سران گروه های ترویستی اعدام شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140328 منبع: پرینت

با دشمنان مردم عمل مقابل به مثل انجام دهید.

اعضای رهبری جنبش رستاخیز در یک نشست خبری در واکنش به حملات خونین هفته اخیر در کشور خواستند تا پرونده های زندانیان سران طالب در کشور نهایی و در یک عمل تلافی جویانه سران آنها و دیگر گروه های تروریستی اعدام شوند.

اعضای این جنبش مسوولان ارشد امنیتی و رهبران حکومت را به بی کفایتی متهم می کنند و می گویند که آنها هیچ استراتژی برای سرکوب لانه های تروریستان ندارند.

برنا صالحی، عضو رهبری این جنبش می گوید که دولت و رهبران حکومت وحدت ملی با ذهن و روان مردم بازی می کنند و اراده ای برای تامین امنیت ندارند. بسیاری در حکومت افغانستان هستند که از ناامنی ها سود می برند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رستاخیز تغییر
وضعیت امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   تا وقتیکه حامیان تروریستهای زندانی از اشرفغنی ،اتمر ،استانکزی ، گل بیدین که چند ماهی است شریک پروپاقرص شان شده است و دیگر لړو بړ خواهان که در قدرت و اداره افغانستان در داخل نظام به کثرت وجود دارند و همچنان برادر ناتنی جان برابر شان حامد کرزی { چپن گل قره قل خان} در خارج نظام باشند هیچ شخصی جرئت آن را ندارد که حتی یک تار موی زندانی های تروریست قوم شان از بدن شان بکند کجا رسد به اعدام کردن شان که محال است و خیال زمین تا آسمان فاصله دارد. این یک واقعیت انکار ناپزیر است هر کس قبول میکند یا رد البته مربوط بوجدان خودش است .
م.ی احمدی

>>>   بار ها مردم خواهان اعدام انعده از ترورستان قاتلین مردم ما که بحکم شرعی محکمه دولتی حکم اعدام شان نهایی گردیده ولست نام انها روی میز کار شخص ریس جمهور است اما ریس جمهور قبلی حامدکرزی و ریس جمهور فعلی اشرف غنی احمد زی گوش شانرا کر انداخته تطبیق ان حکم های شرعی را اجرا نکرده و نان خور اضعافی را بالای خزانه ملت تحمیل کرده اند این خو.د میرساند که در گذشته و هم اکنون اراده از انتقام خون مردم در ارگ نشینان وجود ندارد همه حرف های شان که میگویند خون شهدا و مجروحین از ترورستان گرفته میشود کاملا فریب و دروغ است اگر از بین بردن ترورستان است پس چرا اعدام بالای ترورست انهم بحکم شرعی محاکم ثلاثه تطبیق نمیگردد .

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید زنده بانید این غنی طاب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از بین ببرید یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی اش حمله کنید.

>>>   چیزیکه نامکمن است
کسیکه باید اعدام شود در یکی از اتاق های مجلل فصر خواب است و در معیشت است

>>>   در اسراییل یک قانون است که خانه های عاملان حملات تروریستی که فلسطینی ها هستند، توسط دولت تخریب میشود.
بنأ دولت افغانستان نیز باید درین مورد تصمیمی اتخاذ کند و از فامیل های اشخاص انتحاری چه در داخل افغانستان و چه در پاکستان باشند، مورد استجواب قرار گیرند و خانه هایشان تخریب شود، تا اشخاصی که با گرفتن پول و کمک به فامیل هایشان به حملات انتحاری دست میزنند، از ترس مورد استجواب قرار گرفتن فامیل شان، دست به چنین حملات نزنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است