نامه 50 متری هزار وزرشکار کشور به سازمان ملل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140459 منبع: پرینت

وزرشکاران لغمانی در نامه ای به طول 50 متر به سازمان ملل از این سازمان خواستند تا برای آوردن صلح به افغانستان تلاش جدی کند.

این نامه، 50 متر طول و 2 متر عرض دارد و توسط 1000 وزرشکار لغمانی امضا شده و هدف از این نامه این است که مردم افغانستان از جنگ و خونریزی خسته شده اند و صلح می خواهند.

پتان، رییس اطلاعات و فرهنگ لغمان نیز با بیان اینکه این حرکت ها تا آمدن صلح به کشور ادامه دارد وعده داده است که صدای وزرشکاران را به گوش سازمان ملل خواهد رساند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزرشکاران لغمان
سازمان ملل
نظرات بینندگان:

>>>   سازمان ملل بکجا صلح را اورده که در افغانستان بیاورد بهتر بود که این نامه را به ریس جمهور اشرف غنی میفرستادند که با خواستن صلح از ترورستان طالبان اله دست پاکستان صلح نمی اید و از ریس جمهور میخواستند که دست از حمایت اشخاص ضعیف و معامله گر و دلسوز به طالبان چون معصوم استانکزی ریس امنیت ملی و سرپرست وزارت دفاع و سرپرست وزارت داخله و حنیف اتمر و غیر دستبردارد تا خون مردم ملکی و نظامیان کشور ما بدست ترورستان طالبان ریختانده نشود و با سرکوب ترورستان امنیت در کشور برقرار میگردد اگر بوقت وزمان برای مدافعین کشور ما سلاح و مهمات و مواد خوراکی رسانده شود و ریاست امنیت و ریاست های کشف وزارت دفاع و وزارت داخله ملی صادقانه فعالیت کنندهرگز مجالی برای انجام فعالیت های ترورستان وجود نمیداشته باشد اکنون ترورستان ازادانه بهر جا که خواسته باشند حملات میکنند و ارگانهای امنیتی و ارگ بعد انجام جنایتکاران وظیفه شان تقبع کردن است و بس .

>>>   از اینکه از حکومت افغانستان هیچ کاری ساخته نیست، باید تمام جامعۀ مدنی و سازمان های غیردولتی این طور نامه ها را پی در پی به ملل متحد و دیگر ارگان ها و سازمان های بین المللی بفرستند و فشار بالای آنها وارد کنند، تا مسئلۀ جنگ اعلام نشدۀ پاکستان توسط طالبان و داعش را علیۀ کشور افغانستان خاتمه دهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است