نشست استجوابیه مقام های امنیتی سری شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140335 منبع: پرینت

مقام های ارشد امنیتی کشور در جلسه استجوابیه مجلس نمایندگان حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مجلس نمایندگان امروز شنبه 29 میزان 96 از طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع، ویس احمد برمک سرپرست وزارت داخله و معصوم استانکزی رییس عمومی امنیت ملی را از بهر حوادث امنیتی خونین در کشور توضیح خواست.

طارق شاه بهرامی پس از استماع سخنان نمایندگان از رییس جلسه خواست تا جلسه سری ادامه پیدا کند و از همین رو پخش زنده نشست علنی مجلس قطع شد.

حملات خونین و پی هم هفته ای گذشت و اهمال نهادهای امنیتی موضوع اصلی این جلسه است.

گفتنی است که تنها در حملات روز سه شنبه 25 میزان 96 در دو ولایت پکتیا و غزنی در کشور نزدیک به 300 تن کشته و زخمی شدند.آمار قربانیان در دیگر مناطق نیز بسیار بلند بوده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استجوابیه
مقام های امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   جواب که نداشت سری میکند

>>>   مقصر حوادث حملات خونین گروه مزدور ترورستان طالبان درولایات پکتیا و غزنی و مسجد امام زمان در شهر کابل سر پرست وزارت داخله و وسر پرست وزارت دفاع و ریس امنیت بی کفایت وخاین هستند وشرم و خجالت به اشرف غنی احمدزی است که ازین سه تن حمایت کرده و بی کفایتی ها و خیانت های شانرا که باعث قتل و خون ریزی و مجروحیت بصدها تن از مردمان کشور ما بواسطه حملات خونین ترورستان طالبان اله دست پاکستان در نظر نگرفته و هنوز هم از انها حمایت میکند و بخصوص از معصوم استانکزی که در سرپرستی وزارت دفاع و و وظیفه فعلی اش کاملا ناکام است فهمیده شده نمیتواند که چرا ریس جمهور جدا در حمایت ان قرار دارد در اکثر ولایات نسبت بی کفایتی مسولین امنیتی شخص ریس جمهور همه شانرا سبکدوش کرده مگر برخلاف کلانتر های انها را زیر بال خود نکهداشته است .

>>>   تا زکانیکه این بی مسلک ها باشد امنیت نی اید چرا غ به پارلمان وزیرهارا روان نمی کند بسیار غ وع به حق این مردم خاینت می کند

>>>   اگر غ وع واقعا انسان و دلسوز به ان کشور باشد
هر چه زودتر وزارت های امنتی را از سر پرستی دور نمو ده واضخاص بی طرف ومسلکی را انتخاب کند
در تمام ادرات دولتی بی بند باری و سر پرستی وجوددارد هچ کار وجود ندارد
هر مامور درغم معاش است رشوت وفساد به اوج

>>>   اگر این وطن غیرت و امت می داشت هر گزاین کار ها اجرا نمیشد در یک کشور خارچی یک روز یک سه نفر شا ن کشته شد وزیر داخله و وزیردفاع راسا استعفا دادن اما در وطن ما صد ها نفر کشته می شوند اما این بی غیرت ها تقبحع ویا در فا تحه شا ن می روند یک روز یک مرد پیدا نشد که همین ع وغ را در فا تحهاز بین ببرد تا پند برای دیگران شود

>>>   در جلسه سری مسؤلین امنیتی چنین بیان داشتند:
وکلای محترم! قسمی که شما میدانید دولت پاکستان شروع به ساخت دیوار امنیتی در سرحد کرده است.
این دیوارامنیتی نه تنها یک قسمت خاک ما را از افغانستان جدا میکند، بلکه زمینه کسب و کار و تجارت و قاچاق هموطنان ولایات های سرحدی ما را از آنها خواهد گرفت و آنها به گرسنگی مواجه خواهند شد.
بنأ این انفجارات را خود ما قصدآ انجام میدهیم که خشم مردم را برعلیه دولت پاکستان بر افروخته و دیوال سرحدی را چپه کرده، داخل خاک پاکستان شویم.
در آینده نزدیک حملات انتحاری بیشتری از نورستان گرفته تا کنر و لغمان و ننگرهار و پکتیا و پکتیکا و زابل و غزنی و هلمند و قندهار صورت خواهدگرفت و مردم به خشم خواهند آمد و به پاکستان حمله خواهیم کرد.
چیزی که اتباط به توازن قوای نظامی ما و پاکستان میگیرد، درین جای شک نیست که قوای ما به مراتب کمتر از قوای پاکستان است، اما ما در عقب خویش خدای خویش را داریمو همانطوری که خداوند بزرگ از داعیه برحق امام حسین در مقابل لشکر یزید دفاع کرد و لشکر یزید را تارو مار کرد، خداوند از داعیه برحق ما نیز دفاع کرده و لشکر پاکستان را تارو مار خواهد کرد.
همه نمایندگان پارلمان با کف زدن های متداوم، ازین ابراز نظر مسؤلین امنیتی ما ابراز سپاس کرده و موفقعیت مزید شان را خواهان شدند.

>>>   از برای خدا جه وقت این سر پرست ها از بین می رود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است