بازی های عجیب غرب، در پس پرده سیاست کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۷/۲۷ کد خبر: 140229 منبع: پرینت

افغانستان فشارهای جهانی را از روی شانه پاکستان برمی دارد. از این حالت به این نتیجه می رسیم که بازی های بسیار عجیب در پس پرده این نشست ها جریان دارد که پشت سر آن غرب می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نظری پریانی، روزنامه نگار، در برنامه «حاشیه خبر» گفت: اصلا اراده ای برای ایجاد صلح از جانب سیاستمداران افغانستان وجود ندارد. بسیاری از سیاستمدارها که به قدرت چشم دوختند و بسیاری از سیاستمدارهایی که در اینجا سیاست می کنند در جنگ هستند. این وضعیت بدی است که متاسفانه ما داریم. اما گامی که برداشته می شود همه چیز در ریاست جمهوری متمرکز شده است. نه شورای عالی صلحی وجود دارد و نه اداره دیگری. همه چیز در ریاست جمهوری است. اینها متاسفانه با بحث جنگ و صلح در افغانستان بازی می کنند. اینها همیشه قبل از اینکه لحاظ منافع افغانستان را کنند، لحاظ منافع پاکستان را می کنند.

وی افزود: اگر قصه اینطور نباشد شما می بینید که از یک طرف غرب می آید و بر پاکستان فشار وارد می کند و در راهبرد نظامی آمریکا پاکستان ملامت قرار می گیرد. در این مرحله افغانستان می خیزد و به پاکستان سفر می کند و با مقام های پاکستانی دیدار می کند و می گوید که ما دیگر به گذشته برنمی گردیم و همه چیزمان رو به آینده است. اما با این حالت اینها فشارهای جهانی را از روی شانه پاکستان برمی دارند. از این حالت به این نتیجه می رسیم که بازی های بسیار عجیب در پس پرده این نشست ها جریان دارد که پشت سر آن غرب می باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غرب
بازی سیاسی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است