کرزی: هند رهبری منطقه را بدست بگیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۶/۷/۱۶ کد خبر: 139665 منبع: پرینت

اگر هند حمایت کامل برای پایان یافتن افراط گرایی نشات یافته از پاکستان در منطقه ارایه کند در اینصورت صلح منطقه بدست می‌آید.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در گفتگوی با تایمز با انتقاد شدید از حمایت پاکستان از تروریستان از هند خواست که رهبری منطقه را برعهده بگیرد.

کرزی با بیان اینکه هند باید برای حفظ صلح در منطقه کمک کند اظهار کرده است که از هند می خواهیم به ارتقای ارتش افغانستان کمک کند، به نیروها آموزش و تجهیزات بدهد.

وی، آمریکا را متهم به گشودن دروازه های تروریزم در منطقه کرده و می گوید که حقیقت این است که سیاست آمریکا برای برقراری صلح در منطقه شکست خورده است.

رییس جمهور پیشین می افزاید که اگر امریکا سیاست خود را در قبال افغانستان تغییر داده این اقدام برای مبارزه با افراط گرایی انجام نگرفته بلکه اعمال فشار به پاکستان بنا به دلایل دیگری صورت گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
هند
نظرات بینندگان:

>>>   cie چند بوجی دالر برای کرزی صاحب بفرست تا خاموش شود

>>>   مردم متدین وغیور وبیطرف افغانستان
اگاه. باشید که فریب. کرزی. را. دوباره. نخورید

>>>   کرزی صاحب هند رهبری منطقه رابدست گیرد وشما رهبری فساد را بدست گیرید

>>>   خبری خوش
سفارت امریکا اعلا ن نمود که بعد از این دیگر در کابل انتحار و انفجار صورت نمی گرد زیرا ما به هدف خود رسیدیم یعنی دیگر این کشور تا ن را تنها نمی گذارم در این مدت همه انتحار و انفجار توسط سی ای ی طرح و برنامه ریزی می شد شما ما ببخشید که در این مدت به خاطر ما جو انان تا ن کشته شده است

>>>   مقام‌های امنیتی در میدان وردک می‌گویند که یک انجینیر هندی که دو ماه قبل از سوی آدم‌ربایان اختطاف شده بود در عملیات نیروهای امنیتی این ولایت آزاد شده است.

>>>   هند دیوانه نیست که پای خود را در لجن زار افغانستان دخیل کند.
قبلآ گفته است که به افغانستان سرباز نمیفرستد، اما به کمک های اقتصادی اش ادامه میدهد.
از طرف دیگر رهبری انفرادی کشور ها در قرن بیست و یکم، نه تنها ضامن پیروزی نیست، بلکه سبب ازدیاد نفرت و دشمنی دیگران و در نتیجه سبب شکست سوپر پاور ها در طول تاریخ شده است.
اگر شما از قدیم ترین تمدن ها مانند تمدن مصر باستان تا یونان و روم و هسپانیا و پرتگال و ناپیلیون فرانسه تا بریتانیای کبیر را امروز مشاهده کنید، همه و همه بخاطر انفرادی بودن قدرت شان از بین رفته اند.
این جهان نه تنها به رهبری مشترک، بلکه به عدالت اجتماعی نیز ضرورت دارد.
کمبود هر یکی ازین دو عامل سبب از بین رفتن قدرت های جهانی و در نهایت تهدید بزرگ به تمام جامعه بشریت خواهد بود.
خیر است که در لیسه حبیبیه یک دوصنف از ما کرده بالاتر بودی، منافع شخصی خویش را در نظر نگیر ، بلکه به سرنوشت و آینده جهان بشریت نگاه کن که در تند باد و تلاتم های سیاسی و نظامی و اقتصادی جهان و پروبلم های محیط زیستی و همچنان پیشرفت تخنیک و تکنالوژی و هوش مصنوعی و از بین رفتن زمینه کار و اشتغال برای بشریت، همه و همه پروبلم هایی هستند
که جهان ما را در مجموع در خطر نابودی قرار داده است.

>>>   مگر تو کرزی نه گفته بودی که در جنگ احتمالی بین هند و پاکستان در پهلوی پاکستان ایستاده میشوی.
احمق است کسی که به گپ های تو باور کند.

>>>   جناب کرزی صاحب امروز که ما تا به گولو به فساد غرق هستیم از برکت شما جناب است شما امان جناب هستین که پول مردم را در دوبی به خود سر مایه کذاری کردی اگر شما یک ریس فاسد نمی بودی ما امروز فاسد نمی شدیم >>>> از دیگر زیاد از مردم سوی استفاده نکون لطفآ
هادی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است