رهبری شورای صلح را به جوانان بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۶/۷/۱۹ کد خبر: 139849 منبع: پرینت

بجز سهیم ساختن جوانان برای پایان بخشیدن به چهار دهه جنگ و خشونت در کشور گزینه دیگری باقی نمانده است.

شماری از اعضای کانگراس ملی جوانان در کابل با بیان اینکه میلیون ها دالر برای کشاندن طالبان به گفتگوهای صلح به هدر رفته است خواهان ایجاد تغییرات در ساختار شورای عالی صلح و تثبیت نقش جوانان برای آغاز گفتگو های صلح با طالبان شدند.

بگفته آنان، در هر دو طرف جنگ جوانان با همدیگر درگیر هستند و اکنون زمان آن فرا رسیده است که به توانایی های جوانان در تامین صلح و امنیت نیز اعتماد شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانگراس جوانان
شورای صلح
نظرات بینندگان:

>>>   واقعیت همین است که باید چانس بجوانان داد.

>>>   وقتیکه برای جو انان ریاست صلح را بدهد هزراه دتار والا چه کند باید تبن را گرفته و کیله فروشی کند

>>>   طرح بسیار خوب است , رهبری فعلی توانای آوردن صلح به افغانستان را ندارد ونه هم رهبری قبلی داشت , شکی نیست که نیروی جوان با اندیشه جوان باطرح های مدرن راه حل را برای بحران فعلی افغانستان خواهند یافت یک تجربه باشد شود
غوری

>>>   رهبری شورای صلح رابه جوانان استایل والا بدهید تابروند با آی اس آی وملامنصور صلح کنند ، آنها اول از شما می پرسند ریش را چی کردی؟

>>>   به نظرمن جوانان نیز نمی توانند نسبت به صلح درافغانستان کاری ازپیش ببرند، چونکه فعلا طالبان، جوانان ما راکافر یاهمکار باکافر ویانوکرکافر وفاسد میدانند، آنها صلح باکافررا جایز نمیدانند، حال تغییر عقیده طالبان بدست جوانان امکان پذیرتراست، یا بدست ریش سفیدان کشور؟ به نظرم ریش سفیدان بخوص رهبران جهادی بهتر به زبان آنها می فهمند.
باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است