هشدار آلمان از نسل‌ جدید داعشی‌ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140307 منبع: پرینت

سازمان اطلاعات داخلی آلمان روز پنجشنبه در خصوص شکل گیری نسل جدیدی از نیروهای داعش که از سوریه و عراق باز می گردند، هشدار داد.

سازمان اطلاعات داخلی آلمان افزوده است: 950 نفر از آلمان برای پیوستن به داعش به سوریه و عراق رفتند که حدود 20 درصد آنها زنان و 5 درصد نیز کودکان هستند.

هانس جورج ماسن مدیر سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفت: در حالی که گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق شکست می خورد، انتظار می رود که بسیاری از این زنان به همراه کودکانشان به آلمان بازگردند.

وی افزود: آلمان باید آماده مواجه با خطر گسترش افراطی گری میان کودکان باشد.

مدیر سازمان اطلاعات داخلی آلمان اضافه کرد: خطر از جانب کودکانی است که پس از زندگی با تروریست ها و کسب آموزش از آنها به آلمان بازگردند که این مساله ممکن است نسل جدیدی از تروریست ها را در اینجا به وجود آورد.

این در حالی است که قانون گذاران آلمانی پیش تر با افزایش هزینه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای جدید در آلمان موافقت کرده بودند.

پیشتر قانون جذب 3 هزار و 250 نیروی پولیس برای سال های آینده از کمیسیون بودجه پارلمان آلمان گذشته بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   جهادگرایانی که از المان به داعش پیوستند مانند ویروس غیر قابل درمان هستند .باید فقط سوزانده شوند .ناراحتم برای کودکانی که از این ....های سلفی بیگناه بجای ماندند.ولی همه باید از بین بروند تا از حملاتی تروریستی دیگری در المان جلوگیری گردد.اینها برای کل دنیا خطرناک هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است