کرزی بازی خنده آور با برادران ناراضی اش را تمام کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۴    ۱۳۹۶/۷/۱۲ کد خبر: 139513 منبع: پرینت

بعد از گذشت سالها از برادر ناراضی خواندن طالبان توسط رییس جمهور پیشین، یک هموطن به اینکار وی اعتراض کرد.

آرزو نوبهار، افغانستانی حاضر در سخنرانی حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در نهاد پژوهشی رایل انستیتوتشن لندن در خصوص راهبرد تازه واشنگتن در قبال افغانستان و جنوب آسیا، وی را یک دلقک خطاب کرد و گفت که "تصور کنید این خون آن جوانانی است که هر روز در برابر طالبان می جنگند و طالبان برادران آقای کرزی هستند! من نمی دانم که برادران مشروع اش هستند یا غیر مشروع. بنابراین سوال این است که آیا می توانید این بازی خنده آور را متوقف سازید و بگونه جدی در برابر مردم تان احساس مسوولیت داشته باشید."

نوبهار در جواب کرزی که به او گفت "خواهر عزیز، من با شما موافق هستم" بیان کرد که "ببخشید اما من نمی خواهم شما را برادر خطاب کنم."
حامد کرزی در این سخنرانی با انتقاد از ماموریت نظامی آمریکا در افغانستان بیان کرده بود که پناهگاه های امن هراس افکنان در بیرون مرزهای افغانستان هستند اما آمریکا جنگ را در روستاهای افغانستان پیش می برد.

رییس جمهور پیشین در این گفتگو خطاب به آمریکا بیان کرده بود که "چه کسانی به داعش و به گروه های دیگر پول می پردازد یا چه کسانی با چرخبال‌های سفید بی نشان در هر بخش افغانستان برای گروه های تندرو جنگ افزار فراهم می سازند و به آنان آموزش و مشورت می دهند؟ آمریکا باید به این پرسش ها پاسخ بدهد."

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   رقاصه پاكستان شرم ندارد!
چرا از نبرد و نابودي تروريستان و آدمكش ها چيزي نميگويد؟ عمر به تضرع صلح با تروريست گذشت اما كرزي هوشيار نشد.
چ در كدام كشور و تاريخ دنيا ملت و حكومت با دشمن بشريت صلح كرده كه دومش أفغانستان باشد؟ هيچ كشوري به تروريست باج نميدهد. به كرزي بايد فهمانده ميشد كه ازين اين صلح ذلت بار و ناكامش كشته شدن به بي گناهي درين وطن هزار مرتبه بهتر است. مجازات و مكافاتش با خداوند عظيم است.
آرزو دارم كه در كشور ما حكومتي ميداشتيم كه طالب شكار ميكرد و به چنلستان مي فهماند كه يك نآن چند فطير دارد.
فقط از نيروي زور بايد كار گرفته شود.
وقتي بيشتر از نيم جهان براي نابودي دشمنان أفغانستان آماده اند، چرا تزلزل
و زاري به صلح داريم؟ مگر اين مردم غيرت و آزادي خويش را نميخواهند؟
بايد شياد چپن پوش آرام ساخته ميشد. كرزي بي غيرت ميخواهد مردم را به طالبان وتروريستان بفروشد آنهم ارزان تر از مفت.
ف

>>>   سردمداران فاشیزم درکنفرانس لندن سرشکسته شدند!
کریم " کریم " مرد عیار همیشه در صحنه دین مادر وطن را ادا کرد!
آقای کریم ، کریم مسول کانون تاجیکان -پارسی زبانان ، نیزچهرهء سردمداران فاشیزم را برای جهانیان افشا کرد و خطاب به کرزی و خلیل زاد گفت :
۱- شما به جامعه جهانی بعد از ۱۱ سپتامبر چنین وانمود کردید که افغانستان کشوریست عقب مانده و قبیله سالار.
این حرف در مورد خودتان صدق میکند، نه در مورد فارسی زبانان و باقی ملیت‌ که تمدن شهر نشينى داشته اند .
۲- با این طرز فکر تان ايده دموکراسی و نظام دموكراتيك را عوض کردید با نظام برتری جوی قومی.
-ملیت‌ها را درجه بندی کردید، قانون اساسى را جعل كرديد، از خارج "ریس جمهور " آوردید، نه به اساس لیاقت بلکه به دلیل تعلق داشتن به "قبیله کلان".
شما اقای خلیلزاد در کتاب تان اقرار کردید که در جستجوی ریس جمهور پشتون بودید و موفق شدید.
۳-چنین ریس جمهوریء خط به خط دستورالعمل برتری جویی را طبعاً تطبیق کرد :
-سرود ملی، نام واحد پولی و تمام منابع عمده اقتصادی را تنها امتیاز قوم خودش دانست.
- با بلند کردن ادعای مرزی به آنطرف مرز شناخته شده بین المللی دیورند زمینه اعاده شدن امنیت ملی را برهم زد، در نتیجه بجاى همزيستى مسالمت آميز با همسايه، پاکستان را از طریق طالبان به تحریک و مداخله دوامدار واداشت. درست است که مرز ديورند پشتون‌ها را از هم جدا کرده است، ولی مرز شمال مافارسی زبانان را هم از مراکز تمدنی مان (سمرقند و بخارا) دور ساخته است.
۴- اگر این مناسبات غیر عادلانه دوام کند وحدت ملی به هیچ وجه برقرار نخواهد شود.
نوت : کرزی به این اظهارات جواب داده نتوانست، صرف با پر رویی ابراز داشت که مردم ما کاملا در صفا و صمیمیت زندگی دارند.
خلیلزاد رو به جناب کریم کریم کرده ( دقیقه 4.15 فلم) و تاکید کرد که نیروی های شمال (داکتر عبدالله در راس ) ابتدا پیشنهاد ریس جمهور پشتون را کرد و در کتابش نیز چنین ادعا کرده است.

>>>   شیر مادر حلالت بانو آرزو "نوبهار"
رهبران فاشیزم را در لندن سرشکستی
بانو آروز نو بهار، امید شاهد خت های خراسانی از شیر زنان پاسدار فرهنگ باستانی و فریاد گر درد های آرمانی مردم درکنفرانس لندن نقاب را از رخ لبرالیزم و دموکراسی قلابی حامدکرزی و زلمی خلیل زاد بر انداخت ، حامیان اصلی داخلی تروریزم وطالبان را در کشور ما افشا کرد.
بانو نو بهار گفت :مسولیت این همه خون ریزی ها درکشور بدوش شما آقای کرزی و آقای خلیل زاد برادران اصلی ویا ناتنی طالبان می باشد .
صراحت لهجه در برابر کرزی که من خواهر تونیستم تو برادر طالبان استی !
آرزو نوبهار میراثدار رابعهء بلخی دین مادر وطن را ادا کرد شیر ما در، حلالت بانوی پرافتخار پاسدار فرهنگ خراسانی .
دستی که برای نابودی فاشیزم بلند می شود قابل بوسیدن است .
زبانی که به افشای فاشیزم وتروریزم درسراسر جهان سخن می زند ، ستودنیست .
محمداسلم سلیم

>>>   Ayendagan
کفش بروی حکمتیار و سلی به روی کرزی وخلیلزاد، آغازیست برای رزم نوين
حامد کرزی رییس جمهوری پیشین افغانستان، روز دوشنبه ۲ آکتوبر ۲۰۱۷برای اشتراک در يک نشستی که در لندن برگزار شده بود سفر کرد.
در جریان یک گفتمان دیروز سه ‌شنبه ۳ آکتوبر ۲۰۱۷، در لندن یک بانوی افغانستان مقيم لندن به اسم "آرزو نوبهار"، آقای کرزی را حامی "تروریزم" خطاب کرد.
این بانو، خطاب به حامد کرزی رییس جمهوری پیشین افغانستان گفت: "طالبان که برادران شما هستند [ و آنها را شما برادر خطاب کرديد] همه روزه انسان‌های بی‌گناه را در افغانستان قتل عام می‌کنند و شما آمديد با امریکا همدردی نشان می‌ دهید، شما حامیان اصلی طالب و تروریزم هستید ".
وی با نشان دادن یک بوتل پر از خون مصنوعی گفت: "تمثیل کردن را بس کن، این خون جوانان افغان است که در دفاع از وطن در مقابل برادران تو ریختاندند، افغانستان گدا نیست که تو برایش گدایی می‌کنی".
وی در ادامه به "زلمی خلیلزاد"، سفیر پیشین افغانستان در امریکا که در این گفتمان اشتراک کرده بود نيز گفت: "شما هم در صفحه ۴۱ کتاب خود به نوعی از طالبان حمایت کرديد و شما حامیان طالبان در افغانستان هستین".
پرسش های ذکرشده ی يک بانوی رسالتمند سرزمين افغانستان مجروح و آغشته به خون شهروندان بی گناه آن که بدستور باداران خليل زاد و کرزی، توسط اجيران مزد بگير جهادی ـ طالبی ـ داعشی و افغان ملتی های پيرو خط خونين آدولف هيتلر، به حمام خون تبديل و به يک کشور ويرانه تبديل شده است؛ اين پيام را به همه جوانان و سالمندان اين ملک و همه مردم جهان می رساند، که درافغانستان هنوز خون در رگ های فرزندان برومند آن در گردش و قلب های وطن پرستان و مردم دوستان در تپش و وجدانهای زن و مردـ پير و جوان آن بيدار است.
مردم آزاديخواه ، تحول طلب و ترقی پسند افغانستان، اعم از مرد و زن ـ پير و جوان، دشمنان تاريخی مردم خويش و مزدوران شرف باخته ی جهان سرمايه ی بيدادگر: جهادی ـ طالبی ـ داعشی و افغان ملتی ... را هرگز نخواهد بخشيد.
همانگونه که يک جوان باشرف و برومند "عبدالواحد دادشانی" در شهر هرات باستان با کفش پايش بدهن بزرگترين رهبر جهادی افغان ( گلبدين راکتيار) که بيشترين مزد را بخاطر قتل مردم ما از سازمان " سيا " دريافت می کرد؛ کوبيد و به ادامه ی آن يک بانوی رسالتمند اين سرزمين در ديارغربت وآنهم در قلب بزرگترين دولت استعمارگر جهان با پرسشهای ذکر شده، سيلی های محکم تاريخی را بر رخسارهای مبارک(!) دو کارمند مزد بگير امپرياليسم جهانخوار امريکا ( آقايان کرزی و خليلزاد) در بدل پاداش شان در حمايت از طالبان خون آشام و جهالت پرور و قبيله گرا های افغان ملتی، حواله نمود؛ نه تنها پيام آگاهی دهنده به تمامی مردم افغانستان و جهان بوده ؛ بلکه نويد رستاخيز نوينی برای همه مردم و ملتهای آزاديخواه ضد ستم، استبداد، استعمار و استثمار در سراسر کره زمين؛ از جمله پيغام آگاهی بخش برای مردم افغانستان و کشورهای منطقه می باشد.
هم ميهنان بيدار دل و آزاديخواه !
رزم تان پيروز و هر روز تان بهروز!

>>>   شروع فلم است، منتظر شهامت دیگر قهرمانان هستیم تا یک تغیر مثبت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است