اعتراض نمایندگان پارلمان مغرب به هیات اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۶/۷/۱۸ کد خبر: 139787 منبع: پرینت

نمایندگان پارلمان مغرب روز یکشنبه به حضور یک هیات اسراییل در همایشی بین المللی در پارلمان این کشور به شدت اعتراض کردند.

به گزارش روسیا الیوم، ­نمایندگان پارلمان مغرب روز یکشنبه به حضور یک هیات اسراییل در همایشی بین المللی در پارلمان این کشور به شدت اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، حضور تعدادی از مقام های اسراییل در همایشی بین المللی در پارلمان مغرب موجی از خشم و ناراحتی نمایندگان پارلمان این کشور را برانگیخته است و تعدادی از این نمایندگان اخراج فوری هیات اسراییلی را خواستار شدند.

جلسه افتتاحیه این همایش بین المللی صحنه مشاجره شدید بین نمایندگان پارلمان مغرب و هیأت پارلمانی اسراییلی بود که «عمیر پرتس» وزیر اسبق جنگ و «ایوب قرا» وزیر ارتباطات کنونی در کابینه اسراییل نیز عضو آن هستند.

در همین راستا، یکی از اعضای پارلمان مغرب «عمیر پرتس» ( وزیر اسبق جنگ اسراییل) را « جنایتکار جنگی » و « کودک کش » توصیف کرد و اخراج وی و هیات همراهش را از پارلمان خواستار شد.

برخی دیگر از نمایندگان پارلمان مغرب در حضور هیات پارلمانی اسراییلی پلاکاردهایی در محکومیت حضور این هیات اسراییلی برافراشتند و عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند و این اقدام باعث متوقف شدن فعالیت این همایش شد.

سه فراکسیون پارلمانی حزب حاکم عدالت و توسعه، اتحادیه مشاغل مغرب و کنفدراسیون دمکراتیک مشاغل نیز در بیانیه ای مشترک حضور وزیر اسبق جنگ اسراییل در مغرب را به شدت محکوم کردند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
پارلمان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است