رییس جمهور از نابودی کدام گروه تروریستی می گوید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۶/۷/۲۹ کد خبر: 140338 منبع: پرینت

همین روز گذشته دو سه ساعت قبل از حادثه نسل کشی مسجد امام زمان اشرف غنی در مجلسی که در ارگ دایر کرده بود از نابودی گروه های دهشت افکن سخن گفت.

او ادعا کرد که گروه های تروریستی نابود شده اند و با لهجه مخصوص خود که همان چیخ زدن و حلقوم دریدن است ادعا کرد که دشمن شکست خورده است و توان مقابله با او را ندارد.

اشرف غنی از نابودی کدام دشمن حرف می زند؟ او کدام گروه ها را نابود شده فکر می کند؟ اگر طالب را دشمن می داند که متاسفانه هر روز با حمایت او و همفکرانش قوی تر می شوند اگر از داعش حرف می زند که دو ساعت بعد از سخنرانی اش با راه اندازی نسل کشی در چند کیلومتری ارگ جوابش را دادند!

این آدم تا چه وقت میخواهد با سخنرانی های گوش آزار، با محتوای تکراری و پر هذیان، مردم را سرگرم کند؟ آیا چیغ زدن و حلقوم پاره کردن می تواند از مشکلات مردم کاهش دهد؟

اشرف غنی اگر می خواهد رییس جمهور دلسوز باشد باید پس از تکرار حوادث خانمانسوز مشابه در سیاست های امنیتی خود تغییر ایجاد کند، باید مقامات ارگان های امنیتی، کشفی و استخباراتی خود را به پارلمان معرفی کند تا استجواب و استیضاح شوند. باید کانون پالیسی ساز خود را که همان نهاد قبیله ای حلقه ارگ است از تحت مدیریت مغزهای متعصب قبیله بیرون و در اختیار مردم قرار دهد تا کشور از بحران نجات پیدا کند!

آیا ضجه ها و ناله های یتیمان و فریادهای پدران و مادران فرزند مرده فاجعه نسل کشی دیشب برچی، غور و پکتیا و ... وجدان خفته او را تکان خواهد داد!؟

اسحق موحدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات تروریستی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید زنده بانید این غنی طاب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از بین ببرید یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی اش حمله کنید.

>>>   پشتونها این کشور را در بیش از دوصد سال اخیر قبضه کرده و ویران کرده روان استند، شما از دودهه حرف می زنید، به زعم شما قبل ازدوسه دهه اخیر اوغانستان گل وگلزار بود، شورای نظاری ها و وحزب وحدتی ها تروریست وانتحاری ندارند، درمجموع اقوام غیرپشتون ، انتحاری و تروریست ندارند وتمدن ستیز نیستند.

>>>   راست میگوید!!!
آنها توان مقابله در مقابل نیرو های شجاع دفاعی ما را در جبهات جنگ ندارند و از میان این نیرو های شجاع تیر شده و خود را در مراکز فرماندهی قوای شجاع ما میرسانند و توسط حملات انتحاری بزدلانه شان، نیرو های امنیتی ما را تلف میکنند.
چون رهبری مسؤلین امنیتی ما بشمول اتمر صاحب و استانکزی صاحب پاهایشان لنگ است و این جنایت کاران را تعقیب کرده نمیتوانند و این جنایت کاران از معلولیت آنها سؤ استفاده میکنند، بنأ باید رییس جمهور از ریاست المپیک خواستار همکاری شود تا دو نفر بادی بلدینگ را بفرستند تا اتمر و استانکزی در سر شانه های آنها بالا شده و تروریست ها را تعقیب کنند.

>>>   غنی گفت: شما به من اعتماد کنید آن وقت نشان می دهم که چگونه شما را تکه تکه و پارچه پارچه می کنم او به این وعده زمان انتخابات خود عمل می کند. در آن زمان همه روشنفکران!!! به اصطلاح از این ....متفکر جهان دفاع و تبلیغ می کرد حالا آنان نیز در جرایم غنی شریکند. چرا که تبلیغات آنان از مصادیق بارز تعاون بر ظلم است قران کریم می فرماید: در گناه و ستم به کسی کمک نکیند. اما تحصیلکردگان طالب نان مردم خود شان را فریب دادند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است