تلاش داعش برای تسلط بر قریه های خوگیانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140128 منبع: پرینت

داعش 6 روستا در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار را به کنترل خود در آورده است.

به نقل از آریانا، اعضای شورای ولایتی ننگرهار با بیان این موضوع هشدار می دهند که اگر به این موضوع توجه و رسیدگی لازم صورت نگیرد، بقیه مناطق نیز سقوط خواهد کرد.

محمد گلاب منگل، والی ننگرهار اما می گوید که از این درگیری ها آگاه است و برای حمایت از مردم اقدامات لازم را انجام می دهد.

باشندگان تنگی وزیر ولسوالی خوگیانی هشدار می دهند که وضعیت در این منطقه بسیار خراب است و در نتیجه درگیری ها 6 غیرنظامی کشته شده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
خوگیانی
نظرات بینندگان:

>>>   وقنیکه گلاب منگل والی ننگرهار باشد و جنرال عبدارحمن اکتور بچه فلم قوماندان پولیس با هم یکجا و در یک ولایت باشند داعش و طالب که در حقیقت هردو از یک منبع اهام میگیرند و پول و سلاح برایشان داده میشود تنها فرق بین شان در تکه سیاه وسفید شان است که با خود با چوب در کشیده وبا خود حمل میکنند با موجودیت چنین والی و قوماندان هردو قومگراواضح است که نا امنی در ولایت ننگرهار زیاد میشود و طلبان و داعشیان خدا ناترس از دین بی خبر مناطق بیشتر را در اشغال شان در میاورند گلاب منگل کسیست که دهنه غوری را که اکنون انرا بنام دند غوری یاد میکنند رسما به طالبان اله دست پاکستان در زمان صمتش در وزارت قبایل به طالبان سپرد که تا کنون طالبان در انجا هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است