صدای صلح دروغين طالب را باور نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۶/۷/۱۱ کد خبر: 139446 منبع: پرینت

اطلاعاتی وجود دارد كه شورای عالی صلح به دستور ارگ، بار دیگر كمر بسته است تا زندانيان طالب "رهبران تروريستان" در پاكستان را طی يک معامله سياسي از بند رها سازد.

حكومت با اين نوع معاملات ننگين اش زير نام صلح، هم بر پيكر اعتماد مردم نسبت به صلح صدمه می زند و همچنین آگاهانه براي تقويت صفوف طالب "دشمن" گام بر مي دارد. تجربه نشان داده است تمامی زندانيان طالب كه قبلا از زندانهای بگرام و پلچرخی از سوی حامد كرزی رها شدند، امروز در خطوط مقدم نبرد بر ضد سربازان كشور مي جنگنجد و خون هزاران انسان بي گناه و سربازان وطن را ريخته اند. دو بار سقوط شهر قندوز و ده ها ولسوالی دیگر در شمال و جنوب كشور، حاصل همين سياست بيمار قومی و طالب پرورانه حكومت كرزی و غني بوده است.

طالب های مزدور كه هيچگونه خود اراديت ندارند و هميشه به دستور پاکستان در فصل بهار و تابستان خون مي ريزند و اما در موسوم سرد خزان و زمستان صداي صلح دروغين را بطور تاكتيكي بلند مي كنند تا حكومت و مردم افغانستان را اغفال كرده باشند.

رهايي زندانيان طالب در نتيجه معاملات سياسي با رويكردهاي قوم گرايانه جفا در حق مردم مظلوم افغانستان و پامال كردن خون ده ها هزار شهيد و قرباني كشور است.

مردم افغانستان هميشه طرفدار صلح عادلانه و با عزت بوده اند و مي باشند اما هرنوع معامله پنهاني زير نام صلح بازي با سرنوشت مردم است. اجازه ندهيد كه يكبار دگر ارگ نشينان دشمن پرور در تباني با ستون پنجمي هاي دشمن، تروريستان و قاتلان حرفوي را از بند رها سازند و كشور را بخاك و خون بكشانند.
بگذاريد اين مزدوران جزاي اعمال خويش را در سلول هاي تاريك و نمناک ببينند.
ترحم بر پلنگ تيز دندان
ستم گاري بُود بر گوسفندان

فهيم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   شورای عالی صلح کدام دست آورد دارد یگانه دشمن سر سخت مردم افغانستان است
بااحترام
خاکسار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است