عبدالله: درهر عرصه افغانستان استعداد داریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۲    ۱۳۹۶/۷/۱۷ کد خبر: 139752 منبع: پرینت

رییس اجرایی در تماسی تلفنی قهرمانی جهانی رقابت های پرورش اندام را به قادری تبریک گفت.

داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه 17 میزان 96 در نشست شورای وزیران قهرمانی یاسین قادری را یک دستاورد بزرگ برای کشور خواند و اظهار کرد: قهرمانی وی یک پیام است که روشن می کند در افغانستان در هر عرصه استعدادهایی دارد.

قادری روز یکشنبه 16 میزان 96 در مسابقاتی که در کشور مغولستان برگزار گردید توانست عنوان قهرمانی و لقب آقای عضلات جهان را در بخش آماتور پرورش اندام را کسب کند.

در این مسابقات ورزشکارانی از 80 کشور جهان اشتراک داشتند.

وی چند هفته پیش در رقابت های کوریای جنوبی نیز توانسته بود قهرمانی در بخش پرورش اندام آسیا را بدست آورد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
یاسین قادری
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر صاحب عبدالله!
عضلات را میتوان طور نورمال با اخذ پروتین و تمرینات تفوبه کرد.همچنان میشود با گرفتن دوپینگ با همان مواد کیمیاوی تقویه کننده عضلات نیز تقویه کرد.
در هردو ساحه در دنیا قهرمانانی هستند که اگر قادری تو در پهلوی شان ایستاد شود،مثل میرزا تار محمد واری معلوم خواهد شد.
از طرف دیگر در مسابقات جهانی تیم های مختلف کشور ها هرکدام شان در هر مسابقه پنجاه تا شصت مدال می آورند،رهبران کشور هایشان خبر نمیشوند که چه وقت این سپورت مین ها رفته بودند و چه وقت آمدند.زیرا آنها کارهای مهم تری ازین دارند که سپرت مین ها را به حضور بخواهند و مدال بدهند.
مهمترین وظیفه شما بشمول اشرف غنی،تامین امنیت،رشد اقتصاد،مبارزه علیه بیکاری.سفر به کشور های خارجی و تشویق شرکت های خارجی به سرمایه گذاری در کشور.ایجاد شرکت های تجارتی و بازار بورس سهام در افغانستان و غیره مسایل مهم و بنبادی کشور است.
شما فقط هر روز مینشینید و روی قرار داد ها بحث میکنید که پول خیرات کشور های جهانی را به کدام قراردادی بدهیم و یا کدام سپورت مین را له حظور قبول کنیم و یا روز کدام شهید را تجلیل کنیم و غیره.
یک کم ذره چشم تان را باز کنید و ببینید که در دنیا دیگر رهبران چگونه کشور هایشان را رهبری میکنند؟

>>>   مردم افغانستان . بلی
مگر تو و غنی نی
تو در آرایش و غنی در چیغ زدن یک کمی استعداد دارید هرچند هنوز جایزه نگرفته اید.

>>>   عبداله اشتباه كفته در عرصه افغانستان نه بلكه در عرصه وطن فروشى زنكه بازى ، غارتكرى ، شراب نوشى ، بجه بازى و غيره جنايات با دار ودسته أش خيلى استعداد دارد .

>>>   اگر شما مسلمان خدا شناسي خدا ترس هستيد پس مردم و كشوريكه ١٤٠٠صد سال مسلمان بوده و مسلمان هستند و مسلمان باقي خواهد مانند از شر جنگ و جوان كشتي وطن خود نجات بايد داد اين صرف يكبهانهاستجهاد همه را چور له تاراج برده و ميبرند

>>>   مخصوصا درپساد و تقسیم چوکی ها هیچکس به شما نمیرسد

>>>   ماشاالله مردم تمام شان این خاینین را میشناسند وتوبرادری که خواهش کردی از ریس صاجب که این وطن را دیگر عذاب ندهید پس این قدرت شان واین پول های حرام که برای شان میاید اینها چیطور شود فقد ای مردم افغانستان دست به دوعا شوید وبگوید که خداوندا ما حق خود را نبخشیدیم وتو این خاینین را جزا بدهید وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است