پولیس های محلی در قندوز تسلیم طالبان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139892 منبع: پرینت

ده‌ها تن از سربازان پولیس محلی در قندوز به طالبان تسلیم شده اند. ویدیویی که از سوی طالبان منتشر شده نشان می‌دهد که آنان با ابراز پشیمانی از کار در دولت خودشان را تسلیم شده به امارت اسلامی معرفی می‌کنند.
طالبان به آنان"امان نامه" داده و وادارشان می‌سازند که در مقابل دوربین به رییس‌جمهور، رییس اجرایی، آمریکا و حکومت وحدت ملی دشنام دهند.
مختار وفایی


طالبان نیروهای محلی افغانستان پولیس شهروندان افغانستان دولت افغانستان

افغانستان نیروهای محلی پولیس شهروندان افغانستان دولت افغانستان

افغانستان نیروهای محلی پولیس شهروندان افغانستان طالبان دولت افغانستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
قندوز
نظرات بینندگان:

>>>   غنی دهشت افگن طالب است

>>>   زمانی که این دولت کثیف به سربازان خود غذا داده نمی تواند و آنها را از محاصرۀ طالب رها نمی کند، پس بهتر است که تسلیم طالبان شوند، از اینکه جوقه جوقه کشته شوند.

>>>   چیزی نو که نیست
اول لنده غر بودند حال طالب یعنی هر دو یکی

>>>   اگر دقت و نظر اندازی به چهره های این خاینین تسلیم شده به طالبان کنیم بخوبی نشان میدهد که خجل و شرمنده و سر افگنده اند و هر لحظه وجدان شان انها را با این عمل خاینانه شان محکمه میکند شرم باد بکسانی که همراه و همگام و هم نظر با ترورستان طالبان اجیران و غلامان پاکستان هستند و یا میشوند غلام شدن به غلام پست ترین کار است چنانی که این این اربکی های قندوز انجام داده اند و میدانیم که اکنون انها از کار شان پشیمان هستند که چرا غلام غلام شده اند .

>>>   اينها شتر مرغ ها هستند ، نه طرفدار دايمي طالب ، باقي ميمانند و نه حكومت از اونها خير ميبينه ! نام ديگه اي طايفه ؛ مار ماهي اس !

>>>   وقتی سلاح ومهمات ومواد خوراکی به موقع نرسد وکسی فریاد کمک خواهی را نشنود تسلیم شدن بهتر است نسبت به هلاک شدن. خود را به هلاکت ندهید که این بازی را پایانی نیست.

>>>   سخنان دلچسب حکمتیار!
==============
* از جمله ۴ ملیون مهاجر بیش از ۹۸ درصد آن پشتون ها اند...
* تمام جنگ ها در مناطق پشتون ها جریان دارد...
+ + +
نسل جوان کشور بیدار شوید:
جنگ بر سر لحاف ملانصرالدین است، شعار از «اسلامیت» و عمل از «افغانیت»...
همان تیوری غنی: متعادل سازی در زندان ها و بمباران ها...

>>>   كار خوب كردند، حيف جان هاي شرين شان كه بخاطر پادشاهي چند دزد وطن فروش و بي دين از دست بدهند. و فاميل شانرا در گليم غم خود بنشانند.

>>>   این ها همان ملیشه های تنظیمی هستند که از همینطریق تسلیم شدن وفرا کردن نان می خورند

>>>   جان شیرین است. اگرکسی به فکر سربازان نباشد، حق دارند خودراتسلیم کنند. جنگ بدون امکانات، بدون پشتوانه، بدون آب ونان، مساویست با خودکشی وحماقت. تمام امکانات سربازان را ازمقام عالی وزارت دفاع شروع، چندین مرحله دست بدست شده تا آخرین مرحله اش، گاهی چیز ناچزی می ماند، گاهی نیز درمسیر توزیع حیف ومیل ودزدی میشود که هیچ چیزی بدست سربازان محروم ومظلوم نمیرسد. اگر بازهم با این وضعیت توقع جنگ ازاین سربازان داشته باشیم، مانیز احمق تر از این سربازان هستیم.
باکول

>>>   دولت وحدت ملی باید، جنگ و بدست آوردن دل مردم وجذب نیرو و... را ازطالبان یادبگیرند، اگرچه اینها تروریست هستند، ولی کارشان عاقلانه تراز دولت بی کفات ماست.

>>>   بودن شان بعنوان پوليس محلی بار سنگین بود روی دوش دولت بود تنخواه بگیران بی فایده .رفتن شان بطرف آنها.زودتر به هلاکت می رسند چند روز ی دیگر توسط نیرو های دولتی و ناتو ویا با هوا پیما بدون خلبان کشته میشوند مطمين باشید این اتفاق صددرصد می افته

>>>   امنیت ملی اگر غیرت دارد حد اقل همین طالب این تصویر را به مردم معرفی کند که کی است از کجا است حزب اسلامی است یا طالب. داخلی است یا خارجی تا مردم حساب خود را بفهمند.

>>>   برای این گردن کُلفت ها حکومت طالب پاکستان امریکا همه یکی است هیچ کدام دشمن یا دوست شان نیست فردا که دوباره به حکومت آمد میگوید ما فریب خورده بودیم : مرگ برطالب وداغش زنده باد ع و غ

>>>   توصیه به آنها دلیر مردان که از مناطق شان از روستا شان از ناموس شان درمقابل جاهلان وحشی مقاومت و دلیرانه ایستاد میشوند دفاع میکنند. جای تحسین است .اینکه دولت بموقع مهمات نميرساند.دلیلش وجود دارد .بعضی از اشخاص پست و خبیث که هم در دستگاههای دولتی حضور دارند مانع پیشرفت و ترقی جامعه ما میشوند ودرچنين موارد به نفع دشمنان کار میکنند.پیام واطلاعات که از صحنه جنگ داده میشود.رویش سرپوش میگذارد وطنداران که کشور شان را و مردم شان را دوست دارند.باید برای پیدا وشناسایی کردن چنین اشخاص مرتجع و خائن که خطرناک تر از طالب وداعش است با مسؤولان ومهين پرستان این سرزمین همکاری کنید .
موفق باشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است