حنیف اتمر باید گزارش کار های خودش را می داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140138 منبع: پرینت

حنیف اتمر در یک سخنرانی در مورد امنیت افغانستان و وضعیت رو به رشد تروریزم در افغانستان صحبت نموده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سید جواد حسینی سخنگوی جبهه ملی نوین افغانستان در برنامه «پس از خبر» در انتقاد از حرف های اتمر در خصوص امنیت گفت: آقای اتمر باید می آمد نحوه برخورد خود و مشاوره و مسایلی که مربوط به مشاورت ایشان می شد را پاسخ می داد. ولی وی بجای اینکه از کارهایش یک گزارش ارایه دهد از وضعیتی که درون کشور وجود دارد گزارش داده است.

وی افزود: بخشی از سخنان اتمر مربوط به نهادهای داخلی افغانستان بود، جدای اینکه ما در چه موقعیتی در گروه های تروریستی در افغانستان قرار داریم وی از مشکلات و نقص هایی که درون نهادهای امنیتی افغانستان بود سخن گفته است.

حسینی گفت: سوال اینجا است که اشرف غنی می آید و می گوید فساد وجود دارد. معاون رییس جمهور می آید و می گوید که فساد وجود دارد. اتمر می گوید که فساد وجود دارد. با این فساد چه کسی باید مبارزه کند؟ غیر از این است که اینها باید خود مبارزه می کردند و خود مسوول این اوضاع هستند؟ این حکومتیان هستند که پاسخگوی این اوضاع ناامن باشند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حنیف اتمر
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   حنیف اتمر نمیتواند که همه راز های امنیتی کشور را به دو سه نفر دزد و راهزن و جاسوسان اجنبی مانند حسینی بدهد از همین انتقاد انها معلوم میشود که از جمله احمق ها است

>>>   کرم ها در منجل آب زندگی میکنند.
وقتی آفتاب بتابد و منجلاب بخشکد کرم ها میمیرند.
پس هیچ فاسدی در برچیدن بستر فساد کمکی نخواهد کرد.
از این مغز های متفکر و از این تفکر های طالبانی توقع بهتر از این نباید داشت.

>>>   از اشرف غنی گرفته تا حنیف اتمر و معاون ریس جمهور و استنکزی و خپلواک ودیگر اراکین بلند پایه دولت خود در فساد غرق هستند اما در هر نشست شان و پیلم شان از فساد در ارگان های دولتی حرف و حدیثی دارند در حالیکه منبع فساد در داخل ارگ و کلان رتبه های دولت است این گپ های شان که نام از مبارزه جدی میزند همه اش عوام فریبی است و بس .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است