رییس جمهور تدارکات 10 قرارداد را منظور کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۷/۲۵ کد خبر: 140147 منبع: پرینت

جلسه کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رییس جمهور، 10 قرارداد زیربنایی و خدماتی را به ارزش 4.3 میلیارد افغانی منظور کرد.

این جلسه شام روز دوشنبه 24 میزان 96 کمیسیون تدارکات ملی در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد و پروژه های، پاک‌کاری دریای کابل از مسجد خاتم النبیین الی پل سوخته، لین انتقالیkw ۵۰۰ از ولایت شبرغان الی دشت الوان پل خمری ولایت بغلان، اعمار 17 کیلومتر سرک اسفالت و کانکریت با ساختمان‌های آب‌رو به شمول هشت متر پل آهن کانکریتی شرق گذره ولایت هرات، فعال‌سازی شفاخانه‌های ولایتی گردیز پکتیا و خیرکوت ولایت پکتیکا از جمله این قراردادهای منظور شده است.

شایان ذکر است که در این جلسه، پیشنهاد اعطای قرارداد سه پروژۀ اعمار و بازسازی سرک دوربابا الی غنی‌خیل ولایت ننگرهار، اعمار تعمیر اداری آسان‌خدمت اعاده و قرارداد پروژۀ تدارکات لوازم تکنالوژی معلوماتی مورد ضرورت وزارت مالیه رد گردید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون تدارکات
قراردادها
نظرات بینندگان:

>>>   در کالینه بعدی به خاطر داشتن تجربه کافی در امور تدارکات به صفت مسوول فلتر تدارکات ملی تعین شد.
منظور است

>>>   ساختمان تعمیر جدید قوماندانی امنیه پکتبا باد ات نرود.
من برایت یک پیشنهاد دارم:
چون اکثراً حملات انتحاری بالای ساختمان های امنیتی دولتی صورت میگیرد،بنأ تمام ساختمان های امنیتی باید از طریق یک شرکت بیمه،چه داخلی باشد و یا خارجی،بیمه شود.که اقلاً مصارف بازسازی آنها از بودجه دولتی خلاص شود و به شرکت های بیمه تعلق بگیرد.
تا جایی که من میبینم،هیچکدام از ساختمان های امنیتی ار خطر حملات انتحاری در امان نبستند.
همچنان سربازانی که به جبهه جنگ میروند و حیات شان در خطر است،نیز باید خود را بیمه جانی کنند که در صورت کشته شدن شان از بیمه برای وارثین شان پول بپردازند.
در افغانستان کلتور بیمه هیچ وجود ندارد،در حالی که در بعضی کشور های دیگر حتی حوص آب بازی و شنا داخل حویلی شان را نیز در مقابل سرقت بیمه میکنند،که اگر دزدی آن را بدزدد،پولش را از بیمه بگیرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است