حضور یک فرد مسلح در دانشگاه هاوارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۶/۷/۲۶ کد خبر: 140176 منبع: پرینت

وین فردریک، رییس دانشگاه هاوارد، در پیامی توییتری نوشت نیروهای پولیس در حال حاضر در محوطه دانشگاه حضور دارند. او از دانشجویان و کارمندان خواست تا اطلاع ثانوی در مکان‌هایی که حضور دارند پناه بگیرند.

صفحه توییتر دانشگاه هاوارد نیز با تأیید گزارش‌ها درباره دریافت هشدارهایی مبنی بر حضور یک فرد مسلح در محوطه این دانشگاه، نوشت مسوولان دانشگاه با جدی گرفتن این هشدارها، پلیس را در جریان قرار دادند.

در توییت دیگری از دانشگاه هاوارد آمده است به سبب اینکه حفظ جان دانشجویان و کارمندان در اولویت نخست مسوولان این دانشگاه قرار دارد، ساختمان مدیریت تخلیه شده است.

روزنامه دانشجویی «هیل‌تاپ» متعلق به دانشگاه هاوارد در توییتی با تأیید گزارش‌ها درباره حضور یک فرد مسلح و محاصره ساختمان این دانشگاه توسط پولیس از تخلیه بخشی از دانشگاه و مسدود شدن یکی از خیابان‌های اطراف این دانشگاه خبر داد.

پولیس واشنگتن نیز با تأیید دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور یک فرد مسلح در محوطه دانشگاه هاوارد، از اعزام نیروهای پولیس به این دانشگاه خبر داد. در توییت پولیس واشنگتن آمده است تاکنون صحت این گزارش‌ها تأیید نشده است و حضور پولیس در محوطه این دانشگاه جنبه پیشگیرانه دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانشگاه هاوارد
واشنگتن
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است