به روشنفکران پشتون؛ یا با ملت یا با تروریستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140294 منبع: پرینت

به روشنفکران، ملی گرایان واقعی، علمای واقع نگر جامعه پشتون؛

باوجود که برای تان ثابت شده که تروریستان که همه شان از جامعه شما هستند، با مسجد سوزی شان به هیچ چه باورمند نیستند، تروریستان که ادعای نمایندگی از جامعه شما دارند نه به دین و مذهب باورمند هستند نه به ناموس و فرزندان تان.

پس شما باید سکوت تان را بشکنید و در مقابل جنایات این گروه های وحشی با صدور اعلامیه های رسمی واکنش نشان بدهید که آنها مزدوران کشور های منطقه و غرب هستند و ترد شدگان جامعه پشتون هستند و شما با بقیه ملت در مقابل آنها قرار دارید.

در غیر اینصورت و در صورت ادامه سکوت تان، سکوت تان را به معنی رضایت جنایت گروه های تروریستی دانسته و جامعه پشتون بعنوان یکی از حامیان گروه های تروریستی بحساب خواهد آمد.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتون
سکوت
نظرات بینندگان:

>>>     مردم هزاره بیدار شوید
تنها راه مبارزه است مرگ باعزت به زندگی با ذلت است .
در این کشور قانون گرایی وملی گرایی جواب نمیدهد.
در این کشور هرچه وطن فروش تر ،اصیل تر،
وهرچه لوچک تر ،عزتمند تر میشوید.
تعجب نکنید :ببینید اوغان کوچی ومهاجر که وطن فروشی اش تاریخ این کشور را سیاه ساخته وهنوز برای نوکری اجنبی ها کشور واقصاد ومردم این کشور را نیست ونابود ساخته اکنون داعیه مالکیت دارد واقوام دیگر را مهاجر میخواند .
شما دیدید حرکت های مدنی پاسخی جزء انفجار وانتحار نداشت و ملی گرایی جزء تبعیض وفقر حاصلی ندارد .
همه باهم باید برای احقاق حق خود همچون برادران تاجیک خود سلاح بگیریم ومانند برادران ازبک خود به یک یا چند کشور خارجی روابط راهبردی برقرار کنیم
باور کنید در این کشور ملی گرایی وقانون مندی جواب نمیدهد

>>>   پشتونها این کشور را در بیش از دوصد سال اخیر قبضه کرده و ویران کرده روان استند، شما از دودهه حرف می زنید، به زعم شما قبل ازدوسه دهه اخیر اوغانستان گل وگلزار بود، شورای نظاری ها و وحزب وحدتی ها تروریست وانتحاری ندارند، درمجموع اقوام غیرپشتون ، انتحاری و تروریست ندارند وتمدن ستیز نیستند.

>>>   مگر از برکت جاسوسی شما به این مقام منزلت. صاحب خانه نشده اید.
وگر نه شما قبایل گمشده. کوهای سلیمان. کجا و سرزمین خراسان پاک کجا ؟
جاسوس پدران شما است که وطن را به انگلیس . روس. پاکستان. حال به صد کشور فروختید ...

>>>   با این سیاست های « افغانی » شان ، افغانستان و مردم افغانستان را تباه کردند ولی هنوزهم هیچ درسی نگرفتند.

>>>   کشورما در طول حکمرانی پشتونها، هرچه بی آبروی وتخلف وبی لیاقتی وکارغیر انسانی تصورکنی هست. کدام نماد تمدن وجود دارد که ما ازآن یادکنیم، تنها نماد ضد تمدنی هرجه تصورکنید وجود دارد.

>>>   هموطن!
ایا این تروریستان ما از دست همان وندبازان غارتګران و وطنفروشان شمالی که وطن را به امید تاجکوستان بزرګیکه هیچ تاریخ ندارد ګو در ګو کردند ،نګریخته اند؟ بلی این همان تروریستان اند که از دست دزدیهای شما رفته اند!ولی بیغم باشید که جزای اعمالتان برایتان میرسند!!!!!!!!!!!!!۱ اګر ما هم با ایشان بپیوندیم!!! دختران شهر دوشنبه هم در پشاور فروخته خواهندشد!!!!!!!!! ای تاجکان بی تاریخ!
لطفا از رویاهای تاجکستانبزرګ که ګاهی هم نبود از سر دور و مال بیتالمال را بیاورید!

>>>   به روشنفكران تاجيك لطفا بيدار شويد اينقدر پشت تاجيكستان را نگيريد به روشنفكران هزاره لطفا بيدار شويد ايقدر چاپلسي ايران را نكنيد به روشن فكران ترك تبار لطفا بيدار شويد بيايد به تمام اقوام بگويد كه سر خود را به گريبان خود بكنند تنها يك قوم را نگويد ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است