انتخابات در اوضاع کنونی، حلال مشکلات نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140133 منبع: پرینت

قربانی نقشه های شوم دیگران نشویم.

احمد ولی مسعود، رییس بنیاد احمد شاه مسعود در مراسم گفتمان وفاق ملی روز دوشنبه 24 میزان 96 در بلخ هشدار می دهد که اگر امروز در چارچوب وفاق ملی به مشترکات نرسیم در یک عمل انجام یافته، قربانی نقشه‌های دیگران خواهیم شد.

بگفته مسعود، با این وضعیت آشفته کنونی، رفتن به طرف انتخابات نه تنها حلال مشکلات نیست که تراژدی جبران ناپذیر به بار خواهد آورد. قبل از رفتن به انتخابات نیاز است با حل معمای قدرت از حالت موجود به وضعیت مطلوب گذر کنیم که این نیازمند بکارگیری منطق و عقلانیت سیاسی برای تغییر مسالمت آمیز است.

در این نشست رییس دفتر مقام ولایت بلخ، رییس شورای ولایتی بلخ، نمایندگان شورای ولایتی، استادان و فرهیختگان این ولایت حضور داشتند و با استقبال از طرح وفاق ملی تاکید کردند که در هر ولایت باید خانه فکر ایجاد گردد و گفتمان ها ادامه دار باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وفاق ملی
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   شاخصه های وفاق ملی چبست؟
کی ها با کی ها وبر سر چی ها به چگونه اتفاقی باید برسند؟
اختلافات بر سر چیست و مشترکات کدام ها اند؟
بهتر نیست تا اول گروپ ها احزاب و تشکل های سیاسیدر داخل خود به یک تفاهم و وفاق برسند وبعد دولت و اجزای متشکله اش به یک اتفاق دست یابند و در نهایت مجموعه دولتی ها و غیر دولتی ها به یک وفاق دست یابند و اگر این همه شد تازه نوبت تصمیم گیری ها در مورد مخالفین نظام و بعدش دشمنان نظام است.
پس باید ازیک جایی شروع کرد.
من پیشتهاد میدهم که شروع اش از وفاق و تفاهم بین احمد ضیا مسعود و احمد ولی مسعود باشد.
بعد وفاق و تفاهم در جمعیت که منجر به تشکیل کنگره و زنده شدن جمعیت و به همینگونه بین احزاب همفکر و تا برسیم بهجهاییکه باید رسید

>>>   میګویند اګر دم خر را از بالا بلیست کنی و یا از پایین همان یک بلست. است حالا اګر شما خاین هزاربار بګوید که این است و ان است مردم شما را شناخته است تا دیرو شماها مانند سګ قله میزدید که انتخاباب شود حالا میګوید که انتخابات راه حل نیست انتخاباب بهترین راه حل است و مردم خود میداند که کی را انتخاب نماید و به ایجاد کردن ګروه های ګوناګون و نامهای نامفهوم باز هم همان دزدان و چپاولګران است. و بس که تا اخرین لحظه بخاطر چور و دزدی خود تلاش میکند. و انشالله که وقت ګمی ایشان امده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است