تندیس شجاعت در دستان آریانا سعید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۶/۷/۱۷ کد خبر: 139714 منبع: پرینت

وزارت معارف و انستیتوت ملی موسیقی افغانستان به آریانا سعید، خواننده زن کشور به خاطر برگزاری کانسرتی به مناسبت 28 اسد روز استقلال افغانستان، تندیس شجاعت را اهدا کرد.
کد (7)


آریانا سعید افغانستان روز استقلا افغانستان

آریانا سعید افغانستان روز استقلال افغانستان

افغانستان آریانا سعید روز استقلال افغانستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانا سعید
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   امو بی غیرتی که عینک دریخنش آویزان در پهلوی آریانا سعید است چی چیزش میشود.
شاید بود پاکش باشد یا ...
HA.AF

>>>   هزارمرتبه تبریک ومبارک خداوند موفقیت های بزرگی نصیبت سازد

>>>   واقعا جای شرم است به این وزارت ، به عوض که اساتیذ بزرگوار را تقدیر کنند ، برای یک زن .... راتندیس شجاعت اهداء میکنند.

>>>   واقعاٌ دختر قهرمان ! آفرین به مادری که چنین دختری راشیر داده است

>>>   عینک والا نامزدش هست ، درمورد هنرمندان هندی حتی ناسه وکواسه وپدرو پدر کلان شانرا می شناسید اما از نامزد هنرمند وطن خود خبرندارید؟؟

>>>   اين كنسرت چقدر هزينه گرفت.؟ بر گذاركنندگان كنسرت ها، معمولا خود شان از پول شخصي خود امنيت خود و مهمانان كنسرت را ميگيرند. امنيت اين كنسرت از طرف گارنيزيون كابل وديگر قوت هاي امنيتي گرفته شده بود. اين مصرف را كي و از كدام بودجه پرداخت كرد؟ يا اينكه اشرف غني انرا از بودجه ملت برداخت كرد تا اريا نا برايش تبليغات كند. باز هم سوي استفاده از منابع دولتي. ديديم كه اريانا بعد از كنسرت شروع به تبليغات براي غني كرد و گفت كه در افغانستان بديلي براي اشرف غني موجود نيست كه اين خود يك توهين به ملت است. عجب ملت بيچاره اي كه هم بالآيش تجارت ميشود و هم توهين ميشود.

>>>   زن و مرد افریده یک خداوند است و یک سان شمرده شده
انانیکه به زن بی احترامی دارند در حقیقتت بی احترامی به پر و ر دیکار است و جهل و نا دانی خود را اشکار مینمایند

>>>   هزارن بار برای این خانم قهرمان تبریک میکویم

>>>   این دختر خانم شحاع با عملکرد شجاعانه اش تمام اشرار بی فرهنگ و کلان شده گان مدارس تروریستی پاکستان را مثل موش ها گنگس و گیچ کرده ،شایسته و سزاوار این تندیس است.پیروزی برایش مبارک باشد ..

>>>   به نفر چهارم: واقعا دختر قهرمان و در دامن مادری قهرمان که تمام هم و غم این دختر به لجن کشیدن افغانستان است و شاید ماموریتی دارد تا با وضعیتی که دارد جوانان کشور را به انحراف جنسی بکشاند. از طرز نشستن او معلوم است که مریض است اما نمی داند. خداوند همه را هدایت کند.

>>>   نه قد ، نه قواره، نه تلت، نه اندام، نه اواز، نه هنر، نه اخلاق، و نه ونه ونه، هر احمقى كه أين لقب را به أين بد نام داده هست يا كل و كور هست و يا خودش إز همين قو ماش اريانا نا سعيد هست!! مثلى همان دلال با عينك كه در بهلويش ايستاده هست!!!

>>>   سلام.
حتمآ رضائیت یکتن از زور مندان ویا جنایتکاران .....را حاصل نموده است،وگرنه هنرمندان بهتر ازآن هستند،ولی عزت خود را نفروخته اند.
عزت کابلی.

>>>   یک بار هم شده از بالای خر تعصبیت تان پیاده شوید کار و عمل خیر همیشه ستودنیست در هر موردی که باشد تعدادی همیشه منفی فکر ان و حتا خود را اصلاح کرده هم نمیتوانند بگذار بسوزند ولی حامعه با همه مشکلات بازهم به پیش میرود این متعصبین عقب گرا را تاریخ جواب داده در فکر شان هم نباشید تبریک میگیم و واقعن زن شجاع و متین اراده است و قابل ستایش

>>>   آفرین بر شجاعت تو دختر قهرمان

>>>   وقتی بیوگرافی تعدادی وکلا را تصادفا خواندم درستون علاقمندی اکثریت مطالعه نوشته اند !!! اما درهنگام صحبت یکی وکلا با احساسات از طریق تلویزیون میگفت: جاپان وافغانستان دریکروز استقلال گرفتند !! جاپان کجارسیده وافغانستان کجا !
شاید وکلا سفیدی های کتاب را مطالعه میکنند که معلومات شان اینقدر زیاد است !!!
ر

>>>   آریانا سعید قبل ازآنکه یک هنرمند آوازخوان باشد، یک ماجرا جو می باشد، سرش به تنش سنگینی کرده، بد رقم مردار خواهد شد، این گپ من یاد تان باشد، چونکه ضرب المثل است؛ هرکس تیزبدود، به زمین خواهد خورد.
قادری

>>>   درین وطن خیانت کن، معامله کن، فحاشی کن، تقدیر میشوی، وزارت محترم معارف انتظار کلیپ های داغ اش را نیز بکشد ،،،، رها

>>>   آریانا جان پوک و کم ذات در حالیکه درجن درجن شهدای نیروی امنیتی ما به خانه های شان تحویل داده می شد با پوشیدن یک لباس که سمباتو...در آن بشکل ظاهر شده بود در فرانسه به نمایش گذاشت در حالیکه این خانم نه قوارای درست دارد و نه هم آواز و اندام درست بهر حال با این عمل خود خواست مشهور شود و یکبار دیگر از ضعف و وضعیت نابسامان افغانستان سوء استفاده ببرد. افغانستان فعلا به مرکز نامردام و بی غیرتان تبدیل شده است. این خانم کوشش کند که یک شفاخانه بزرگ نسایی ولادی و یاهم عمومی برای خانمهای مظلوم افغانستان بسازد نه اینکه سمباتو....خودش را به نمایش بگذارد.
منیب جلالزی

>>>   در كشورى كه اشرف غنى ريس جمهورش باشد قهرمانش آريانا سعيد است چون هردو در ديده درايى كم از يكدگر نيستند

>>>   خداوند گفته است که زن باید با حجاب باشد نه اینکه با بی شرمی تمام بدون عورت در صحنه حاضر شود

>>>   از طرف من هم مبارک
آغای تایمنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است