مسلمیار: حکومت بخاطر خدا زندانیان طالب را دار بزند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140446 منبع: پرینت

حکومت حکم دادگاه را بالای زندانیان طالبی که به اعدام محکوم شده اند تطبیق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل هادی مسلم یار، رییس مجلس سنا در نشست روز یکشنبه 30 میزان 96 این مجلس گفت: دولت باید در واکنش به حملات تروریستی اخیر طالبان در ولایت های مختلف تمامی زندانیان طالبان بشمول انس حقانی را بخاطر خدا و مردم اعدام کند تا جلوی جنایت ها گرفته شود.

مسلم یار تصریح کرد: دشمن به هر شکلی تلاش می کند پلان هایش را توسط اجیرانش عملی کند، باید در برابر آنها مقاومت نمود.

وی می افزاید: نهادهای کشفی و استخباراتی در عدم جلوگیری از حملات دشمن بی غیرتی و غفلت کرده اند که قابل بخشش نیست، آنها مسوول هستند تا به سوالات مردم پاسخ دهند.

گفتنی است که براساس گزارش‌ها حکم اعدام حدود 600 طالب زندانی بشمول انس حقانی، مسوول مالی شبکه حقانی از سوی دادگاه‌های کشور تایید شده اند اما این احکام تا هنوز عملی نشده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سنا
زندانیان طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   همین مسلم یار صاحب چیزی که میگویدواقعا درقلبش هم چنین است؟؟
یا شاید این گفته برای گمراه ساختن اذهان مردم باشد که گویا مسلمنیار چقدر برضد تروریزم است پشت پرده چیزی دیگر ینباشد؟؟

>>>   به کافریار!!

ایا اعدام و یا کشتن این 600 طالب یا بیشتر از آن ازین بدبختی ها چیزی خواهد کاست؟
ایا راه حل صرف همین گزینه هست یا راه دیگری هم وجود دارد؟

شما طی یک و نیم دهه اخیر با خون و مال مردم خودرا سیر ساخته و بدبخت ترین انسانهای تاریخ هستید. نه شرم داشته اید و نه هم حیا. از خاطر خدا اگر بگوییم آیا شما ازین کرسی ها استعفا خواهید داد؟
پس چرا دیگران را بخاطر خدا صدا زده و فغان سراپا کرده اید.

>>>   اگر واقعا ریس جمهور اشرف غنی خدادوست است و خاطر خشنودی خداوند را میخواهد طبق گفته اقای مسلمیار ریس مجلس سنا باید ریس جمهور غنی اگر کلا ۶۰۰ زندانی ترورستان محکوم به اعدام را حکم اعدام را بالی شان تطبق نمیکندحداقل یکصد و یادوصد انها را حکم اعدام را بالای شان امر تطبیق دهد در غیر ان گپ های مفت و فریبکارانه اش را که در هر جنایت انجام شده ترورستان طالبان میگوید انتقام خون شما را از ترورستان میگیرم دیگر چنین حرف را نزند وقتیکه بخاط خدا و بپاس احترام از خون شهدا ملکی ونظامی و به احترام از فیصله های محاکم شرعی اعدام را بالای ترورستان تطبیق نمیکند حرف های عوام فریبان ان چه معنی دارد و چه درد مردم را دوا میکند .

>>>   بادار های این حکومت کی میگذارد که تطبیق کننده این پروژه قاتلین این وطن را اعدام نمایند

>>>   نشود که یک یا عده ای از این اعدامیها اسراری از کارهای مسلمیار را با خود داشته باشد که اینقدر شوقی اعدام شدن انهاست چرا که یکی دو سال قبل اوازه ها پخش شد که تروریستها در خانه برادر یا خویش و قوم او خود را پت کرده ان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است