باند جناب کرزی، کشور را به یغما برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139956 منبع: پرینت

باند کرزی و روندی که بنام کرزی بوجود آمده است این را بفهمند که این روند، این تیم و این باند فساد کشور را به یغما برده است.

غلام حسین ناصری، عضو مجلس نمایندگان در نشست علنی امروز شنبه 22 میزان 96 در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور پیشین کشور گفت: معمول است که هر رییس جمهوری بعد از اتمام دوره کاری، مصروف کارهای دیگر شود و اگر در مسایل سیاسی مداخله کند باز هم به منافع ملی کشور پایبند است.

ناصری می گوید: صحبتی که جناب کرزی می‌کند، خلاف تمام مصالح ملی افغانستان است. تمام زیرساخت‌های فساد، بی‌بندوباری، آدم‌کشی و قتل، مواد مخدر و به یغما رفتن خزانۀ ملی و همه در چارچوب ساختار حکومتی که این آدم در راس آن بود، صورت گرفته ‌است.

گفتنی است که رییس جمهور پیشین در آخرین اظهاراتش درخصوص راهبرد آمریکا در قبال افغانستان روز پنجشنبه 20 میزان 96 در یک نشست خبری در منزلش ، خواستار برگزاری لوی جرگه عنعنوی شده است و بار دیگر بر شهروند این کشور بودن طالبان تاکید کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
حامد کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   جناب ناصری صاحب نظرشما تائید است

>>>   اون که نبرد که است جان لالا
ماما قندهاری

>>>   حتی در یک سفر شخصی طیاره سکتور خصوصی را مجبور ساخته که دوباره برگردد واین کمیشن کار را الی بامیان برساند

>>>   گفته هاي كرزي كشور را به يغما برده يكه كار هاي كثيف شما وكيل هاي خاين من طرفدار كرزي نيستم اما ميبينم كه شما كارهاي بيوجدانتري از كرزي داريم در داخل اين كشور انجام ميدهيم
لالا هراتي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است