طالب پرستی که خود را رهبر می نامد
رخت منتقد امریکا بر تن هر رهبری می ماند جز کرزی و اینجا است که به جای سخره گرفتن سطح فهم جامعه از همان سیاست کهنه خود بگوید: پابوسی امریکا و پاکستان در کنار طالب پرستی 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۶    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139974 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، حامد کرزی که به لطف امریکا از فردی گمنام به سیاستمداری با سیزده سال تجربه حکومت داری رسید همچنان در توهم قدرت هر از چند گاهی یا با سخنان تحریک آمیز و یا حرکت های پشت پرده در صدد آشوب است، آنهم در فضایی هرج و مرج سیاسی اکنون.

اینکه وی یک طالب دوست واقعی است بر کس پوشیده نیست اما چرا باید همواره با تاکید بر آن سبب رنجش خانواده های سربازن کشته شده در میدان های نبرد علیه طالبان شود و رنج بیشتر بازماندگان حمله و انتحاری ها از سوی این گروه تروریستی؟

و در روزگار کنار رفتن از قدرت به مانند فردی با اختیارات یک رییس جمهور برای امنیت، سیاست و معیشت مردم حکم صادر می کند و دم از برگزاری لویه جرگه ای می زند که در زمان حکومت وی هر بار برای فریب مردم، فساد و باندبازی سو استفاده شد.

میان طالب دیروز و امروز هیچ تفاوتی وجود ندارد و به عنوان دشمنان افغانستان، هدفی جز نابودی هر نشانه ای از انسانیت و برقراری حکومتی افراط گر و انسان ستیز ندارد و کسانی در این راه همراه طالب چه به عنوان نیرو، تمویل کننده و حامی قرار می گیرد که خود یک طالب است.

از سوی دیگر، سالها گدایی صلح کرزی از پاکستان جز سرافکندگی و حقارت برای ملت و کشور چه چیز دیگری در پی داشت که یگانه راه صلح را از مسیر پاکستان می داند، باید چند میلیون کودک، زن و مردم دیگر قربانی و یا آواره شود که وی متوجه سیاست کثیف پاکستان نسبت به افغانستان بشود؟

افغانستان کشوری ضعیف و وابسته با مردمانی فقیر و یک ارگ رهبر خودفروخته و وابسته هیچ آینده روشنی برای ثبات و صلح در پیش رو ندارد تا جایی که هراس جمعی از مرگ در لحظه می باشد و در چنین فضایی باید سخنان زهر آلود سیاستمدارانی چون کرزی را نیز تاب آورد.

رخت منتقد امریکا بر تن هر رهبری می ماند جز کرزی و اینجاست که به جای سخره گرفتن سطح فهم جامعه از همان سیاست کهنه خود بگوید، پابوسی امریکا و پاکستان در کنار طالب پرستی.

طالبی که در جنگ، حمله و انتحاری به میدان می آید هیچ گاه هراس افکن نبوده و نیست چون بدون دروغ از هدف خود که مرگ بی گناهان است می گوید اما وحشت واقعی از افرادی می باشد مکار که با رخنه در قدرت و حکومت از پشت به اعتماد مردم خنجر می زند.

کرزی بیش از هر تروریستی، طالب است که از درون با خیانت به خواست و اعتماد مردم به دفاع از قاتلین این سرزمین می پردازد و همچنان رویای بازگشت به قدرت را دارد تا بُعدی دیگر از جنگ و تروریسم را نشان دهد.

و آن هنگام که از درون نظام، راه بر تروریستان هموار می شود باید ولایت ها صحنه کشتار مردم باشد و میدان های نبرد مملو از جسدهای سربازانی که نه توسط دشمن بلکه از سوی خیانت رهبر، قتل عام شدند.

کد(18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   به مردم آگاهی دهید تا از گوسفند بودن لیرون شوند و به هر گوسفند چرانی کف نزنند.
معیار انتخابات بعدی باید طالب ستیزی باشد نه طالب پروری.

>>>   چو عیبش بگفتی هنرش نیز بگو !
حقیقتا من تاحال خبرنداشتم که کرزی صاحب کاری را انجام داده که قبل چگورار به آن عمل کرده ، کرزی صاحب توسط موتر سایکل از کویته الی ارزگان توسط موتر سایکل سفرنموده هدفش بدست گرفتن رهبری نیروهای مردمی ضد طالب
چگوارای اسطوره هم از طریق بولیوی کواتیمالا برط کیوبا با موتر سایکل سفرکرده فاصله بین سه کشور را توسط موتور سفرنموده هدفش بقدرت رسانیدن تهیدستان کارگران دهقانان وروشنفکران چپی بود حالا باید بگوئیم درحقیقت کرزی صاحب چگوارای افغانستان است !
ر

>>>   اشرار ما خیلی غــیــــرت دارند!!!
بالای ناموس یک اسیر تجاوز میکنند ،
حیوان هم تان حد وحشی نخواهد بود ،

>>>   اشرار وحشی حقانی با یک اسیر چی کردند:
خبرگزاری آلمان "دی پی ای" به نقل از بویل نوشته "ملیشه های شبکه حقانی دخترم را کشتند و به خانمم تجاوز کردند". وی گفته است پس از آنکه یک درخواست شبکه تروریستی حقانی را "به تکرار رد کرد"، جنگجویان این گروه یک دختر نوزادش را کشتند و به خانمش تجاوزجنسی کردند.
ر

>>>   در این کشور هرکس سیاستمدار است ولی سیاستمداری جناب محترم کرزی صاحب سنجیده ومعقول میباشد. کاهش ما قدر این چنین اشخاص را می شناختیم و با ایشان همرا می بودیم.
جناب کرزی صاحب سیاستمدار واقعی و حقیقی میباشد و جناب محترم غنی شخص با برنامه و مترقی است و ما شاهد خواهیم بود که با مساعد شدن اوضاع بنیاد ترقی و پیشرفت را برای این کشور، خواهد کذاشت.
شریف

>>>   تمام طالبان رااززندانها رها کرد وخودش ازکجا توسط کی آمد ورئیس جمهورشد

>>>   چرا از دولت به خصوص وزارت داخله و دفاع هيچكس نيست دهان اين طوطي طالبان را بگيرد و وي را به زور بفهماند كه :
آهاي کرزي چرا مغزت درك نميكند كه تو وارونه به خَر طالبان نشسته ايي و برخلاف خواست ملت مظلوم و قرباني شده، بر خلاف موازين بشري و جهاني، برخلاف مصلحت چندين نسل و بر خلاف ارزشهاي اسلامي خودت را يك پهلو نموده و پشتيباني از وحشت و دهشت مينمايي؟؟؟؟ لويه جرگه كردي باز هم در صحنه آخر ناموفق بودي و خودت تنها رو در رويي تصميم مردم ايستادي و خودت راتادرجه آخر رسواء نمودي اما شرم نداشتي.
تو خودت رئيس بي كفايتي بودي غير از خرابي و بربادي چي كردي؟ سياست خرزي بي سياست شكست خورد و نتيجه بر عكس شد. حالا هنوز هم نياموخته از گذشته دهان گنده ات را چرا به دفاع از دشمن اين خاك باز مينمايي؟
شرم، وقار، حيثيت، جوانمردي، دفاع وانسانيت را هم به طالبان داده ايي، تو چي ميخواهي ازين ملت به رنجكشيده؟؟؟تو توانايي رهبري ته خانه ات را هم نداري. اگر ميداشتي اين قدر ذليل نميبودي.
از الله مهربان آرزو دارم كه يك روزي محاكمه شوي و قرباني شوي و قرباني بدهي. سرنوشت تو بهتر از نجيب نخواهد بود.
خداوند مهربان است.
بااحترام
ف هراتي

>>>   بجــــز حصآر خانگی یا ســـــرش را زیر آبکردن دیگر راه خلاصی از شر این مداری نیست

>>>   هر اسمی را بالای کرزي بگذاری بازهم کم است هموطنان شما فکر کنید یکنفر اگر بخواهد برای هدف شوم خوداش سعی می کند به هر در ودیواری بزند .حالا دیگه همه مردم افغانستان کرزي را شناختن اینکه مخالفت اش با آمریکا .آزاد کردن طالبان از زندان ها .ااين دومورد خشم مردم افغانستان برانگخيته بالا کشیدن کمک های جامعه جهانی تحریک کردن شهروند افغانی دیگر شهروند افغانی کاشتن تخم نفاق در بین مردم افغانستان .آوردن طالبان به صحنه از آن زمان تا حالا میلیون ها نفر آواره سرگردان هزاران نیروهای نظامی بطوری فجیع قتل عام شدن هزاران هموطنان بیگناه ما از اثر انتحاری و حمله طالبان بشهادت رسیدن.مملکت که باخوشحالی مردم پیش می رفت با کارهای خباثت و کثیف کرزي وبرادران متوقف گردید

>>>   بلی واقعیت همین است که گفتی

>>>   کشورما در طول حکمرانی پشتونها، هرچه بی آبروی وتخلف وبی لیاقتی وکارغیر انسانی تصورکنی هست. کدام نماد تمدن وجود دارد که ما ازآن یادکنیم، تنها نماد ضد تمدنی هرجه تصورکنید وجود دارد.

>>>   شاه پور باخترئ
پشتون ها پاكستان مردمان تحصيل كرده با پاس و خود را پاكستانئ ميدانند و به كشور خود هميشه خدمت گار استند
يك پشتون پاكستانئ را نميبينيد كه تنبان مادر خود را پوشيده و هموطنان خود را انتحار و ترور كنند
يك سرباز پشتون پاكستانئ از پاكستان به اوغانيستان فرار نكرده
اما پشتون اوغانيستان خاك فروش بيناموس زن فروش كه روزانه صد ها زن و مادر خود را در بازار ها شينوار و پكتيا ميفروشند
تروريست بيغيرت كه تنبان ادئ خود را پوشيده و مردم بيچاره را انتحار ميكند
هزاران جنرال و صاحب منصب ارتش + وزير دفاع پشتون به پاكستان داوطلبانه تسليم شده
كاش پشتون اين طرف يك زره غيرت پشتون پاكستان را داشت
ائ كاش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است