طالبان از حقوق معلمان مالیات می گیرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139962 منبع: پرینت

طالبان در چندین ولایت از معلمان مالیات دریافت می کنند.

معلمان در ولایت های غزنی، میدان وردک و ننگرهار هشدارهایی دریافت کرده اند که باید معاشات آنها بجای بانک، توسط معتمد و با حضور نماینده طالب توزیع شود و از حقوق آنها به طالبان مالیات داده شود.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان با تایید این موضع از سوی این گروه گفته است که این تصمیم برای ایجاد مشکلات در راه معارف نه، بلکه برای جلوگیری از فساد مالی و اداری در مکاتب اتخاذ شده است.

درحالیکه سه ماه از پرداخت نشدن معاشات معلمان در غزنی می گذرد، رییس معارف غزنی، مشکلات در معارف این ولایت را می پذیرد اما از تهدید طالبان ابراز بی خبری می کند.

جمع آوری مالیات از معلمان توسط طالبان از دو سال قبل در ولایت های تخار و بدخشان گزارش شده بود و بنظر می رسد که این تصمیم به سایر بخش های تحت تسلط این گروه گسترش یافته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معلم
مالیات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان اشتباه می،کنند .
یوسف زی

>>>   طالبان مزدور قدرت نمایی میکنند.

>>>   خاک برسر این دولت فاسد و بی خاصیت وخائن، چهارتا طالب چتل هرروز یک برنامه جدید بالای مردم وضع میکنند، ولی گویا اصلا دولتی وجود ندارد، درحالیکه اینهمه امکانات نظامی پیشرفته وطیاره وپول و... در اختیاردارد، گویا قرار است دولت ازرئیس جمهورگرفته تاپائین ترین مقام شان تنها معاش وازسرمایه ملت جیب شان را پرکنند، گویا نه جان ملت ونه آبروی ملت ونه ترقی ملت درذهن این خائنین نیست که نیست. بخدا قسم طالب درقانون وحکومت داری ازدولت فعلی ما پیش است. درقلمرو طالب تخلف وجود ندارد، مثل اروپا قانون مو بمو اجرامیشود، بهمین خاطر روز بروز مردم به سمت طالب گرایش پیدا میکند.
باکول

>>>   تنها در غزنی نیست . داعش در ولایت جوزجان در ولسوالی های قوشتپه و درزاب معاش یکسالۀ معلمین دو ماهۀ شه میگیرند. از هر معلم 13 هزار افغانی گرفتند و کسانی که از این حال شکایت میکنند و بر دولت خبر میدهد تهدید بمرگ نموده اند. کجاست دولت آ بیادر . طالب دیروز داعش امروز .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است