تروریسم نگران کننده ترین مساله برای آلمانی ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۷/۲۷ کد خبر: 140235 منبع: پرینت

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تروریسم همچنان یکی از بزرگترین نگرانی‌های بسیاری از شهروندان آلمانی بوده و در اولویت دغدغه‌های آنها قرار دارد.

به گزارش روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، بر اساس جدیدترین نظرسنجی که به سفارش مجله "چریسمون" و توسط موسسه امنید انجام شده است ترس و نگرانی شهروندان آلمانی از تروریسم بیشتر از نگرانی درباره دگرگونی آب و هوا است.

بر این اساس، حدود 26 درصد شهروندان آلمانی بیشترین ترس را در اینباره دارند که تروریسم با انگیزه مذهبی بتواند جامعه آنها را نابود کند. این مساله که گرم شدن کوریا زمین می تواند تمام سطح این کوریا خاکی را برای انسان ها غیر قابل سکونت کند تنها برای 20 درصد شهروندان آلمانی بیشترین نگرانی را ایجاد می کند.

موسسه امنید در ماه آگوست از 1010 شهروند آلمانی سوال کرده است که چه سناریوهایی در آینده بیشترین نگرانی را برای شما ایجاد می کند. حدود 19 درصد شهروندان پوپولیسم و ناسیونالیسم و عواقب آن را نگران کننده دانستند.

اینکه همه مردم آلمان دچار فقر شوند برای 15 درصد شهروندان آلمانی بیشترین نگرانی را ایجاد می کند. 10 درصد شهروندان نیز در اینباره که انسان هایی از فرهنگ بیگانه در آینده در آلمان اکثریت جمعیت را بسازند بیشترین نگرانی را داشتند. 3 درصد شهروندان نیز درباره دگرگونی دیجیتالی در یک دولت نظارتی بیشترین نگرانی را داشتند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
تروریسم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است