از یک حمله خونین دیگر در کابل جلوگیری شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140117 منبع: پرینت

دومین موتر مملو از مواد انفجاری در هفته جاری در کابل ضبط شد.

ریاست عمومی امنیت ملی روز دوشنبه 24 میزان 96 در خبرنامه ای آورد که ماموران ریاست طی ماموریتی در ولسوالی سروبی کابل، دو فرد انتحاری را همراه با یک موتر حاوی مواد انفجاری در منطقه سروبی کابل بازداشت کردند.

خبرنامه افزوده است که رهبری گروه طالبان در نشستی در شورای پشاور در پاکستان تصمیم گرفته است که یک سلسله حملات را به تاسیسات نظامی، کاروان‌های حامل نیروهای امنیتی و مکان‌های پرازدحام کابل انجام دهند.

افراد بازداشت شده که در چندین حمله هراس افکنانه در ننگرهار سهیم بوده اند به نام ‏های سمیع الحق به اسم مستعار مخلص و واحدالله به اسم مستعار صدام هستند که بدستور حکیم الله، یک تن از فرماندهان کلیدی گروه طالبان برای حمله بر تأسیسات امنیتی در کابل فرستاده شده بودند.

این دومین محموله انفجاری کشف شده در کابل در هفته جاری است، نیروهای امنیتی شنبه 22 میزان 96 نیز یک موتر مازدا را که در آن نزدیک به سه هزار کیلوگرم مواد منفجره جاسازی شده بود را از منطقه کوته سنگی کابل کشف کردند. در جریان این رویداد راننده موتر که قصد فرار داشت در تیراندازی ماموران امنیتی زخمی و بازداشت شد.

کد (26)


کابل افغانستان حمله انتحاری تروریستان نیروهای پولیس

کابل افغانستان حمله انتحاری تروریستان نیروهای پولیس

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله تروریستی
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   آهن بای زنگ زده غرض کبار انتقال میشده وشرکت انحصاری پنشیر وردک برای اینکه مردم فکر کنند بیدار است بدروغ صحنه سازی میکنداکثریت گذارش های اینها دروغ است پولیس قهرمان درهمل ثابت ساخته که جانباز وبیدار است اما این کمپنی خصوصی بجز اختطاف سرقت دسیسه سازی کار دیگری ندارد
ر

>>>   این همه مواد در این وسیله کوچک.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   زنده بادر نیروهای امنیتی قهرمان ما . به وجود شما میبالیم به شهدای شما افتخار میکنیم.
بازگل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است