آمریکا 250 غیرنظامی سوری را کشته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۶/۷/۱۷ کد خبر: 139703 منبع: پرینت

ایتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا طی 4 روز گذشته 250 غیرنظامی سوری را در «الرقه» به قتل رسانده است.

به گزارش پایگاه لبنانی العهد، جنایت های ایتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش در سوریه و علیه غیرنظامیان این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ایتلاف آمریکایی طی 4 روز گذشته مناطق مختلف الرقه سوریه را بمباران کرده اند.

طبق اعلام رسانه های عربی، به دنبال حمله های 4 روز گذشته به الرقه 250 غیرنظامی سوری به قتل رسیده اند.

منابع عربی همچنین اعلام کردند که در این حمله های همچنین دهها نفر به شدت زخمی شده اند

صدیقی در ارتباط با پاکستان و رفتار این کشور با افغانستان می گوید: در این حالتی که مردم افغانستان و حکومت افغانستان قرار دارد که از یک طرف کشورهای همسایه ای که با همسایه ها روابط خوب دارد اما با ما این روابط خوب را ندارد.

ما همیشه برای آنها به برادری درست دراز کردیم همیشه برای آنها صادقانه صحبت کردیم و پیشنهاد صلح دادیم اما عملکرد آنها هیچ وقت صادقانه نبود هدف آنها این بوده که بتوانند افغانستان را از هم بپاشانند و علاقه خود را در اینجا به دست آورند.

وی اجماع منطقه ای را برای آوردن ثبات در کشور مهم دانسته و افزود: بارها به حکومت افغانستان پیشنهاد شده بود که برای رسیدن به صلح و ثبات در کشور باید اجماع منطقه ای ایجاد شود تا از اجماع منطقه ای مشکلات افغانستان و لانه های تروریستی که بر ضد افغانستان وجود دارد بررسی و از بین برده شود.

تا اجماع منطقه ای بوجود نیاید فقط استراتژی آمریکا بدون در نظر گرفتن کشورهای منطقه بدرد ما نخواهد خورد. آمریکا در 15 سال گذشته نشان داده است که یا توانایی از بین بردن تروریزم و طالبان را در افغانستان ندارد و یا اراده ای برای این کار ندارد و یا اینکه خود این گروه ها را تقویت هم می کند تا برای پیشبرد اهدافش موثر باشد.

نماینده مجلس در خصوص دلیل ناامن ماندن افغانستان می گوید: می بینیم که هند و پاکستان همزمان با افغانستان استقلال خود را بدست آوردند. اما هندوستان بسیار پیشرفت کرد و در حال حاضر بهترین مهندسان و پزشکان را دارند و برای دنیا تکنولوژی صادر می کنند.

همچنین پاکستان هم جزو بزرگترین قدرت های هسته ای است در این میان افغانستان در حالت صفر باقی مانده است. دلیل آن هم این است که در اینجا همیشه خارجی هایی بوده است که آرامش و ثبات کشور ما را به خاطر منافع خودشان نخواسته اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
سوریه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است