بعد از مدتهای دوری در اغوش همدیگر و در حسرت دیدار.
خوب شد بالاخره انتظار به پایان رسید
رهبر حزب اسلامی گلبدین حکمتیار با سفیر امریکا در کابل
اکنون جناب حکمتیار صاحب از امت رسول الله جدا و به اصلیت خود پیوستند مبارکشان باد

>>>   طالبان دشمن اسلام هستند و حامیان طالب هم در داخل ارگ نشسته اند قوم خاص همیشه طالبان را برادر خطاب کرده است . از روی عقده مندی که دارند نمیتوانند جلو پیشرفت مردم هزاره را و دیگر اقوام افغانستان بخصوص در عرصه تعلیمی و فرهنگی سد کنند ،یگانه را برای ایشان ایجاد ترس وحشت میان مردم از طریق انتحار است . که حزب اسلام گلبدین بیشتر در فعالیت های انتحاری مهارت دارد .

-از پشتون ها سووال شود که چرا در منطقه که پشتو زبان است طالب ها خوب تر فعالیت دارند.واسکان پشتو زبان ها را قرار گاه خود تعیین میکنند.پشتو زبان ها برادر ما هستند اما به سووال چگونه پاسخ میدهند .

-اگر صادقانه هزاره ها خود را پیرو راه و رسم امام حسین محسوب میکنند، فدا کاری ایثار را یاد بگیرند بحصوص افراد صاحب قلم مردم شیعه، افراد که در دولت از طرف مردم شیعه نمایندگی میکنند چرا اینقدر خواب رفته اند روزانه مردم عام تلف میشوند آنها بر قدرت تکیه زده و حفظ چوکی حقارت را ترجیح میدهند.

-روز عاشورا برای مردم شیعه فقط و فقط نمایش نفوس است و بس . مردم بدانند که شیعه در افغانستان در تقسیم و توزیع قدرت و دیگر معادلات نادیده گرفته نشوند . اگر نه همه میدانیم که سینه زدن و زنجیر زندن چه در را دوا میکنند که نه اساس اسلام دارد و نه اخلاق می پذیرد که یک انسان خود را شکنجهطالبان دشمن اسلام هستند و حامیان طالب هم در داخل ارگ نشسته اند قوم خاص همیشه طالبان را برادر خطاب کرده است . از روی عقده مندی که دارند نمیتوانند جلو پیشرفت مردم هزاره را و دیگر اقوام افغانستان بخصوص در عرصه تعلیمی و فرهنگی سد کنند ،یگانه را برای ایشان ایجاد ترس وحشت میان مردم از طریق انتحار است . که حزب اسلام گلبدین بیشتر در فعالیت های انتحاری مهارت دارد .

از پشتون ها سووال شود که چرا در منطقه که پشتو زبان است طالب ها خوب تر فعالیت دارند.واسکان پشتو زبان ها را قرار گاه خود تعیین میکنند.

اگر صادقانه هزاره ها خود را پیرو راه و رسم امام حسین محسوب میکنند، فدا کاری ایثار را یاد بگیرند بحصوص افراد صاحب قلم مردم شیعه، افراد که در دولت از طرف مردم شیعه نمایندگی میکنند چرا اینقدر خواب رفته اند روزانه مردم عام تلف میشوند آنها بر قدرت تکیه زده و حفظ چوکی حقارت را ترجیح میدهند.

از روز عاشورا برای مردم شیعه فقط و فقط نمایش نفوس است و بس . مردم بدانند که شیعه در افغانستان در تقسیم و توزیع قدرت و دیگر معادلات نادیده گرفته نشوند . اگر نه همه میدانیم که سینه زدن و زنجیر زندن چه در را دوا میکنند که نه اساس اسلام دارد و نه اخلاق می پذیرد که یک انسان خود را شکنجه کند کند.

>>>   هرچه که شما کوردلان فروخته شده به ما و عزادریها ما حمله کنید ما بشتر با هم معتید مشویم.و تفاقمان روز به زوز بیشتر میشود.

>>>   Saboor Raheel
مشکل اصلی ما فاشیزم است نه پاکستان!
پاکستان سوار بر فاشیزم می آید!

>>>   دیگر هیچ دلیلی برای زبان بستن برای ما نمانده است. ما تابع حکومتی شده ایم که نمی خواهند سر به تن ما باشد. حرف اصلی را باید گفت. چنانچه شممما گفته همیشه مساله ما فاشیزم بوده است. همیشه با فاشیزم دست و گریبان بوده ایم. مساله اصلی فاشیزم بوده است. باقی هرچه بود بهانه بود و ظاهر امر- دقیقاً چنانچه اکنون است.

>>>   به تعبیر دیگر مشکل‌اصلی این سرزمین پشتونها و فرهنگ بدوی و‌تاریخ جعلی شان است

>>>   Mutaref
آهای فرزندان پروان و شمالی!
کجایید؟
کجاست آن جانبازی هایتان؟ کجاست آن مقاومتگری هایتان؟ مگر شما خود را از نسل رستم و سهراب، آرش و کاوه نمی‌خوانید؟ شما مگر از نسل پهلوانان نیستید؟ مگر مسعود بزرگ و آن عیار کلکانی را فراموش کرده ايد؟ دشمنان زبون و پست فطرتت امروز در لباس دوست بر تو مسلط شده و اهریمنانه می‌کوشند تا دیگر نامی از نسل خورشید و خراسانی نباشد و از صفحه روزگار محو گردد و تمام هست و بود ترا، نام ترا، وقار ترا، تاریخ ترا، غرور ترا، پاکی و نجابت ترا، همت و شجاعت ترا، و حتی جغرافیای ترا بستاند.
امروز دشمن زالو صفتت با دستان ناپاک و با کله هایی گندیده و با سلاح های مجانی لشکر جهالت آراسته و به دروازه های خانه و کاشانه تو بهر تاراج و نابودی تو کمر بسته اما تو در خواب غفلت به سر میبری. تو اگر نجنبی اگر به پا برنخیزی، نجنگی، و دفاع نکنی دیگر از تو نام و نشانی نخواهد بود.
ر. باران

>>>   اخرت و بهشت و ٧٢ حور و غلمان و جوى هاى شراب از خودت باشد، لطفا كمى انسان شويد و انسانى زندگى نمائيد و به زنان و خواهران و مادران تان احترام بگذاريد و حق زندگى كردن را از انان سلب نكنيد

>>>   لطفا قهرمان فيس بوكي نباشيد!
جلسه مقدماتی بخاطر رسیدگی به مشکلات غوربند، امروز ساعت ۳ پارک حصه اول خیرخانه

حالا نوبت ماست تا شجاعت مان را يكبار ديگر ثابت سازيم.
انتظار نسل امروز از بزرگان و مجاهدين ديروز خاك زدن به چشم مردم است انها يا خوب و يا بد رسالت شان را چندين سال قبل در مقابل وطن و مردم شان انجام داده اند، انها درست زماني به مبارزه اغاز كردند كه مانند ما جوان بودند و ضرورت جدي براي دفاع از وطن مانند امروز احساس مي شد و توانستن وطن از لوث مداخله گران و طالبان پاك سازي كنند، نسل امروز بايد از جان فشاني هاي ديروز انها قدر داني نموده و منحيث برزگ از تجارب شان استفاده نمايند، و براي امروز خود دست بكار شوند با خوابيدن در خانه و بودن در موتر هاي مودل سال و نوشتن مقاله هاي كوتاه و طولاني در صفحات اجتماعي نميشود آرامش به ارمغان آورد و نام خود را مبارز گذاشت، جوانان با تعهد در ١١ سنبله خاطر نشان ساختن كه نسل جديد نسل مبارز است، امروز كه حلقات معلوم ميخواهند پروان را به سرزمين سوخته تبديل كنند از عقب فيس بوك هاي تان برخاسته در عمل واضيع سازيد كه كور خوانده اند، اگر واقعا دل تان به اين كشور تان ميسوزد و دنبال نام كشي نيستيد.

حسيب غبار

>>>   خوارج فقط عاشق ریختن خون انسان های بی گناه اند.

>>>   Raheel
طالبان نیروهای اشغالگر اند. اشغالگران چنگیزی که کار شان ویرانی و کشتار و اشغال سرزمینهای ماست. با اشغالگران جز با زبان سلاح با هیچ زبان دیگری نمیشود صحبت کرد.

>>>   خوب بود درودبرشما

>>>   احسنت

>>>   بــه (دربعضی از منابع معتبر ت )
مشکل افغانستان این نیست که کی ازکجا آمده ! مشکل اینست که کی جاهل است وبه فرمان پاکستان وطنش را ویران میکند همکه نفوس امریکا از قاره های دیگر آنجا رفتند حالا هیچ مشکلی ندارند اقوام افغانستاان هم هرکدام از گوشه به این سرزمین آمده هیجکدامش را خداوند در همین نقطه زمین خلق نکرده سال ها سپری شده تا نژاد های مختلف از گوشه وکنار جهان بنابر دلایلی به این سرزمین آمده اند یا رفته اند، هرچه بود گذشت، حالا ببینیم کدام قوم خوب میکند وکدامش اشتباه میکند ؟

>>>   Abdul Lalzad
گیر ماندن اقوام غیرپشتون در بین دو آسیا سنگ یا اره دو سر!
(فاشیزم دولتی و فاشیزم طالبی)
* اقوام غیرپشتون در بین دو آسیا سنگ یا اره دو سر یعنی فاشیزم دولتی و فاشیزم طالبی گیر مانده اند... این فاشیزم دو سر با وجودی که ظاهرا دشمن یکدیگر معلوم می شوند، در واقعیت پشت و روی یک سکه بوده و یک هدف دارند (تطبیق برنامه سقاوی دوم)؛
* فاشیزم دولتی در صدد تصفیه اقوام غیرپشتون از دستگاه دولتی و غصب کامل شاهرگ های مهم سیاسی، افتصادی، امنیتی و فرهنگی کشور است (سلب صلاحیت ارگان های دولتی و تمرکز قدرت در ارگ ریاست جمهوری شاهد مدعاست)؛
* فاشیزم طالبی در صدد تصفیه اقوام غیرپشتون از مناطق و محلات ستراتژیک و غصب کامل شاهراه های مهم کشور است (گسترش جنگ به شمال و به خصوص مناطق ستراتژیک از بدخشان تا تخار، کندز، بغلان، پروان، فاریاب و هرات شاهد مدعاست)؛
اگر رهبران و بزرگان اقوام غیرپشتون متوجه این فاشیزم دو سر نشوند و در جهت دفاع از خود راههای علاجی جستجو نکنند،‌ دیر یا زود نابود می شوند (مثلث غنی - اتمر - حکمتیار یا غلزیزم پیروز می شود)!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است