مرگ مشکوک ۳ مهاجر هموطن در البرز ایران
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۵    ۱۳۹۶/۷/۲۳ کد خبر: 140037 منبع: پرینت

سخنگوی سازمان اورژانس ایران از مرگ مشکوک سه مهاجر افغانستانی در شهرستان ساوجبلاغ (استان البرز) خبر داد، هنوز علت فوت مشخص نشده است.

به گزارش احیا نیوز، مجتبی خالدی در مورد این اتفاق گفت: ساعت ۱۷:۴۰ روز (شنبه) درخواست اعزام آمبولانس به باغی در شهرستان ساوجبلاغ، روستای عباس‌آباد به سمت لشگرآباد اعلام شد و به دنبال آن یک دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی البرز به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس در محل حضور پیدا کردند و مشخص شد که سه نفر تبعه افغانستانی که در اتاقکی در یک باغ حضور داشتند، فوت کرده‌اند. این سه نفر، دو مرد ۳۸ ساله و یک مرد ۴۰ ساله بودند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجر
ایران
نظرات بینندگان:

>>>   گم نام زیستند و گمنام مردند.
پلیدان دیسانت شده از غرب آیا شما وجدان انسانی دارید یا فقط خورد و خواب و رفتن لستر کفایت میکند.

>>>   هر بار ایران این کار را تکرار میکند ولی نیست هیچ مردی علی الخصوص در میان آنهای که بانی حقوق ....ایران در افغانستان اند تا صدای خودرا بلند کنند.

>>>   گازگرفتگی و خفگی بر اثر استنشاق مونوکسید کربن هیچ کسی جز بی احتیاطی خودشان ملامت نیست.
اگر میخواهید صدایی هم بلند کنید از افغانستان باید شروع کنید آمریکا غیرت مسلمانان را گرفته و زنان و دختران شان هر چند زنده اما بی غیرت و بی عفت در جلسات مختلط زن و مرد چون آزادی است، که سرانجام همه ی اعضای خانواده‌ای افغانستان را به بدترین شرایط خواهد کشت.
اگر وجدان برای کسی مانده از قتل عام مردم بی دفاع ملکی در میرزاولنگ و کندوز و... چرا صدای دفاع و بانی حقوق انسان آمریکایی بلند نمیشه.

>>>   علتش گازگرفتی بوده و تقصیر خودشان بوده که ایمنی رو رعایت نکردند ، گازگرفتگی در افغانستان اتفاق نمی افته؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است