نشست بعد از فاجعه داکتر عبدالله با مقام های پکتیا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۶/۷/۲۶ کد خبر: 140168 منبع: پرینت

پس از حملات انتحاری خونین در مقر فرماندهی پولیس ولایت پکتیا، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی به این ولایت رفته و با مقام های امنیتی و دفاعی در قول اردوی 203 تندر تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالله در جلسه با مقام های امنیتی و دفاعی پکتیا گفته است که راه مردم ما راه حق و عدالت است و راه دشمنان، راه باطل قتل و کشتار مردم. ما در این نبرد نور و تاریکی پیروز می شویم.

بگفته رییس اجرایی،طالبان در مقابل ضربات کوبنده زمینی و هوایی منسوبان قوای مسلح در حال عقب نشینی و فرار قرار دارند و برای جبران شکست در جنگ به حملات بزدلانه تروریستی رو می آروند.

اظهارات این رهبر حکومت درحالی است که همین اقدامات بزدلانه دشمن توانست در عرض چند ساعت از روز سه شنبه 25 میزان 96، نزدیک به 300 سرباز این منطقه را به خاک و خون بکشاند. بکار بردن حیله و ترفند برای هدف کشتار و وحشت از سوی دشمن امری طبیعی است اما باتوجه به اینکه این حوادث ناگوار در مقر فرماندهی های پولیس، پاسگاه های امنیتی و مکان های نظامی اینچنینی رخ داده است، چرا با توجه به سابقه دار بودن این تاکتیک دشمن، موترهای هراس افکنان باید تا مقر فرماندهی برسند و غافلگیری های جبرای ناپذیر رخ بدهد!

عبدالله پیش از این نیز پس از رخ دادن فجایع این چنینی به ولایت های مختلف سفر کرده و تشکیل جلسه داده بود اما روشن است که این سفرها با توجه به شدت گرفتن دور جدید عملیات های منصوری طالبان در چند هفته اخیر، باید قبل فاجعه صورت می گرفت نه بعد از آن. چرا که سفر بعد از واقعه بیشتر جنبه نمایشی دارد تا از دست هایی که به سمت ناکارآمدی حکومت بلند می شود بکاهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات پکتیا
داکتر عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است که ما ریاست امنیت ملی داریم هرحادثه را پیش از وقوع کشف وخنثی میکند مردم آرام مکصروف زندگی شان هستند به این تعداد پنجصد ریاست که درتشکیل خود دارد وبدجه دالری امریکائی که مصر فمیکند می ارزد

>>>   این دشمنان زبون افغانستان از شانزده سال بدینسو توان مقاومت در برابر نیرو های شجاع مسلح کشور را ندارند و بطور دزدانه ولایات و ولسوالی ها را تسخیر میکنند و قتل و کشتار میکنند و چور و چپاول میکنند و بعدآ نیرو های امنیتی شجاع کشور مان آنها را دوباره با دادن یک تعداد تلفات و زخمی ها از نزد شان میگیرند و بعدأ به حملات انتحاری روی می آورند و نیرو های شجاع امنیتی کشور مان یک تعداد شان تلف میشوند و یک تعداد باقیمانده ساحه را از اجساد و خون و کثافات و تخریبات پاک میکنند.
من به شما اطمینان میدهم که این نیرو های امنیتی شجاع کشور مان توان این را دارند که ده ها و صد ها سال به همینطور ادامه بدهند.
اگر دشمنان ما فکر میکنند که ما عقب نشینی میکنیم، به گفته وزیر صاحب دفاع سابق جناب محترم بسم الله محمدی،(مگرم ما را کور خوانده باشند).

>>>   ع و غ وظایف را تقسیم کرده اند .
یکی به فاتحه میرود و دیگری جنازه بر دوش میکشد تا هردو از پا درافتند ودیگران همان کنند که اینها مبکنند.

>>>   از یک آدم ک..ی بیش از این نمیتوان توقع داشت.

>>>   قدم نا مبمون عبدالله به بكتيا قبل از حادثه بكتيا ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است