در حمله انتحاری میوند قندهار، 70 سرباز جان باختند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۶/۷/۲۷ کد خبر: 140236 منبع: پرینت

در اثر حمله انتحاری طالبان در ولسوالی میوند ولایت قندهار نزدیک به 70 سرباز ارتش کشته شدند.

منابع امنیتی تایید می کنند که شب چهارشنبه 26 میزان 96 بالای یک مرکز ارتش ملی در ساحه چشمه ولسوالی میوند دو حمله انتحاری توسط تانک های هاموی مملو از مواد انفجاری صورت گرفته است.

گفته می شود که در این حمله حدود 70 سرباز امنیتی جان باخته اند و پس از انفجارها نیز درگیری ها میان نیروهای امنیتی و مهاجمان صورت گرفته است.

گفتنی است که فرمانده پولیس قندهار این رویداد را تایید می کند اما درمورد تلفات آن چیزی نگفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
ولسوالی میوند
نظرات بینندگان:

>>>   انالله وانا الیه راجعون

>>>   به عبدالله بگویید فاتحه برود و به غنی بگویید که تابوتشان را بر شانه کند.یک تبریکی هم به شورای امنیت اتمر بفرستید که کارشان را خوب انجام دادند.
من و ملتم اینک فقط گریه میکنیم از بس ناتوان شدیم و از این دولت نا بکار نا امید.
لعنت خدا بر طالب و داعش و برادران و دوستدارانش باد .

>>>   اگر این ع وغ باشد انشالله که همه مردم ما کشته خو اهد شد

>>>   خدایا رحم کن برحال ما این دیگه چه جریان دارد خدایا , خدا بشرماند تمام سیاسیون که دخیل درامنیت افغانستان هستند وبی تفاوتی میکنند خدایا رحم کن برحال ما آمین
غوری

>>>   لعنت خدا ومردم بر ع و غ . این چه وضع است؟ واقعا تکان دهنده است، چه کسانی مسئول است؟ بی برنامگی وبی تدبیری نتیجه اش این میشود، یک ارتش قوی ازکشورمان، ونیروی نظامی بیش از 40 کشوربزرگ دنیا درمقابل چند تا طالب چتل ناکام مانده اند.
باکول

>>>   جنرال رازق ...... به طالبان درشهر کندهار خانه ونمره زمین توزیع میکند، کرزی بخاطر کمک به طالبان داممن ولادمیرپوتین را میگیرد، اشرف غنی واتمر پول امریکا وناتو رامی گیرد درپشت پرده طالبان را حمایت میکند! بلاخره مامردم ماندیم به خداتضرع میکنیم خداوند هم فکرمیکنم ازما قهراست.
ما بازهم به رجوع میکنیم که الهی اگرازما کدام سهوی رخ داده است به برکت خون شهیدان قوماندانی امنیه گردیز، ولسوالی اندر، جغتوی وردک وکمپ چشموی ولسوالی میوند کندهار ازما بگزر وقدرت را نصیب ماکن تا عدالت را دراین سرزمین جاری نمائیم.
بااحترام
امپراطوری خشم

>>>   پرسونل امنیت ناملی مصروف دزدی هستند

>>>   اگر مردم ما علیه این ع وغ و بادار بزرگ شا ن امریکا بر نخیزند افغاستا ن سوریه دوم می گردد او مردم این قدر بی امت نشوید علیه این دو ع وغ بر پا خیزید و از ارگ خارج نمایند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است