برگزاری نمایشگاه تجهیزات نظامی بین المللی بحرین
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140119 منبع: پرینت

نمایشگاه تجهیزات جنگی (BIDEC) بحرین با عنوان 'نمایشگاه وهمایش بین المللی دفاع' با حضور 180 شرکت سازنده تجهیزات جنگی و نظامی بین المللی در این کشور کوچک خلیج فارس افتتاح شد.

به گزارش روز (دوشنبه) خبرگزاری کویت (کونا)، شیخ 'ناصر بن حمد آل' خلیفه فرمانده گارد سلطنتی بحرین و رییس کمیته برگزار کننده این نمایشگاه، در یک گفتگوی مطبوعاتی گفت: این نمایشگاه در تاریخ 16 تا 18 اکتبر (24 تا 26 میزان) به عنوان اولین نمایشگاه بین المللی فراگیر در منطقه که دربرگیرنده نمایش تجهیزات دفاعی زمینی، هوایی و دریایی است، آغاز بکار کرد.

وی این نمایشگاه را فرصتی برای گردهمایی کارشناسان، متخصصان و نمایندگان شرکت های بزرگ سازنده تجهیزات جنگی و سامانه های دفاعی نظامی 3 گانه در یک محل دانست.

رییس کمیته برگزار کننده نمایشگاه تجهیزات نظامی بحرین با اشاره با اشاره به استقبال شرکت های بین المللی از این نمایشگاه افزود: استقبال و مشارکت شرکت های بین المللی در این نمایشگاه بیانگر نقش بحرین و موقعیت آن در حفظ روابط همکاری بین المللی و منطقه ای است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 شخصیت نظامی و سیاسی برجسته و تصمیم ساز کشورهای دوست وهم پیمان جهان و بیش از 180 شرکت بین المللی سازنده تجهیزات جنگی حضور دارند.

ناصر بن حمد آل بدون اشاره به سرکوب انقلاب مردمی بحرین که 7 سال است آغاز شده، ادعا کرد: از مهمترین وظایف ما در شرایط کنونی فراهم ساختن شرایط مشارکت راهبردی و ایجاد ایتلاف با دوستان در زمینه مبارزه با تروریسم در جهان است.!

شیخ عبدالله بن احمد آل خلیفه سخنگوی رسمی این نمایشگاه نیز مدعی شد: این نمایشگاه واقعه مهمی برای تبادل افکار و مشورت درباره آخرین تحولات امنیتی و نظامی در سطح منطقه ای و بین المللی به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با ایجاد بی ثباتی و ناامنی در کشورهای منطقه است.

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است. رژیم بحرین به هیچ وجه اعتراض های مردم این کشور را بر نمی تابد و در سال های اخیر به کمک مزدوران منطقه ای و بین المللی که از آنها با نام دوست یاد می کند، اعتراض های مردمی در این کشور را سرکوب کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحرین
نمایشگاه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است