رولا غنی:شورای زنان در نقاط دور دست ایجاد می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۷/۱۳ کد خبر: 139557 منبع: پرینت

شوراهای زنان در مشارکت با مردان در نقاط دوردست کشور ایجاد خواهد شد.

رولا غنی، بانوی نخست کشور در حاشیه نشست مقام های سام در کابل در جلسه توانمند سازی اقتصادی زنان افغانستان گفته است که زنان افغانستان در عرصه های گوناگون بویژه تجارت سرمایه گذاری کرده اند و نسل نوین افغانستان برای داشتن یک آینده روشن متعهد است و تلاش همه جانبه می کند.

بگفته رولا، اصلاحات هنوز به زمان نیاز دارد و در این بخش حکومت و جامعه جهانی باید در هماهنگی با هم کار کنند تا وضعیت زنان در کشور بهبود یابد.
وی نقش دولت را در حمایت از زنان ارزنده توصیف کرده و بیان می کند که روابط زنان با ادارات محلی و مرکزی بیشتر شده و حکومت در بخش آوردن اصلاحات، مبارزه با فساد، روند تدارکات و معرفی حکومتداری الکترونیک تلاش های فراوان کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولاغنی
نشست سام
نظرات بینندگان:

>>>   بلی این یهود بسیار کوشش دارد که زنان ساده را در قرا وقصبات دور تر بسیار به اسانی از دایره اسلام خارج نموده و به یهودیت جزب نماید مردم متدین ولایات دور دست باید به این فتنه که هیچ ارتباط به افغانستان ندارد و کدام دلسوزی نیز به این مردم ندارد مانع شود واز ختلافات فامیلی که در اجندایی اول این یهود است جلوګیری نماید

>>>   کلوخ بگذارید و از آب بگزرید.
شورای ملی که منتخب ملت است کی به حرفش گوش میکند که شورای زنان قریه جات ایجاد میکنید.
حاجت به شورا سازی نیست .دولت وظیفه خدمات همگانی را حد اقل در جاییکه امنیت است انجام دهد هم مرد آسوده میشودهم زن.

>>>   شوهر تو امنیت کابل را گرفته نمیتواند و هرروز حملات انتحاری و راکت پرانی است،تو در قریه جات افغانستان شورای رنان و کورس های سواد آموزی زنان و دیسکوتیک زنان دلت است جور کنی.
کدام کس را در شهر راه ندادند،گفته است که خر من را در خانه والی شهر بسته کنید.

>>>   برای مردان چه کردی که براین زنان این کشور خدمتی کنی؟ مناسب تو آن است که از هم خوابان غرب و غریب و منتظرت غافل نشوی به همان ها برسی کافی است. زنان افغانستان خدمات از نوع غربی و برهنگی را نمی خواهند.

>>>   رولا غنی یک یهودی کامل است

>>>   رولا اول کشور خودت را جور کند بعد بیا درکشور ما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است