واکنش کمیسیون انتخابات به موضع شورای تفاهم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۶/۷/۱۷ کد خبر: 139748 منبع: پرینت

موضع گیری شورای تفاهم جریان های سیاسی درخصوص انتخابات ناشی از اختلافات آنها با حکومت است.

سخنگوی کمیسیون انتخابات در واکنش به موضع گیری احزاب سیاسی کشور درخصوص انتخابات می گوید که حکم شورای تفاهم که مدعی است کمیسیون انتخابات لیاقت گردانندگی انتخابات را ندارد، قضاوت قبل از وقت است.

بگفته سخنگوی کمیسیون، پیش کشیدن اختلافات سیاسی در مسایل انتخاباتی کار عاقلانه نیست و ناعادلانه است.

گفتنی است که نهادهای ناظر انتخاباتی نیز مانند شورای تفاهم احزاب سیاسی براین باور هستند که کمیسیون انتخابات توانایی برگزاری انتخابات بدون تقلب را ندارد اما با برکناری چهره ها نیز مخالف است.

هرچند که شورای تفاهم احزاب سیاسی هرگونه اجراییات انتخاباتی با موجودیت کمیشنران فعلی را بدون اعتبار گفته است اما قرار است کمیته مسوول ارزیابی اسناد شرکت اماراتی "پرولوجیکس" در زمینه خرید ابزارهای فنی و برقی انتخاباتی امروز دوشنبه 17 میزان 96 کار خود را به پایان برساند و سپس گزارش خود را اعلام کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
شورای تفاهم
نظرات بینندگان:

>>>   این کمیسیون نشان داد که توانایی برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه را ندارد مثال کوچک آن خریداری و تقلب و فساد در خریداری تبلیت های سمسونگ برای کارمندان کمیسون انخابات بود که چند شب قبل تلویزون طلوع از آن پرده برداشت. در صورتیکه در یک کار بسیار ساده و کوچک این دوستان ما همین لحظ کمر همت به تقلب بسته کرده اند اینها برای انتخاب نمودن ۲۹۰ وکیل در پارلمان و چند صد عضو شورای ولایتی و ریس جمهور ساختن کسی چه کار ها خواهد کرد بهاری که نیکو است از زمستانش پیدا است. با این کمیسون افغانستان در چاه خواهد افتاد و نجات آن ممکن نخواهد بود. این یاد تان باشد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است