چند نکته در باب قضایای اخیر در دایکندی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۵    ۱۳۹۶/۷/۱۲ کد خبر: 139522 منبع: پرینت

یکم: عزل و نصب در حکومت یک اصل است، و بایستی به آن ارج گذاشته شود مخصوصا اینکه در راستای ترویج شایسته سالاری باشد یک نیاز مبرم است، که از آن حمایت شود.

در اوایل وقتی خانم مرادی به عنوان یک "زن "والی دایکندی معرفی شد خوشحال شدم، و از آن حمایت کردم هم به عنوان یک زن و هم به عنوان کسی که از دایکندی هستم و این را یک افتخار می دانستم که والی ولایت ما یک زن شده است، و امیدوار بودم که سیمای خسته و انکشاف نیافته دایکندی با آمدن خانم مرادی تغییر کند اما دیری نگذشت که امید ها به یاس مبدل شد.

خبر ها از مصرف نشدن بودجه حاکی بود تا جایی که هشتاد فیصد بودجه برگشت خورد و حکومت محلی دایکندی در فقدان برنامه به سر می برد که این برای ولایت مثل دایکندی که فقر و توسعه نیافتگی از سر و صورت آن می بارد یک فاجعه است.

دوم : من از برنامه حمایت کردم و می کنم نه از فرد و یا تیم خاصی هرکسی برای دایکندی برنامه داشته باشد و کار کند بر خود لازم می دانم از آن حمایت کنم و همه مکلفیم به قدر توان خود برای بهتر شدن وضعیت اسفبار دایکندی تلاش کنیم.

سوم : نباید دایکندی میدان رقابت های حزبی و تیمی شود متاسفانه قربانی این رقابت های نا شایست همیشه مردم شده است، و به همین دلیل هیچگاه تخصص و تعهد رعایت نشده بل وابستگی های حزبی مسئولین امور را تعیین کرده است.

چهارم : حمایت از بانوان را وظیفه خود میدانم و برای تحقق این امر سال ها است مبارزه کرده ام, اما نمیتوانم منافع مردم را نادیده بگیرم, حمایت از زنان نخبه اهل کار و با برنامه میتواند حضور زنان را در جامعه موثر سازد.

فاطمه روشنیان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دایکندی
والی
نظرات بینندگان:

>>>   شیر مادر حلالت بانو آرزو "نوبهار"
رهبران فاشیزم را در لندن سرشکستی
بانو آروز نو بهار، امید شاهد خت های خراسانی از شیر زنان پاسدار فرهنگ باستانی و فریاد گر درد های آرمانی مردم درکنفرانس لندن نقاب را از رخ لبرالیزم و دموکراسی قلابی حامدکرزی و زلمی خلیل زاد بر انداخت ، حامیان اصلی داخلی تروریزم وطالبان را در کشور ما افشا کرد.
بانو نو بهار گفت :مسولیت این همه خون ریزی ها درکشور بدوش شما آقای کرزی و آقای خلیل زاد برادران اصلی ویا ناتنی طالبان می باشد .
صراحت لهجه در برابر کرزی که من خواهر تونیستم تو برادر طالبان استی !
آرزو نوبهار میراثدار رابعهء بلخی دین مادر وطن را ادا کرد شیر ما در، حلالت بانوی پرافتخار پاسدار فرهنگ خراسانی .
دستی که برای نابودی فاشیزم بلند می شود قابل بوسیدن است .
زبانی که به افشای فاشیزم وتروریزم درسراسر جهان سخن می زند ، ستودنیست .
محمداسلم سلیم

>>>   مردم دایکندی از کسی استقبال میکند که دانش وتجربه کاری کافی داشته و منافع مردم را در اولویت های کاری اش قراردهد نه منافع شخصی و حزبی اش را،
حسنیار،از دایکندی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است