کرزی دیروز و امروز !!؟؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139894 منبع: پرینت

ماه دسمبرسال ۲۰۱۰ روز جمعه کنفراس مطبوعاتی مشترک آقای کرزی رییس جمهور پيشين و رابرت گتس و زیر دفاع پیشین امریکا.
من در کنفرانس مطبوعاتی پرسیدم:
آقای کرزی اخباری وجود دارد که تعدادی از طالبان توسط هلیکوپتر به شمال افغانستان انتقال داده می شوند آیا شما این موضوع را تایید می کنید؟
کرزی: نه خیر این درست نیست.
امروز:
کرزی: داعش و طالب توسط هلیکوپتر به شمال انتقال داده می شود.
وکیل احساس


کرزی دیروز و امروز



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   جناب رئیس جمهور اشرف غنی باید این شخص را درحصر خانگی بیاندازد که مبادا کدام فتنه براه اندازد اگر حصر خانگی موثر نشد دریک جلسه اورا بخواهد وبعد سرش را زیر اب سازند بگویند تکلیف قلبی داشت اگر این کار ر ا نمیکند اقلا برای سه ماه از نزدیکی به رسانه ها ومحافل سیاسی خود داری کند
ر

>>>   این روزها از پاکستان زیاد یاد میکند معلوم نیست چرا ؟

>>>   این کرزی نیست، شیطان زی است! کرزی یعنی ساحر، یعنی شیطان و یعنی مزدور خطرناک امریکا و متحدان آن.
م ز

>>>   فقط کرزی مانند ماش. رول. بازی. میکند

>>>   اشرار را کی ازبگرام و پلچرخی آزاد کرد ؟؟

>>>   سخت مرد دوروی است

>>>   مسٌول درج یک بدبختی افغانستان بعد از سر نگونی طالبان همین .....{کرزی }است
تا این شخص در مله عام حلق آویز نشود از شیطانت دست نخواهد کشید واینکه ضد امریکاها سرو صدا می کند همه پلان خودی امریکا است این را کرزی نباید فراموش کند که توسط امریکا سالها حکومت کرد و
خیانت .....

>>>   به این میگویند نان را به نرخ روز خوردن.

>>>   لطیف پدرام:

آقای کرزی امروز در کنفرانس خبری اش گفت:
"من هیچگاه خط دیورند را به عنوان مرز رسمی نمی پذیرم و هیچگاه نخواهم پذیرفت"
آقای کرزی میداند که بحث خط دیورند از لحاظ حقوقی یک بحث تمام شده است، به لحاظ تاریخی زمان زیادی از آن گذشته است. آقای کرزی میداند که پاکستان از مرز دیورند هم این طرف تر آمده است و این که افغانستان بتواند پشاور، اتک و چترال را به خاک افغانستان ملحق بسازد ناشدنی و امکان ناپذیر است. پاکستان مرز را سیم خاردار کشیده و شروع به حصار کشی کرده است. چرا کرزی با پاکستان اعلام جنگ نمی کند، اگر این قدر جسور است؟
آقای کرزی و شوونیست ها فقط و فقط نگران این هستند که اگر این مرز بسته شود از ملیشه ها و نیروهای قبایلی آن سوی مرز نمیتوانند برای سرکوب اقوام دیگر استفاده کنند. مشکل کرزی مشکل قدرت طلبی و تحکیم سلطه طلبی قومی است. من این را به خوبی میدانم و برای همین در برابر همه ی شوونیست ها منجمله کرزی ایستاده ام و مقابله میکنم. باور من این است که جاری شدن قانون بر این مرز که از نظر این جانب، کنگره ی ملی و اکثریت قاطع مردم افغانستان مرز رسمی میان افغانستان و پاکستان است، امکان ادامه ی سلطه گری به وسیله ی شوونیست های پشتون بر اقوام دیگر، یا به شدت تضعیف می گردد، روبه به افول میگذارد و یا هم منتفی میگردد. با توجه به این موضوعات و نیز اسناد حقوقی مرز دیورند مرز رسمی است و ما برای جاری شدن قانون بر این مرز مثل مرزهای دیگر کشور مان تاکید می کنیم.
آقای کرزی!
اگر به آن چه میگویی باور داری و منافقت نمی کنی، اگر قواله و سند شرعی و حقوقی در باره ی این مرز در دست داری چرا به سازمان ملل و قدرت های که در کابل هستند رسماً و کتباً شکایت نمی کنید و اقامه ی دعوا نمی نمایید؟ دو دوره ریس جمهوری بوده اید چرا همان زمان تکلیف این مرز را روشن نکردید؟ بگذارید آشکارا بگویم همین جا هم دروغ میگویید و مردم را فریب میدهید.

>>>   آخر زمان است دگه! برده ها سر بادارها خود ناز میکنند!
از این صحنه سازی ها دیگر خسته شدیم، در اصل بادار، بادار است و برده هم برده....
«پیش پنج هم پنج، پیش صاحب پنچ هم پنچ»
یگانه راه نجات افغانستان کنار گذاشتن کدورت ها، تعصبات نژادی، قومی، لسانی، سمتی دینی و مذهبی است و بس!!!

>>>   Haroon Mutaref
اينجا كشورِ قانون مدار است، نه آزمايشگاه جرگه هاي عنعنوي كه هر خان قبيله بيايد به ميلش جرگه هاي شخصي برگزار كند و قانون و دموكراسي را به مسخره بگيرد. متوسل شدن در ٢٠١٧ به «جرگه هاي قبيله يي» برگشت به قرون وسطا و بدويت است. كشور بايد از سياست هاي قبيله يي و قرون اوسطايي به دموكراسي نوين و شهروند محور گذار كند. مردم افغانستان به كسي اجازه نمي دهد كشور را به لجن زارِ بدويت و آزمايشگاه جرگه هاي قبيله يي تبديل كند.

>>>   دوران کرزی از این ع وغ کرده خوب بود زیرا کار بود و حالا فقط یک تعداد که در ارگ است ارام است دیگر همه در غم اند

>>>   آنزمانها امریکا خوب بود وکرزی صاحب برای شان مدال میداد حالا که قدرت را از کرزی گرفته اند بـــــد شده اند !!!

>>>   بعضی ها در نوجوانی و در جوانی شیطنت میکنند ميگويد مثلا جوان است موقع غروراش است .اشکالی ندارد بلاخره جوان است .
اما بعضی ها مثلی کرزي سن و سالی از کرزي گذشته یکی نیست برایش بگویند .آخی مردک میخوای به کجا برسید .بس نیست همه حق بیت المال و حق مردمان که از آن کمک های جامعه جهانی مستحق دریافت یک مبلغ بودن که خانه ويرانه شان باسازي کنند .همه این کمک ها را با آن برادر های حرامی قالطاقت بردید دبی امارات سرمایه گذاری نمودید. به مخالفان کمک کردید .که دوباره دست به قتل عام ها زدن.از زندان ها آزاد کردید قدرت در دست شما ها بود هرکاری می خواستید میکردید .یکنفر اگر اعتراض میکرد .برای ساکت کردنش يانقشه تروراش ميکشيديد ویا اینکه یک پست دولتی بالا برایش می دادید .فکر نکنم در افغانستان کسی مانده باشد که کرزي را نشناخته باشند.فقط یک تعدادی محدود ی که به حال و منال رسیدن. دیگر الباقی سایه کرزي ها را ببینند با تیر میزنند. البته کرزي هیچ وقت این مخالفت هارا قبول ندارد ازنظر خودش خیلی شاهکار ها کرده به مردم و مملکت واز نظر مردم یک شخص مداری باز شیطان صفت ودو روی وبی شرف است
(( محمد عظیم ننگرهاری

>>>   با وجودیکه حکومت وحدت ملی مشکلات زیادی دارد اما مردم افغانستان از غنی راضی اند تا کرزی

>>>   زنده باد کرزی صاحب که هرچه گفته راست گقته


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است