فرمانده پولیس پکتیا در حمله انتحاری جان باخت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140146 منبع: پرینت

فرمانده پولیس پکتیا در حملات انتحاری طالبان بر مقر فرماندهی پولیس جان باخت.

سرپرست سخنگوی وزارت داخله در صفحه اش نوشت که توریالی ابدیانی، فرمانده پولیس ولایت پکتیا در حملات انتحاری طالبان در گردیز جان باخته است.

مقام های امنیتی گردیز اعلام کردند که در حملات انتحاری امروز صبح (سه شنبه 25 میزان 96) طالبان در شهر گردیز، 20 تن بشمول ابدیانی جان باختند و بیش از 70 تن دیگر زخمی شده اند.

گفتنی است که پس از حملات انتحاری که با موترهای لاری و هاموی مملو از مواد منفجره صورت گرفته بود، چند مهاجم وارد مرکز تعلیمی پولیس شده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

طلوع نوشت که شاهدان عینی شمار جان باختگان را 40 تن گفته اند و غیرنظامیانی که برای دریافت پاسپورت نیز به آمده بودند نیز شامل قربانیان هستند.
طالبان با پخش خبرنامه مسوولیت این حمله را به عهده گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پکتیا
حملات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این ع وغ باشد شاید همه همو طنا ن ما کشته شود زیرا در طول سه سا ل ع وغ ده وزیر را سرپرست سا خته و به مجلس معرفی نمی کند شما فکر کنید مهندس را اورده وزیر داخله سا خته است من خداوراستی که از ایم ملک بی زار هستم

>>>   تشکر از اعلامیه وزارت داخله که زحمت کشیدن مردم را اگاه ساختن.فقط چیزیکه قابل توجه بود عدم یاداوری شان از ان حرف های قدیمی شان مانند : هراس افگنان را به پنجه ای قانون می سپاریم.ومنصب های مشاوران امنیت جاسوسی بیگانه تا وقتیکه پسر هایشان جایشان را میگرد مستحکم خواهدشد.وریس جمهوری کوچی تا بتواند بی بندوباری زیادی را در افغانستان انجام دهد تاکی همبرگر فروش دوباره منصب ریاست جمهوری ظالمستان را بدست بگیرد.تا که بتواند چند دانه همبرگر فروشی جدیدی را در شهر دبی باز کند تابتواند چند دانه برادران انتحاریش مشغول همبرگر فروشی بانند.
فرصت دیگری، شاید اجل کدام تاجیک یا اوزبک دیگری در تاو لنگی یکی از آن قت بخورد ومنتظر یک جلسه ای صلح باشد، تاکه خود را بطرف جنت ودوزخ برساند....
عجیب جنرال های یکه هیج غیرت در بدنشان باقی نبانده، تاکه این کوچی را گوشمال کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است