اینجا همه جا بوی مرگ می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۷/۲۶ کد خبر: 140193 منبع: پرینت

در پکتیا نزدیک به دو صد نفر کشته و زخمی شدند در غزنی هم انفجار شد و تعدادی کشته و زخمی شدند چند بمب دستی هم در مرکز شهر یعنی ده افغانان پرتاب کردند نمیدانم فردا چه می شود؟

امیدوارم کسی کشته نشود کسی دستش و یا پایش را از دست ندهد آرزو دارم فردا و فرداها همه نفس بکشند و زندگی کنند. نمی دانم نتیجه امضا پیمان امنیتی ما با امریکا چی شد؟ آب شد و رفت زیر زمین یا دود شد و رفت روی آسمان؟ کسانی که موقع امضا کردن شده بودند جنتلمن های زمانه و جیمزباندهای همه جانبه حالا کجاستند تا جواب این همه کشته ها را بدهند.

به ما گفتند حکمتیار بیاید همه چیزحل می شود و افغانستان گل و گلزار می شود اما ما گل ها را دیدیم که به گردن حکمتیار انداخته شد و او را داخل قصری در دارلامان جای دادند تا هر چه دل تنگش می خواهد بگوید ما همراضی شدیم تا شاید او هم چون سایر رهبران زیر سایه تجمل و دالر و معیشت کیف دنیا را کند اما هنوز هم دیدیم از ختم کشتن ها خبری نیست. این جا همه جا بوی مرگ می دهد، راحت کشته می شویم، راحت سر بریده می شویم دشمن هنوز تعریف نشده است.

نمی دانیم باید برادر بگوییم یا دشمن ولی هر چه هست به صورت پیدا و پنهانی ده برابر سربازان ما از آن سوی مرزها حمایت می شوند در داخل هم در اوج بیخیالی مقامات فرزندان مردم دسته دسته به سوی مرگ می روند و این برادران دشمن چقدر راحت می کشند بدون نگرانی، کسانی که مثلا برای اسلام می جنگند، با خوشحالی زیاد و با گلوهای دریده شده از نعره الله اکبر با دالرهای آمریکایی و روبل های روسی به خلافت اسلامی خیال پردازی می کنند و آدم می کشند ما را می کشند تا از ورای منابر خلیفه البغدادی و جنبش های سفارشی دهشت افکن به میدان جنگ در آسیای مرکزی بیندیشند.
چه پارادوکس زیبایی ...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   غم نخورید ما هم استخبارات داریم همه وقایع را از پیش کشف وخنثی میکند بهمین سبب ایجاد وتشکیل شده است

>>>   خوب ميشويم از دست خود مردم است زنده باد دشمنان افغانستان هر كسي است وهر كشوري است زنده باد هرچيقدر ما مردم احمق ولوده را بكشد كم است

>>>   آزادی AZADI
فقط در یک روز
انفجار پکتیا 41 تن شهید 158 نفر مجروح
انفجار غزنی 30 تن شهید 55 نفر مجروح
انفجار ولسوالی جغتو میدان وردک 2 تن شهید 2 نفر مجروح
انفجار جلال آباد 1 تن شهید 2 نفر مجروح
انفجار پل باغ عمومی کابل 1 تن شهید 2 نفر مجروح
انفجاردر 4 راهی منار ترینکوت 10 نفر مجروح بجا گذاشت.

>>>   ریاست امنیت مـلی میگوید ما یکسال پیش ازین حادثه خبرداشتیم !!!

>>>   خوب ميشويم از دست خود مردم است زنده باد دشمنان افغانستان هر كسي است وهر كشوري است زنده باد هرچيقدر ما مردم احمق ولوده را بكشد كم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است