ادامه روند نزولی محبوبیت ترامپ در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۶/۷/۱۹ کد خبر: 139820 منبع: پرینت

یکی از تازه ترین نظرسنجی ها حاکی از کاهش محبوبیت رییس جمهوری آمریکا در میان مردان، سفیدپوستان و قشر کمتر تحصیل کرده جوامع روستایی است.

نظرسنجی مشترک «رویترز» و مرکز «ایپسوس» نشان می دهد محبوبیت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، حتی قبل از پایان سال نخست زمامداری وی، در شهرهای کوچک و جوامع روستایی این کشور که 15 درصد جمعیت آمریکا را در خود جای داده، رو به کاهش است.

در ماه میلادی گذشته (سپتامبر) 47 درصد از مردم ساکن در نواحی روستایی آمریکا موافق ترامپ بودند حال آنکه 47 درصد، از عملکرد وی ابراز نارضایتی کردند.

این در حالی است که نظرسنجی مشابه در 4 هفته نخست دوران ریاست جمهوری ترامپ نسبت موافقین و مخالفین را 55 به 39 نشان می داد.

به این ترتیب، در جوامع روستایی، ترامپ محبوبیت خود را میان مردان، سفید پوستان و افرادی که تحصیلات عالی ندارند، تا حد زیادی از دست داده است.

این در حالی است که اگرچه مردم نواحی روستایی از عملکرد ترامپ در زمینه اقتصاد و امنیت ملی راضی هستند، به همان اندازه از سیاست ضد مهاجرتی وی انتقاد می کنند.

در ماه میلادی آگوست، 56 درصد از مردم مناطق روستایی موافق سیاست های مهاجرتی ترامپ بودند حال آنکه این رقم در ماه میلادی سپتامبر به 47 درصد کاهش یافت.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است