رازهایی که از زندگی ترامپ برملا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۶/۷/۱۸ کد خبر: 139770 منبع: پرینت

همسر سابق ترامپ اخیرا کتابی با عنوان «بزرگ کردن ترامپ» را نوشته که هفته آینده منتشر خواهد شد؛ این کتاب به نحوی است که پرده از رازهای بزرگی از زندگی ترامپ برمی‌دارد.

«ایوانا ترامپ» در این کتاب رازهایی از زندگی پر سر و صدای خود با رییس جمهور آمریکا و نیز دلایل جدا شدن از وی را برملا می‌کند.

ایوانا که از سال 1977 تا سال 1992 همسر ترامپ بوده در کتاب بزرگ کردن ترامپ درباره جدا شدنش از وی می‌نویسد و اینکه در یک روز ماه سپتامبر سال 1989 به ناگاه متوجه می‌شود که زندگی مشترک وی با ترامپ به پایان رسیده است.

ایوانا در مصاحبه با شبکه خبری «سی.بی.اس» نیز می‌گوید که ترامپ به طور دایم با وی گفتگو می‌کند و حتی سمت سفیر آمریکا در چک را نیز به وی پیشنهاد داده است.

وی همچنین گفته است که ترامپ درباره توییت‌های خود نیز با وی مشورت می‌کند.

همسر سابق ترامپ در کتاب خود درباره ازدواج با وی در سال 1977 و نیز نقش خود در سازمان ترامپ می‌نویسد و اینکه چگونه پس از انتشار اخباری مبنی بر روابط غیراخلاقی «ترامپ و «مارلا مپلز»، از وی و 3 فرزند خود (ترامپ جونیور، ایوانکا و اریک) جدا شده است.

وی می‌گوید که هفته‌ای یک بار با ترامپ صحبت می‌کند و او را تشویق به استفاده از توییتر می‌کند.

ایوانا گفته که ترامپ سمت سفیر آمریکا در چک را به وی پیشنهاد داده اما او این سمت را نپذیرفته است؛ ادعایی که کاخ سفید تاکنون درباره آن اظهار نظر نکرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
راز
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است