قابل توجه آنانی که از نام ما رستم شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۵    ۱۳۹۶/۷/۹ کد خبر: 139350 منبع: پرینت

پروان در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد جنگ تا دامنه های شهر و شهرستان ها رسیده در میان مرکز شهر راکت پراگنی شده و صد ها خانواده در غوربند در محاصره مانده است.

جنگ هنوز ادامه دارد، نیرو های امنیتی در محاصره دشمن، کمک از مرکز به خط اول نبرد نرسیده و صد شکل دیگر مشکلات امنیتی.

حال شما کجایید ؟
مگر پروان تنها خانه ی امن همین نسل رزمنده در خط اول است تا از نام اوشان رستم شوید؟

یا شما هم با پروان روابطی دارید ؟
از نام او وکیل، فرمانده و وزیر و نماینده شورا و صاحب نام و نشان و زندگی مرفه شدید؛ آیا دروغ است؟

یعقوب رسولی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروان
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   لطفا قهرمان فيس بوكي نباشيد!
جلسه مقدماتی بخاطر رسیدگی به مشکلات غوربند، امروز ساعت ۳ پارک حصه اول خیرخانه

حالا نوبت ماست تا شجاعت مان را يكبار ديگر ثابت سازيم.
انتظار نسل امروز از بزرگان و مجاهدين ديروز خاك زدن به چشم مردم است انها يا خوب و يا بد رسالت شان را چندين سال قبل در مقابل وطن و مردم شان انجام داده اند، انها درست زماني به مبارزه اغاز كردند كه مانند ما جوان بودند و ضرورت جدي براي دفاع از وطن مانند امروز احساس مي شد و توانستن وطن از لوث مداخله گران و طالبان پاك سازي كنند، نسل امروز بايد از جان فشاني هاي ديروز انها قدر داني نموده و منحيث برزگ از تجارب شان استفاده نمايند، و براي امروز خود دست بكار شوند با خوابيدن در خانه و بودن در موتر هاي مودل سال و نوشتن مقاله هاي كوتاه و طولاني در صفحات اجتماعي نميشود آرامش به ارمغان آورد و نام خود را مبارز گذاشت، جوانان با تعهد در ١١ سنبله خاطر نشان ساختن كه نسل جديد نسل مبارز است، امروز كه حلقات معلوم ميخواهند پروان را به سرزمين سوخته تبديل كنند از عقب فيس بوك هاي تان برخاسته در عمل واضيع سازيد كه كور خوانده اند، اگر واقعا دل تان به اين كشور تان ميسوزد و دنبال نام كشي نيستيد.

حسيب غبار

>>>   به امیداینکه تمام خواب آلود ازخواب بیدار شوند بدانند که مانسل جدید خود فروش نیستیم

>>>   تشويش پروان را تنها نداشته باشيد، در فكر افغانستان شويد، چون راكتيار آمده. و اينبار تمام افغانستان را به راكت ميبندد، بايد براي دفع راكت هاي راكتيار و تيمش ، راكت شكن پيدا كنيد، در زمان سلطنت شوراي نظار از طالب در مقابل حزب استفاده شده، اينبار از ملا ها استفاده نمائيد.

>>>   مردم پروان بهترین وبا شجاعت ترین و با غیرت ترین مردم هتند.

>>>   یعقوب رسولی را بخاطری چور و چپاول از وزارت حمل و نقل به دور انداخته اند و پرونده فساد آن تحت بررسی بوده واز این لحاظ از چپاول گران هم کیش خود دور مانده است. از این خاطر گفتار وی یک کنایه (نیش زدن ) به آنهاست که چرا آنها هنوز هم دارای شان و شوکت هستند. وای به حال رسولی جان؟
متمم

>>>   اشرف خان کم کم کشور ا در اختیار گلبدین خان و طالبان قرار می دهد. بهتر است مردم دولت و طالبان را یک کاسه کرده برعلیه هردوی آنها اعلام جهاد نموده و جل و پوستک شان را به پاکستان و آمریکا بیاندازند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است