حمله طالبان برای تصرف جیغتو دفع شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140145 منبع: پرینت

حمله تهاجمی طالبان برای تصرف ولسوالی جیغتو ولایت میدان وردک شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) ، سخنگوی فرماندهی پولیس میدان وردک گفته است که شب دوشنبه 24 میزان 96، یک مهاجم انتحاری طالبان سوار بر یک موتر مملو از مواد انفجاری، خود را در نزدیکی مقر ولسوالی جیغتو منفجر کرد و پس از این انفجار گروه طالبان به ولسوالی حمله کردند.

بگفته امینی، طالبان پس از متحمل شدن تلفات ناچار به عقب نشینی شدند.

گفتنی است که همزمان با این حمله، طالبان حملات دیگر خود را در سایر ولایت های فراه و غزنی که به سقوط ولسوالی های شیب کوه و اندرانجامید راه اندازی کردند و صبح امروز سه شنبه 25 میزان 96 نیز در یک حمله انتحاری موتر مملو از مواد انفجاری خود را در نزدیکی ساختمان فرماندهی پولیس پکتیا منفجر کردند و درگیری ها را آغاز کردند.

دور جدید از سری عملیات های بهاری طالبان درحالی شدت می گیرد که دور جدید گفتگوهای صلح پس از دو سال در مسقط پایتخت عمان در حال برگزاری است.

حوادث دو روز اخیر بیانگر این است که به صلح نشاندن این گروه کاری عبس است و گفتگوهای صلح راهی بی فایده.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله طالبان
جیغتو
نظرات بینندگان:

>>>   این دولت بی شرم هر باریکه سر مذاکره صلح با طالبان را راه اندازی میکند و نماینده پاکستان در جلسه به نیابت از طالبان حضور پیدا میکند چنین حملات انتحاری و انفجاری طالبان و شسکه حقانی شدت میگیرد اما با انهم اراکین بی شرم بخصوص ارگ نشینانب ازهم بدون چنین حملات جنایتکاران ترورستان طالبان که منجر بقتل ده نفر و زخمی شدن دها دیگر اعم از نظامی وملکی گردیده تقاضای مذاکره اوردن صلح را بجانب ترورستان خون اشام طالبان بلند میکنند وبا این صدا های شان روحیه سربازان ومنسوبین نظامی را ضعیف میکنند چرا بجای ندای صلح بجانب ترورستان طالبان و شبکه حقانی از فشار نظامی کار گرفته نمیشود و اراده یی وجود ندارد سوالی است که باید ارگ نشینان باید پاسخ دهند .

>>>   واقعا: دور جدید از سری عملیات های بهاری طالبان ؟؟؟؟
فعلا که فصل خزان است و در آستنانه زمستان در این کشور هیچ چیزی در جای خود نیست. گزارش گران نیز در فصل خزان دور جدید عملیات بهاری را گزارش می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است