امریکا و مهره هایش در پی رشد زنان افغانستان
بی بند و ‌باری، اختلاط زن و مرد، راه اندازی کنسرت‌ ها و ایجاد خانه های امن برای زنان، از جمله پروسه های اِنجماد سازی زنان و حرکت دادن آنها به سوی فرهنگ‌ های غربی و دموکراسی فاسد بوده که به شکل تدریجی به پیش می رود 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۶/۷/۲۴ کد خبر: 140090 منبع: پرینت

امریکا و مهره های تربیت شده اش چرا در پی رشد زنان افغانستان اند؟!

خبر:
اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان روز دوشنبه دهم میزان ۱۳۹۶، با حضور شماری از مقام ‌های دولتی در حالی افتتاح شد که رولا غنی خانم اشرف غنی رییس جمهور حکومت وحدت ملی تشویق و ترغیب سایر زنان را برای خودکفایی اقتصاد در توانمندی جامعه یک گامی مهم دانسته و خواستار کاهش بار مسوولیت اقتصادی مردان در خانواده‌ ها شده است.

تبصره:
امریکا تحت نام دموکراسی و آزادی، نزدیک به دو دهه است که شعارهای حمایت، توانمندسازی، رشد و پشتبانی زنان را در سطح کشورهای آسیای جنوبی به راه انداخته است و برای عملی کردن آن بودجه های هنگفت را به مصرف می رساند که این فعالیت‌ ها اکثراً تحت نام حقوق بشر، حقوق زن، جندر، جامعه مدنی وغیره عملی شده که برای شامل ساختن زنان و تشویق ترغیب آن ها در این پروسه راه های متفاوتی؛ از قبیل پوشش رسانه ای، ورکشاپ‌ ها در نهادهای دولتی، مکاتب و دانشگاه ها را ایجاد کرده و برای نایل آمدن برین هدف هیچ خلای را خالی نمی ‌گزارد.

اما سوال اینجا است؛ آیا کشوری هم چو امریکا که قرن‌ ها زنان را به حبس و شکنجه کشیده، همچو برده در خانه های شان از آن ها استفاده کرده و مثل کالا آن ها را خرید و فروش می کردند؛ واقعاً خواهان حقوق زن اند یا که دنبال استعمار سازی و برهم زدن نظم جوامع و ایجاد اختلاطات میان زنان و مردان مسلمان هستند؟

امریکا که از جمله متمدن و پر قدرت‌ ترین کشورها به حساب می ‌رود تا حالا نتوانسته که سرپرستی و رعایت را در حق زنان کشور خودش به نمایش بگذارد؛ چنان چه آمارهای دهه حاضر، دال بر آن است که ۹۸ فیصد محصولات فلم ‌های مستهجن کل جهان در امریکا تولید شده که به مبلغ ۸۴۲ ملیارد دالر به دولت آن کشور عاید به بار می آورد و این مورد ۱۱ فیصد زنان آن جا را به افسردگی دایمی مواجه کرده که برای برطرف کردن افسردگی شان مشروب نشه آور می نوشند و مواد مخدر استفاده می نمایند.

همچنان، در امریکا از هر ۴ دختر زیر سن قانونی یک تن آن از سوی نزدیکان شان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته که ۱۲ فیصد نوجوانان کل امریکا را تشکیل می دهد. در پهلوی آن از بقیه زنان منحیث یک وسیله برای بازاریابی و تجارت استفاده شده و به مثل مردان به شغل های طاقت فرسا و ثقیل واگذاشته شده که حتی در جنگ های نظامی به بیرون از مرزها اعزام می شوند؛ پس چطور ادعای عوام فریبانه آن ها مورد قبول و باور مردم به خصوص زنان مسلمان قرار می گیرد.
اکنون رولا غنی خانم متظاهر صلیبی که با هویت جعلی وارد جمعیت زنان مجاهد ‌پرور مسلمان افغانستان شده است که با قرار دادن خود در صدر آن ها به حیث بانوی اول؛ همچو ماری میان آستین در کمین ربودن هویت و پیکار علیه ارزش های اسلامی میان زنان شده است و در عین حال دولت دست ساخته جان کری، سفارت خانه ‌های کشورهای مهارب، برای زمینه سازی و اغوا ساختن زنان پروژه های متعدد راه اندازی کرده تا به سرعت فرهنگ و افکاری زشت و حیوانی شان را؛ هم چو زهری در رگ و خون زنان مسلمان تزریق کند.

اوج فحشا و بی بند و ‌باری، اختلاط زن و مرد در نهادهای تحصیلی و کاری، راه اندازی کنسرت‌ ها و ایجاد خانه های امن برای زنان، از جمله پروسه های اِنجماد سازی زنان و حرکت دادن آن ها به سوی فرهنگ‌ های غربی و دموکراسی فاسد بوده که به شکل تدریجی به پیش می رود. همچنان با قراردادن چند زن بی سر و پا به حیث الگو، در رأس برنامه ها و پروگرام هایی که تمویل می کنند، با آلایش و نیرنگ، زنان پاکدامن افغانستان را شکار هدف های مهیب کرده و به دام شیطانی خود می اندازد.

کاهش بار مسوولیت مردان و سپردن آن به دوش زنان، سبب می ‌شود که زنان مسوولیت اولیه ی شان را که سرپرستی و مواظبت از امور خانه و تربیت فرزندان می باشد، نادیده گرفته و به کاری بیرون و منفعت شخصی خود بپردازند. بر علاوه، رفت و آمده آنان در بیرون از منزل به شکل متبرج و بدون ستر، سبب فساد و بی حیایی در جامعه شده و مردم را در فتنه ها خلط می ‌کنند.

غرب و غربیان این را خوب می داند که یگانه وسیله زمینگیر ساختن مسلمانان، حرکت دادن آن ها خلاف ارزش های سلامی است و مسوولیت دادن بیش از حد برای زنان در امور بیرونی سبب می شود که کنترول و صلاحیت تصمیم گیری ها به زنان انتقال کرده که در نتیجه این خود یک فاجعه بزرگ به مردم آن جامعه خواهد بود. این در حالی است که اسلام عزیز مسوولیت امور بیرونی را به دوش مردان واگذار کرده و مسوولیت داخل منزل را به شمول سرپرستی از مال و اولاد را به عهده زنان سپرده است. در عین حال، مردان را برای پرداختن مخارج و ضروریات زنان موظف و مکلف ساخته است.

پس زنان مسلمان افغانستان، این را باید درک کنند که عزت و حرمت شان تنها در چوکات شریعت و ارزش های اسلامی است، نه در فرهنگ و مفکوره های غربی و کفری که با عقیده اسلامی شان در تضاد است. این را باید بدانند که اگر خیری در افکار، فرهنگ و ارزش های آن ها می بود، زنان اروپایی و امریکایی همه روزه به اسلام روی آورده مسلمان نمی شدند و این مسئله خود بیانگر حرمت و احترام اسلام نسبت به زنان است که هیج دین و ایدیولوژی دیگر آن را در خود ندارد. چنان چه الله سبحانه وتعالی در آیات متعدد کلام خود اشاره به حقوق و اهمیت زنان کرده که حتی سوره یی را بنام نساء(زن) نامگذاری کرده است. پس تنها گمراهان و ناسپاسان از رحمت و هدایت الله سبحانه وتعالی محروم می شوند.

نویسنده: علی عزیز عزیزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان
فحشا
نظرات بینندگان:

>>>   لطف کنید و یک بیوگرافی تحقیقی از خانم رولا را نشر کنید و کسانیکه این زوج را در بیروت و در امریکا میشناختند کمی پا پیش بگذارند و بگویند و بنویسند که امروز روزش است و فردا دیر است.
دفتر خانم اول مگر وظیعه اش چه است؟

>>>   دولتمردان فاسد به خاطر اين سازنده كرى ، رقص و فحشا ر ا در كشور اسلامى ما ترويج وتشويق مى نمايند كه خود أنها هم از زنهاى رقا صه و فاحشه استفاده هاى جنسي مى نمايند وأين كار به نفع انها است .

>>>   ولی افسوس با دانستن این همه...مردان که دعوای مسلمانی دارند نمیتوانند زنان خود را حفظ کنند .

>>>   من نمیدانم چرا در تمام کلتور ها و ادیان دیگر در جهان، زنان و مردان همه مشترکآ در خانه و بیرون خانه کار میکنند و وظایف خویش را در مقابل فامیل و اجتماع انجام میدهند، اما در دین اسلام به زن فقط مثل مال خانه نگاه میشود و اگر روی او را نا محرم ببیند، زن کافر میشود و در آتش دوزخ میسوزد و مرد منحیث مرده گاو معرفی میشود.
اگر به این گفته من باور ندارید، بروید و در دورترین قریه جات افغانستان از یک مرد خواهش کنید که خانم ات را بگذار روی لچ برود در شهر و در یک دفتر با مرد های دیگر کارکند.
ببینید که مرد مذکور برایتان چه خواهد گفت؟
یکصد سال از پیدایش موتر در جهان میگذرد و زن و مرد در سراسر دنیا دریوری میکنند، تا ده سال پیش در افغانستان دریور زن وجود نداشت، عربستان یک سال بعد اجازه دریوری به زنان میدهد، آنهم همراه پوز بسته بنام حجاب که مثل داکو منگل سنگه معلوم میشود و خدا داند که در اثر پوز بسته شان و درست ندیدن راه، چقدر تکر کنند.
آیا همین است که در اسلام تعلیم علم را به مرد و زن فرض گردانیده است؟
اگر مقصد ات از غین دوزیر غین و غین دو زیر غین وغین دو پیش غن، (غَن،غین،غُن) است، این خو نه علم است و نه دانش و حتی توسط آن، همان زبان عربی را نیز به درستی یاد نمیگیری.
و اگر مقصد ات از علم واقعی است، باید زن و مرد در تمام عرصه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه سهم فعال داشته باشد و دوشادوش مردان بیاموزند و کار کنند و وظایف و مسؤلیت شان را مشترکآ در عرصه فامیل و اجتماع انجام دهند و از امتیازات مادی و معنوی آن بهره مند شوند.
جدا سازی زنان و مردان در عرصه آموزش و تعلیم و تربیه و محیط کاری، نه تنها مفید نیست ،بلکه زیان آور نیز است. زیرا به هر اندازه که شما در یک جامعه محدودیت های جنسیتی را انجام دهید، بهمان اندازه کشش بین جنسیت ها پیدا میشود و در نتیجه زمینه فساد اخلاقی زیاد تر پیدا میشود و حتی جدایی زن و مرد در یک جامعه، نیم فکر انسان را به فکر کردن در مورد جنسیت مقابل مشغول میکند و در نتیجه انسان از نیم فکر خود بطور درست نمیتواند استفاده کند.
همانطوری که شما در هنگام احوال پرسی با یکدیگر چه مرد باشید و چه زن، تمایل جنسی با یکدیگر نشان نمیدهید، در غرب نیز در محیط آموزش و کاری که مردان و زنان مختلط در پهلوی یکدیگر قرار دارند، هیچ تمایل جنسی با یکدیگر ندارند.
شما هنگامی که صدای پاشنه بلند یک زن را میشنوید، نا خود آگاه احساساتی میشوید و غریضه جنسی تان بیدار میشود، اما در غرب اینطور نیست.
در غرب یک زن در شب تاریک در جنگل با لباس سپورتی سپورت میکند و میداند که کسی با او هیچ کاری ندارد، چون امنیت آن تامین است و در تمام غرب نشان انگشت و گروپ خون و دی،ان،آ افراد و اشخاص ثبت است و در هر نقطه یی از اروپا هرکسی مورد تجاوز قرار بگیرد، بزودترین فرصت عامل آن پیدا میشود. بنأ مرد و زن خود را مصؤن احساس میکنند.
اما در افغانستان، در روز روشن زنان در شهر بصورت درست گشت و گذار کرده نمیتوانند.
با آمدن یک تعدا پناهندگان در اروپا که مزاحمت های آنها به خانم ها ازدیاد پیدا کرده است، دولت فرانسه اعلان کرده است که اگر اشخاص و افرادی که به طبقه اناث متلک های جنسی بگویند و یا آنها را مورد آزار جنسی قرار دهند، مورد باز خواست قانونی قرار میگیرند و جریمه میشوند.
امید وارم این قانون در افغانستان نیز وضع شود، تا طبقه اناث از آزار و اذیت مردان در امان باشند. تا زمانی که آنها عادت کنند و به خانم ها صرف منحیث یک مرجع رفع امیال جنسی نظر نیافگنند.

>>>   ای کسانیکه صحبت از اسلامیت و مسلمانی سر میدهید ، خودتان چند فیصد به آن پایبند هستید؟ چرا بخاطر منافع شخصی ، سمتی و قومی خود دیگران را محکوم به توهین و مجازات میکنید. آیا در قرآن کریم در مورد تهمت و افترا و ریختند آبروی یک انسان به ناحق بیان نشده؟
آیا آیه فعل زنا را خواندید ؟ که چگونه حرکت فعل زنا محسوب میشود و حضور چند شاید حتمی است .
آیا آیه تهمت به زنان پاک دامن را خواندید ؟
احادیث که صحت و سقم اش در همه مذاهب تایید شده که در روز قیامت یک عده‌ای از مردم چیزی از دهان شان به اندازی نخود بیرون میشود اما به اندازی کوه ها بزرگ میشود و مجبور به خوردن آن میشوند.که آن هم چیزی جز تهمت نیست.
جدا از بحث اسلام منطق انسان اجازه نمیدهد همچو مسایل را بیان کند که باعث تحریک دیگران شود. که منجر به قتل انسان های مظلومی شود. که در ذلت و ستم زندگی کردند و حتا از به اثر یک نافرمانی جزوی و به گونه ای به قتل رسیدند که بیان هم درد آور است
اگر اسلام وفادار و بدون جهت و ........ به آن پایبند بمانید. فرخنده دختر افغان و زن مسلمان بود آیا او را آمریکایی ها و یا واضح تر بنویسم کفار به شکل فجیع کشتند؟ نخیر بلکه بدست کسانی به قتل رسید که رهروان آنها بود. و در لباس اسلامی و در اندیشه اسلامی آنها تربیه شده بود.چرا فرهنگسازی میکنید که مردم را از اسلام دور کنید ؟ چرا اسلام را دین بی عدالتی ها معرفی میکنید ؟ چرا تحت نام اسلام و مسلمان مردم را به قتل میرسانید. آیا سیاسیون تان که در گذشته تحت نام اسلام احزاب تشکیل دادند. برای خود و فامیل خود هر گونه حرکت و رفتار از تحصیل گرفته در اروپا و امریکا و حضور در جمع مردم بودن روا و بهره های شخصی و سیاسی و بردند به منافع شخصی و امتیاز طلبی شوم خود که باعث قتل میلیون نفر و آواره شدن بیش از پنج میلیون نفر شدند و سر پای آمریکا را باز کردند. تمام نابسامانی های جامعه از درون آنها شکل گرفت و امروز دیگران را متهم به ناهنجاری جامعه میکنید؟ ما و شما باید کوشش کنیم که نقاب فتنه را از چهره های خود دور کنیم برای مردم خود چیزی بنویسم که برداشت فکری و علمی داشته باشد و الگوی مناسب برای اطفال و جوانان خود باشیم مه در گذشته در بخش نظریات همرای تان میکردم و امید داشتم شبکه اطلاع رسانی به شبکه اصلاح سازی نزدیک شود که نشد. کوشش کنید دید مثبت داشته باشید و فرهنگ علم و مطالعه را در بین هموطنان خود رواج دهید تا به فرهنگ دین و جامعه آراسته شوند
عمر میا فقیریار مقیم در آلمان

>>>   قربانت قلم رسای ات دورود برشما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است