کوریای شمالی آمریکا را به حمله غیرقابل تصور تهدید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140288 منبع: پرینت

یک نهاد وابسته به دولت کوریای شمالی با انتشار بیانیه ای نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در آب های شبه جزیره کوریا را به انجام «حمله ای غیرقابل تصور» تهدید کرد.

در پی آغاز تمرینات مشترک نظامی 10 روزه دریایی میان کوریای جنوبی و آمریکا در غرب و شرق آب های شبه جزیره کوریا، یک نهاد وابسته به دولت کوریای شمالی با انتشار بیانیه ای نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در آب های شبه جزیره را به انجام «حمله ای غیرقابل» تصور تهدید کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی «کمیته اقدام ضروری علیه تمرینات جنگی هسته ای کوریای (شمالی) آمده است: آمریکا باید انتظار حمله ای غیرقابل تصور در زمانی غیرقابل باور را داشته باشد.

سخنگوی این کمیته با قرائت این بیانیه در تلویزیون دولتی کوریای شمالی هشدار داد که وضعیت شبه جزیره کوریا وارد «فازی غیرقابل پیش بینی» شده و تاکید کرد: آمریکا و کوریای جنوبی در حال تهدید موجودیت و پیشرفت ملت کوریا هستند.

وی افزود: اکنون دشمنان اعلام کرده اند که این تمرین نظامی نشانگر (جلوه ای از) حمله ای واقعی علیه کوریای شمالی خواهد بود، آنها باید بدانند که کوریای (شمالی) سخت ترین اقدامات متقابل را در نظر گرفته و کاملا برای انجام چنان حمله ای آماده شده که با یک ضربه همه چیز را دود خواهد کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
کوریای شمالی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است