خواصی دست داشتن در سقوط فندقستان را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۶/۷/۱۱ کد خبر: 139465 منبع: پرینت

شماری از فعالان مدنی پروان اعلام کردند که بی کفایتی و تبانی مقام های محلی این ولایت سبب سقوط دره فندقستان شده است.

عبدالستار خواصی، نماینده مردم پروان در مجلس نمایندگان درخصوص ادعای فعالان مدنی از دست داشتن وی در سقوط فندقستان می گوید که طبیعی است که این اتهام ها پروژه ای است و کسانیکه در میدان رقابت سیاست ناکام می مانند جوانان را به بازار می کشانند و مظاهره راه می اندازند.

فعالان مدنی پروان در یک نشست بیان کردند که شماری از افراد وابسته به دولت در پروان و مقام های محلی از طالبان حمایت می کنند و در تبانی با آنها موضوع سقوط فندقستان را بسیار ساده جلوه می دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماینده پروان
سقوط فندقستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگردرمورد خواصی صاحب بگوید شخصی مسلمان پاک بوده خیرخواه میباشد.کسی که درمورد آن حرف های منفی میگوید لیاقت او را دیده نمیتواند.
ه ب از پنجشیر

>>>   خواصی نه بلکه .....یکی از طرفداران ووابسته به حزب اسلامی گلبیدین حکمتیار و با اندیشه طالبانی شخص ماجرا جو و نفاق افگن و ضد دولتی در پی سقوط نظام است که معاش و امتیازات و موتر وبادیگارد را از همین دولت میگیرد اما با نمک حرامی در پی ایجاد مشکلات و حتی سقوط همین نظام است این شخص یک انسان نمک بحرام ماجرا جو نفاق افگن با استفاده از مصونیت پارالمانی بکار های ضد منافع ملی و خیانت ملی دست بازی میکند نظر به سوابق گذشته اش و حرکات . سکناتش در داخل پارالمان بعید بنظر نمیرسد که در ماجرای دره فندقستان ولایت پروان نظر به همسوی اش با افکار طالبانی دست بازی نکند چنین خاینین بنام نماینده مردم سبب بروز مشکلات بدولت و مردم شده اند باید جلو انها گرفته شود .

>>>   حكومت عاشق گل روي حكمتيار نبوده و نيست، تنها هدف آوردن آن اين است كه آنها تحت نام داعش و طالب بكمك امنيت ملي و اتمر جاهاي تحت نفوذ جمعيت و شوراي نظار را نا أمن نموده و بعداً اشغال نمايند، و بهمين صورت گليم جمعيت و نظار را جمع مينمايند، كه نا أمني هاي شمال و مناطق نفوذي دوستم هم شامل همين پروگرام هاي أمريكا و ارگ غني است.

>>>   شورای نظار که در زمان شهید مسعود لغو شد.
با این ترفند ها گیرم که تشکیلات سباسی جمعیت هم از هم بپاشد اما آنچه میماند مردم است . این مردم است که سرنوشت تعین میکند نه احراب.

>>>   آقای خواصی چندین سال میشود که نیروهای دولتی را بخاطر عملیات بالای طالبان مزدور منع مینماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است