نور: حکومت چطور حکومتداری را تفسیر می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140322 منبع: پرینت

مردم هر روز تاوان سیاست های ناکام حکومت را می پردازند.

استاد عطا محمد نور، والی بلخ در واکنش به حملات عصر روز جمعه 28 میزان 96 بر مساجد کابل و غور حکومت را به ناکامی در تامین امنیت متهم کرده و گفته است که مردم هر روز باید تاوان سیاست های ناکام برخی از نهادهای حکومت را بپردازند.

نور گفته است که وقتی مدیران حکومت از تامین امنیت مساجد و عبادتگاه ها هم عاجز هستند، نمی دانم مفهوم حکومتداری چگونه باید تفسیر شود. بدون تغییر و ‌بازنگری راهبردهای امنیتی و آوردن اصلاحات لازم و مسلکی بدور از تعلقات، مردم هر روز تاوان سیاست های ناکام برخی نهاد های حکومت را می پردازند.

گفتنی است که وزارت امور داخله انتحاری بودن حمله بر مسجد امام زمان در منطقه دشت برچی کابل را تایید کرده است و تعداد کشته های رویداد را 39 تن و زخمی ها را 45 تن اعلام کرده است.

دراین حادثه یکی از مهاجمان انتحاری خود را در میان نمازگزاران منفجر کرده و سپس مهاجمان دیگر شروع به تیراندازی به نمازگزاران کرده اند. گفته می شود که یکی از مهاجمان نیز از ساحه فرار کرد است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
حملات به مساجد
نظرات بینندگان:

>>>   چپ کن که، کدام کس ازحمله انتحاری قول اردوی شاهین مزار و دیگر حملات انتحاری مزار یاد آوری نکند که بینی ما بریده نشود.

>>>   قابل ذکراست که اشرف غنی جان وعبدالله جان درتعین اشخاص ضعیف وبی کفایت هیچ تقصیرندارد زیرا هرگاه اشخاص مسلکی لایق وبافهم را درپوست های مهم دولتی خاصتاً درراس وزارت خانه هابگمارند درانصورت بادارجان شان یعنی امریکا ناراض وبالای شان قهرخواهند شد
فرید ازخیرخانه مینه

>>>   دیگر مردم با دیانت مسلمان ما بالای حکومت بنام وحدت ملی غنی کوچی زی و عبداالله زمریال
از بابت عدم ا کارایی رفاه و امنیت اعتماد ندارند با یک هما هنگی گسترده باهم یکجا شویم در اخیر با قدرت عام و تام پیش بسوی تغییر
نظام متمرکز میرویم. مدریت ضعیف غنی عبدالله مردم ما را به خون خاک کشاندن واین انفجار نه اول است نه آخیر وکسی تضمین آینده را هم کرده نمی تواند ما مردم افغانستان نباید منتظر این باشیم باید هر شهروند این کشور در مقابل بی عدالتی رهبری حکومت بنام وحدت ملی صدای خود را بلند کند وبه حیث انسان از حقوق خود دفاع کنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است