پیام‌ جنرال دوستم در پیوند به حملات غور و کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140305 منبع: پرینت

پیام‌الحاج استر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری به مناسبت شهادت ده ها تن از نمازگزاران در ولایتهای غور و کابل

هموطنان گرانقدر و با دیانت!
خبر دردناک و تکانده‌ حمله تروریست های طالب_ داعش به مساجدی در ولایت های غور و کابل سبب تاثر و اندوه بی پایان من گردید.
شهادت بیش از پنجاه تن نمازگزار که برای اجرای عبادات شان در مساجد گرد هم‌آمده بودند، رخداد غم اندودیست که وجدان هر انسانی را تکان میدهد:
انالله و انا الیه راجعون

من ضمن اینکه این جنایات هولناک علیه بشریت را که در آن زنان، مردان و کودکان معصوم و بیگناه کشته می شوند با شدید ترین الفاظ تقبیح می کنم، از خداوند بزرگ برای شهدا بهشت برین آرزو می کنم.

همچنان از خداوند بخشاینده و مهربان با دست دعا می طلبم تا برای همه خانواده های شهدای این رویداد های خونین تروریستی در غور و کابل، صبر جمیل عنایت فرماید.

طالبان و داعشیان گروهک های تروریستی و دهشت افگن هستند که با استشاره‌ی بیگانگان در سرزمین خویش سیل های خون راه اندازی می کنند و مردم مظلوم خود را به شهادت می رسانند.

من باورمند هستم که در پشت این رویداد های تروریستی دست سازمانهای استخباراتی در منطقه دخیل است و تروریست ها در این راستا از آنان دستور می گیرند و آن را عملی می کنند.

تکرار اینگونه اعمال دهشت افگنانه در مساجد نشانه‌ی آن است که نهاد های مسوول در این زمینه به وظایف شان بخوبی عمل نمی کنند که امیدوارم به این مساله توجه جدی صورت بگیرد.

یکبار دیگر مراتب تسلیت و غمشریکی خویش را برای همه خانواده های شهدا ابراز نموده برای آرامش روح شهدا اتحاف دعا می کنم.

پرویز بشرمل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   اقای دوستم تو را که باتور میگفتند چرا ترسو شدی که بکشورت و وطیفه ات بر نمیگردی و با ترورستان طالبان برادران حامدکرزی و اشرفغنی احمدزی مقابله نمیکنی که پیام تسلیت و غم شریکی را از کشور ترکیه میدهید اینقدر ترسو و بزدل فکر نمیشدی بیا کسی جرعت کرده نمیتواند که بتو اسیب از جانب مسولین دولت برساند اگر ترسو و بزدل نیستی و واقعا باتور هستی و مردم دوست پس بیا بکشورت اشرف غنی و حنیف اتمر و معصوم استانکزی اصلا جرعت دست درازی را بطرف خودت نداشته وندارند .

>>>   با خواندن پیام جنرال دوستم یک متل عامیانه به یادم امد که میگویدپهلوان زنده خوش هست٫ جنرال دوستم ودکا ووسکی ات را زده برو از تو وبچه بیسواد ولاغری ات چیزی جور نمیشه.

>>>   حالا دوستم پیر شده توان چنگ وقدرت را تدراد میداند که پشتون ها چوب را به ک میکند ایشچی منتظر است که بیاید وحال دست بالای دارد هوش کنی نه آی که ترا مث از گردن میزند

>>>   آقای دوستم اگر واقعا مرد هستی بیا افغانستان و حق ات را بگیر!
قومت پشت سرت است و از که می ترسی. اشرف غنی در برابر تو مانند موش در برابر پیشک است چرا ترسیده ای و در کشور بیگانه پناه برده اید. الان که در افغانستان اشرف غنی بازار قوم گرایی را گرم کرده و اشرف غنی قوم خود را با تقویت داعش و طالب بر افغانستان مسلط می کند.

>>>   عین کارها رادرزمان گلیم جمی ات کردی برای آنها کی تسلیت بگوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است