دارایی های قبل و حال رییس مجلس سنا
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۴    ۱۳۹۶/۷/۲۰ کد خبر: 139907 منبع: پرینت

فضل هادی مسلمیار:
وظیفه قبلی: دریور (راننده) مولوی نیک محمد رییس اداره امر به معروف طالبان ننگرهار
وظیفه فعلی: رییس مجلس سنای حکومت وحدت ملی

سرمایه ۱۴ سال قبل: ۵ لک کلدار قدیم
سرمایه فعلی: ۱۸۰ میلیون دالر نقد در بانک های افغانستان

جایداد قبلی: یک خانه خرابه در چپریار ننگرهار
جایداد فعلی: ۳ تانک تیل در راه ننگرهار طورخم
یک تیل بالای رنگ رود
دو تانک تیل در راه کابل ننگرهار
یک تانک تیل در شهر کابل
دو بارگن بزرگ فروشنده یک کلی در ننگرهار
دو بلند منزل در شهر ننگرهار
ده ها نمره زمین در شهرک امان الله خان
هیجده نمره زمین در شهرک هدوال،
پنج نمره زمین در شهرک سیاف
پنجاه درصد نمرات در شهرک دولتزی
زمین دولتی پولیگون
سه خانه در شهر نو کابل، خوشحال خان و سلیم کاروان
ده جریب زمین در پغمان
ده ها موتر زرهی و موتر های مادل بالا
چهار بچه در پارلمان جوانان

این است دارایی معلوم این طالب مجسم.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
رییس سنا
نظرات بینندگان:

>>>   آیا لایسنس دریوری اش بین المللی است یا تنها دست پاکستان؟

>>>   اگر منظور نویسنده مطلب در مورد دارایی های مسلمیار این باشد که قصه (علی بابا و چل دزد) را بیاد غنی بیاورد و او را تحریک کند که علیه (فساد اداری) مبارزه کند اینکار (آب در هاونگ کوبیدن) است. اول اینکه آنچه نوشته شده ده در صد داراییهای او از راه قاچاق مواد مخدر نیست. پول نقده رشوت او از راه های مختلف به ملیونها دالر می رسد مثلا از رییس دارالنشای فعلی 50000 دالر گرفته و این موضوع را خود این رییس وقتی متهم به سوی استفاده میشود در مجلسهای و دعوتهای خصوصی میگوید .
غنی ترسو و بیوجدان را که دل شیر را بجای دل گنجشکی خودش بگذارید حتی جرات چپ سیل کردن طرف مسلمیار و دذدان مانند او را ندارد.

>>>   دعا کنید خداوند متعال یک میر غضب را درین ملک صاحب قدرت نماید در غیر آن دموکراسی امریکایی جریان خواهد داشت.

>>>   کسی میداند سرمایه های فرعون چقدر بوده؟؟

>>>   معلومات دهنده ريس مجلس سنا از كجا أين مدارك را پيدا كردى. كمى در باره دوزد ديگر ريس مجلس نماينده گان نيز معلومات أريه كن

>>>   در رابطه با نوشته نظردهنده سوم:
...و معنی دموکراسی امریکایی اینست که ملیاردران بر سر قدرت میگویند که مردم میتوانند هزاران دو و دشنام را حتی پیش روی ما بگویند، ولی به قدرت ما غرض نگیرند، ما کار خود را میکنیم بلای ما در پس مردم!!!

>>>   شرم و وجدان داشتن هم چیز خوب وانسانی است.
حرف از هویت دیگران میزنید،شماها که از بقای اعراب مهاجم در این سرزمین سرازیر شدید ودر اطراف کوههای سلیمان زندگی را آغاز کرده و به کوچیگری ورمه چرانی پرداختید،وبگفته الفستون انگلیسی در۱۸۰۹ خود را گاهی پشتون،وگاهی پتان خطاب مینمودید،ومطابق قول الفستون این نام وهویت افغان را هم خراسانی ها به شما اطلاق نمود،وانگریز ها نظر به سیاست جیوپولیتیک خود در منطقه از شما استفاده کرده و تکثیر تان در مناطق دیگر بنام ناقلین نمود. مهمان ازبکها وتاجکها زمین های خویش را در اختیار تان قرار داد،و نان ونمک خود را همراه شما تقسیم کردند،مگر شما طایفه نمک ناشناس نمک خوردید وحال به نمکدان شاش می‌نمایید.
خط دیورند توسط عبدالرحمن خان پشتون تبار خاین شما همراه باداران تان انگریز ها به امضاء رسید خلاف منافع ملی واراده مردم، وعبدالرحمان خان در بدل فروش این خاک خیلها پول وسلاح های مخرب بدست آورد ،که از آن سلاحها برای سرکوب دیگر اقوام استفاده غیر انسانی نمود.
همینطور عبدالرحمن،نادر کور،ظاهرعیاش،داود دیوانه،کرزی مریض روانی چشمکی وغنی مغز گندیده ومتعفن همه وهمه مزدوران استعمار بودند وهستند،اینها اصلا در قصه وطن و ترقی آن نبودند و نیستند،قوم گرایی وتضاد های زبانی اقوام بخاطر بقای قدرت طاعونی بالاتر از همه مسایل برای این هاست.

>>>   رئیس دارالانشای مجلس سنا وقتی در اوایل به ااداره امور بحیث چایدارباشی فاروق وردک کار میکرد در هر محفل دعا میکرد که خداوند صرف 3 بسوه زمین در کابل برایم بدهد. او بالاخره در وقت مدبر معاون مالی و اداری اداره امور شد و با دزدیهای زیاد که حتی از پیسه پشقل جهت پاروی گلها هم رو گردان نبود در کابل و قرغه صاحب قصرها شد و حالا بزور پول و پیسه و وطنداری مسلمیار سر خزانه دولت نشسته است. او یک لغمانی اصیل و وطندار من میباشد و من او را خوب میشناسم.

>>>   کم است ... برادرها یک چند وقت دیگرنیز صبرکنید ... یکی دوبوجی هنوز خالی است اینها پرُ شود. بعد توبه می کنم. ویگرنمی خورم ...
مسلمیار

>>>   راننده و بجه... مرحوم حاجی زمان هم بود.

>>>   اوبرادرها قبلا مردم پنجشیر خرنداشت که خر سوارس کند یک غلام بچه بود که غلام ظاهر خان پادشاه بود یک نمره زمین در باغ بالا بخشش کرده بود دیگر پنجشیری ها گدای و سقوی میکردد هر کدام مش از دو ملیارد سرمایه شان گذشته و تمام بلند منزل ها از غلام بچه خیلا است چرا کس چیزی نمی گه که همین داری از گاوی پید کردای یا ازچور
کابل

>>>   کاشکی یکی میبود به هزاران دیگرامثال شان درین خاک موجود است که خون مردم را میاشامد ومیگویند که ازبرکت جهاد تعز من تشاء شده ایم بالاخره بدین نتیجه میرسم ومیگویم که :
کاشکی انسان نمیبودم افسوس بحال انسانهای حریص که آخرت شانرا درمقابل چرک دنیا به قمارباخته اند

>>>   عجب آدمی هستی کدام پشتونی که درقدرت است دزد نیست جاسوس نیست نوکرخارجی وخاک فروش نیست این طایفه کوچی اصلا زمین خانه برای شان اهمیت ندارد چون وطن ندارند وخاصیت کوچی گری همین است که مسکن دایمی را به رسمیت نمیشناسند اگر به عالیترین مقام هم برسند خوی وخواص اجداد شان درسرشت شان باقیست به همین سبب ازاحمدشاه ابدالی شروع تا ملاعمر کرزی واشرف غنی همه شان فقط به یک چیز باور اعتقاد دارند فقط پول وثروت وبه خاطر بدست آوردنش به هیچ چیزی باور ندارند.
سخی میر

>>>   Ayendagan

اینبارنوبت همایون هم رسید؛ معاون اول مجلس متهم به غصب ملکیت‌های مردم شد
یک هیات موظف در مجلس نمایندگان می‌گوید که همایون همایون، معاون اول مجلس متهم شده که در غصب و تصرف ملکیت‌های مردم دست دارد. انجنیر ذکریا، عضو مجلس که با اعتراض کنندگان در پشت دروازه شورای ملی صحبت کرده است، در نشست امروز علنی مجلس گفت که حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر که مربوط به لطیفی مارکیت می‌شدند، مدعی هستند که معاون اول مجلس ملکیت‌های آنان را گرفته است.آقای ذکریا افزود که حالا مسوولیت پارلمان است که به شکایت معترضان رسیدگی کند و یک کمیسیونی را برای بررسی این ادعا توظیف کند که اگر ادعای مردم بر حق بود، از حق شان باید دفاع صورت گیرد؛ تا عدالت جمعی رعایت شود.

او در عین حال تاکید کرد که اگر مردم ادعای نادرست مطرح کرده بودند هم باید مجازات شوند.

این عضو مجلس نمایندگان پیشنهاد کرد:" ما با این حرکت خود اجازه می‌دهیم هرکسی که مظلوم واقع می‌شود، پشت این دروازه بیاید و به شکایتش عادلانه رسیدگی شود."

این اظهارات با مخالفت برخی نمایندگان حاضر در جلسه به همراه شد.

لالی حمیدزی، عضو مجلس گفت که در درون مجلس هزاران جنجال دیگر وجود دارد، برای سفید کردن یک مساله مردم را علیه وکلا جمع نکنید.

او با بیان اینکه «نهادهای عدلی و قضایی برای رسیدگی به چنین قضایا وجود دارد»، تاکید کرد که" هر وکیلی که در چور، غصب و دزدی دست دارد باید به دادستانی کل معرفی شود."

عبدالرحیم ایوبی، دیگر عضو مجلس نیز گفت که این قضیه به دادستانی مربوط می‌شود و هرگاه همایون همایون متهم باشد، حتما به دادستانی خواهد رفت.

همایون همایون، معاون اول مجلس نمایندگان پیش از این، این اتهام را رد کرده بود.

این اتهام در حالی به آقای همایون مطرح شده است که او از چندی به این سو رئیس مجلس و رئیس دبیرخانه مجلس را به دست داشتن در اختلاس و فساد متهم کرده است.

بااین همه، آقای همایون تاکید کرده که پشت این قضیه را رها دادنی نیست و می‌خواهد به اتهام علیه این دو رئیس بررسی شود.

>>>   کرزی صاحب بیچاره صرف ده هزار دالر دارد وبس !

>>>   باید لــــویه جرگه برگذارشود تا این سرمایه های مسلمیار را بر راسی کند

>>>   ولا مره خو همین چهار بچه در مجلس جوانان که دارد گرفت این چهار بچه بی ریش است یا ریش دار

>>>   باید خانه و دارایش چور شود

>>>   او بیسواد که در اخیر کابل نوشته کرده ای! اول املا ات را خوب کن بعداً به ....گپ بزن.

پنجشیری ها خو ناموس تو بغیرت را از چنگال بادرانت که روس و پاکستان بود نجات داد. باید که آنها صاحب سرمایه شوند، نه اینکه طالب باشد و یا دریور طالب و خود را در پوست مسلمان بزند و صاحب میلون ها دالر.

شاهین شمالی

>>>   کابل جان عزیز!
از مرده.... و چور هردو پیدا کرده اند!! مرده.... را برای امریکاییها و اروپاییها کرده اند!! حتی ... هم به امریکاییها مخصوصا...... داده اند!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است